Mutta en ole koskaan nähnyt niitä sulla livenä. Olisit todennäköisesti liian kuuma 🔥
N~M
Ps. On muuten hyvä kuva!
Sulla on silmälasit eräässä kuvassa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen kuva? Millaset lasit? Minkä ikäinen?
- Anonyymi
Mies parhaassa iässä. Kuva on mustavalkoinen.
- Anonyymi
Mikä tää mustavalkojuttu on? Mäkin näin sut.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Siis toi alter ego eli sinä antoi mulle luvan nähdä sut.
Koit jonkun "helpotuksen" tunteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies parhaassa iässä. Kuva on mustavalkoinen.
Tää oon varmaan mä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oon varmaan mä 😅
Saatathan ollakin...
- Anonyymi
Siis mitä sitten???!! Jos jollain on silmälasit, niin näin se sitten on. Miksi joku kirjoittaa tällaista soopaa tänne?
- Anonyymi
näyttää liian paapalta niillä laseilla, mutta pakkohan se on käyttää, jos on huono näkö.
- Anonyymi
Niinkö? Mutta kerrohan miksi kirjoittelet tuollaisia jokaiselle merkityksettömiä tänne? Eiköhän jokaisella ole oikeus käyttää laseja, jos niitä kerran tarvitsee?
- Anonyymi
Silmälasit on myös asuste. Niitä käytetään paljon, vaikka näössä ei vikaa olisikaan.
- Anonyymi
Hyvä kuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756