Olen yhä surullinen sen vuoksi, ettemme voineet puhua.
Olen surullinen, ettemme voi tavata, halata. Etten voi kertoa, että hyväksyn menneet.
Ehkä tunteet ryöpsähtäisivät -minulla. Ehkä sinä tiedät sen. Sinä tiesit jo silloin, ettemme sovi toisillemme, minä en tiennyt muuta kuin, mitä tunsin. Se tieto ei kantanut.
Minä haluaisin yhä nähdä sinut. Nähdä, kun elät ja hengität, olet olemassa.
Muistan. Muistan. Ne muistot, ne muistot. Niiden vuoksi.
Kirje rakkaudella
46
131
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä aika sama ollut mitä kirjoittanut tänne. Ei se siitä mikskään ole koskaan muuttunut. Yritän vain elää tätä elämää ja pitää hauskaa enkä jatkuvasti olla paskana tän jutun takia. Täällä toki tulee käytyä.
- Anonyymi
Mua (vaikka ulkopuolinen olenkin) kiinnostaa alotuksessa yksi kohta: miten toista tuntematta voi tietää ettei sovi toiselle?
- Anonyymi
Häh? Meillä oli suhde ihan elävässä elämässä=tunnemme toisemme.
Missä aloituksessani luki, että emme tunne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Meillä oli suhde ihan elävässä elämässä=tunnemme toisemme.
Missä aloituksessani luki, että emme tunne?Kun kirjoitat aloituksessa, ettette ole voineet puhua, tavata tai halata, sen voi lukea helposti, ettette ole Koskaan voineet puhua, tavata tai halata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjoitat aloituksessa, ettette ole voineet puhua, tavata tai halata, sen voi lukea helposti, ettette ole Koskaan voineet puhua, tavata tai halata.
Viime tapaamisen jälkeen emme ole voineet.. kun kaikki loppui niin loppui. Paitsi kaipuu ja ikävä.. näihin päiviin saakka..
Hänellä varmaan on muuta jo elämässään, onhan minullakin.. - Anonyymi
Jos se olisit sinä niin olisin onnellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime tapaamisen jälkeen emme ole voineet.. kun kaikki loppui niin loppui. Paitsi kaipuu ja ikävä.. näihin päiviin saakka..
Hänellä varmaan on muuta jo elämässään, onhan minullakin..se ottaa yhteyttä joka teki päätöksen lähteä. toinen ei ota koska luulee että toista ei kiinnoosta. jos sä lähdit niin ota yhteyttä, jos toinen lähti ja ei kuulu mitään niin hyväksy.
simppelii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se ottaa yhteyttä joka teki päätöksen lähteä. toinen ei ota koska luulee että toista ei kiinnoosta. jos sä lähdit niin ota yhteyttä, jos toinen lähti ja ei kuulu mitään niin hyväksy.
simppeliiNoinhan se juuri menee.
- Anonyymi
Kaunis teksti.
Rakkautta olisi kirjoittaa nämä suoraan hänelle.- Anonyymi
Niin olisi. Mutta tiiäthän sen tilanteen, kun ei vain enää pysty eikä kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi. Mutta tiiäthän sen tilanteen, kun ei vain enää pysty eikä kykene.
Niin, miksei pysty eikä kykene....mistä tiedät, vaikka olisi onneton toisaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksei pysty eikä kykene....mistä tiedät, vaikka olisi onneton toisaalla?
No kun ei niihin edellisiinkään viesteihin ole vastauksia enää tullu.. aika selkeää, vai mitä 😉 -ikävä kyllä.
Kiitos sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei niihin edellisiinkään viesteihin ole vastauksia enää tullu.. aika selkeää, vai mitä 😉 -ikävä kyllä.
Kiitos sinulle.Saanko kysyä, mitä kautta olet laittanut hänelle viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle.Mihin viesteihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin viesteihin?
Tekstiviesteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiviesteihin.
No, onko oikea numero sulla ja mistä olet saanut numeron ja milloin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle.Kyllä viestitkin voivat kadota. Jos vaikka hukkaa älypuhelimen, eikä heti laita sitä kiinni. Ja saa ehkä takaisin myöhemmin, mutta ei sieltä kaikkia viestejä voi löytää enää. Kaikki on mahdollista. Ainakin joidenkin kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, onko oikea numero sulla ja mistä olet saanut numeron ja milloin??
No on oikea ja aikoinaan varmaan fonectalta 😉
- Anonyymi
Jos olisit hän, haluaisin tavata ja puhua kanssasi. Haluan muistaa kaikki ne ihanat muistot, jotka saimme yhdessä jakaa. Laitoin hänelle viestin somen kautta tammikuussa koskaan saamatta vastausta. Kaipa hiljaisuus on yhtä kuin..?
- Anonyymi
Ei ole tullut Jiiltä mitään 😣 t. E
- Anonyymi
Mun koneella ainakin käy yksi sekopää sinne kuulumaton tunkeilija, ja todennäköisesti poistaa kaikki mulle someen tulleet viestitkin ennenkuin kerkeä niitä nähdä, hän haluaa varmistaa etten koskaan kokisi mitään onnea elämässäni, jotenka laitahan viestiä puhelimeen, se on varminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun koneella ainakin käy yksi sekopää sinne kuulumaton tunkeilija, ja todennäköisesti poistaa kaikki mulle someen tulleet viestitkin ennenkuin kerkeä niitä nähdä, hän haluaa varmistaa etten koskaan kokisi mitään onnea elämässäni, jotenka laitahan viestiä puhelimeen, se on varminta.
Valitettavasti en tiedä hänen numeroaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Miksi oletat Jiin olevan asialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et poista moista sekopäätä elämästäsi? Tai tee rikosilmoitusta poliisille?
- Anonyymi
Kyllä minä hänet elämästäni poistinkin ja siitähän nyt onkin kovin katkera. Kyllä mä vielä sen rikosilmoituksen teenkin jos toi ei lopu, vaikka onhan se jo monta vuotta jatkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä hänet elämästäni poistinkin ja siitähän nyt onkin kovin katkera. Kyllä mä vielä sen rikosilmoituksen teenkin jos toi ei lopu, vaikka onhan se jo monta vuotta jatkunut.
Todella kurjaa, että olet joutunut kärsimään noin toisen ihmisen käytöksen ja tekojen vuoksi. Tyhmä kysymys, miksi olet antanut hänen toimia niin jo vuosia? Satuttaa ja aiheuttaa harmia sinulle ja elämänlaadullesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta ja iloa elämääsi E-nainen! Katkeruus ei pue sinua, se tekee sinusta henkisesti ruman. Muista, jokaisella teolla on seuraamuksensa. Oletko valmis kantamaan vastuun itsestäsi vai piiloudutko valheiden taakse joilla oikeutat tekosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen uskot laittaneen viestin sinulle somen kautta ja keneltä haluat viestin? Tunniste, kiitos.
- Anonyymi
hänen jonka kanssa sovimmekin että hän ottaa yhteyttä sopivan ajan tultua, eikä sitten mitään kuulunutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kurjaa, että olet joutunut kärsimään noin toisen ihmisen käytöksen ja tekojen vuoksi. Tyhmä kysymys, miksi olet antanut hänen toimia niin jo vuosia? Satuttaa ja aiheuttaa harmia sinulle ja elämänlaadullesi.
jotekin olen kokonut vaan helpommaksi yrittää olla välittämättä ja noteeraamatta josko sitten kyllästyisi ja lopettaisi mutt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänen jonka kanssa sovimmekin että hän ottaa yhteyttä sopivan ajan tultua, eikä sitten mitään kuulunutkaan.
mutta kyllä minä vastaisin vaikkei viesti olisi toivomaltanikaan henkilöltä, mielestäni hiljaisuuteen jättäminen on aika julma teko enkä itse voisi niin tehdä kenellekään, tiedän miltä se tuntuu, enkä halua itse sellaista tunnetta kenellekään aiheuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et ota häneen yhteyttä? Jos hän ihmettelee samaa, että miksi sinä et ota häneen mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän sitten kuitenkin ymmärsi, että ystävyys rakkauden kohteen kanssa on liian raastavaa.
- Anonyymi
Muistot jäivät kerran, mutta eivät ikuisiksi ajoiksi jääneet.
Olen hyväksynyt tilanteen mahdottoman. Aivan silloin alussa ymmärsin että, olet mies liian erilainen minulle ja ymmärsin myös että, olisi vain vahingoksi lähempi tutustuminen.
En syytä sinua yhtään pikkuisista ylilyönneistä koska saatan uskoa että, ihastuit minuun pikkuisen.
Mutta tämä ei ei olisi riittänyt eikä riitä minulle:
Vapaalle, itsenäiselle ja herkälle vahvasti tuntevalle naiselle.
Tahdon kaikki, koko paketin ja että voisin hyvin ja jaksaisin:
Tahdon että, minua rakastetaan omana itsenäni juuri sellaisena kuin olen hyvinä ja huonoina päivinä. Vastalahjaksi saat suurimman rakkauden, minkä ihminen ehkä pystyy antamaan toiselle ihmiselle. Enkä voi kertoa että mitä se olisi, koska tavallaan se olisi vähemmän tavallista.
Lämmin ystävyys ja rakkaus sen kaikissa muodoissa. Riippumatta seuraavasta päivästä millainen siitä tulisi. Kaikkea en toki tiedä, vain sen minkä näin sinussa katsoessani sinuun:
Herrasmies, työtä arvostava mutta kohtuus kaikessa, pyrkimys omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen, arvostus pienissäkin asioissa ja mielen vahvuus , älykkyys ymmärtää ja uskaltaa lähestyä. Pahasti loukkaantuneelle, satutetulle balsamia syviin haavoihin sinulta.
Ne ainutkertaiset parantavat ja ratkaisevat sanat ja teot.
"Sinua ehkä pystyisin rakastamaan".- Anonyymi
Jokainen meistä tahtoo, että meitä rakastetaan niin huonoina kuin hyvinä päivinä. Vaikuttaa että olette molemmat tuliluontoisia hyväntahtoisia ihmisiä, joidenka pitäisi puhua asiat halki poikki ja pinoon. Uskon että sopu ja ymmärrys löytyy kyllä. Iän karttuminen pehmentää tuota tulisuutta ja balsamien heittoa suutuspäissä haavoihin (ajatuksella kynä/sana on miekkaa mahtavempi). Puhuminen ja toisen ymmärtäminen varmasti lopettaa sen täysin, kun ymmärtää mitä asiat ovat toiselle herkkiä aiheita. Toivotaan että saatte asiat sovittua ja voitte olla edes hyvissä väleissä jos ette yhteen päädy.
T:Yksi tulisieluinen mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen meistä tahtoo, että meitä rakastetaan niin huonoina kuin hyvinä päivinä. Vaikuttaa että olette molemmat tuliluontoisia hyväntahtoisia ihmisiä, joidenka pitäisi puhua asiat halki poikki ja pinoon. Uskon että sopu ja ymmärrys löytyy kyllä. Iän karttuminen pehmentää tuota tulisuutta ja balsamien heittoa suutuspäissä haavoihin (ajatuksella kynä/sana on miekkaa mahtavempi). Puhuminen ja toisen ymmärtäminen varmasti lopettaa sen täysin, kun ymmärtää mitä asiat ovat toiselle herkkiä aiheita. Toivotaan että saatte asiat sovittua ja voitte olla edes hyvissä väleissä jos ette yhteen päädy.
T:Yksi tulisieluinen miesSivusta vinkkaan, että kannattaa ottaa selvää, mitä tarkoittaa "balsamia haavoille". https://urbaanisanakirja.com/word/balsamia-haavoille/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:Yksi tulisieluinen miesKriisin syy on se etteivät nykyiset ajatusmallit kykene hallitsemaan tilannetta. Sitä ei voida ratkaista järjen avulla, sillä juuri järkiperäisyys on aiheuttanut ongelman.
Ainoat jotka saavat sen ratkaistuksi ratkaisevat sen henkilökohtaisella tasolla hylkäämällä "yksioikoisen" järkiperäisyyden kokonaan ja turvautumalla tunteisiin.
Sekin tuntuu väärältä suunnalta. Ongelmaa ei ratkaista sillä että hylätään järkiperäisyys vaan sillä että järkiperäisyyden luonnetta avarretaan niin että se pystyy tuottamaan ratkaisun.
Se on aikamoinen urakka. Se on verrattavissa Sir Isaac Newtonin hankaluuksiin kun hän halusi ratkaista silmänräpäyksellisten muutosnopeuksien ongelmia.
Hänen aikaan oli kohtuutonta ajatella että jokin muuttuisi olemattomassa ajassa. Newton keksi uuden järkeilymuodon.
Me elämme nurinkurista aikaa, nurinkurisuuden tunne johtuu siitä etteivät vanhat ajattelumallit riitä uusien kokemusten käsittelyyn.
Todellinen oppiminen alkaa kun ei pääse levittämään entisten tietojensa oksia vaan joutuu pysähtymään ja ajelehtimaan jonkin aikaa poikittain, kunnes löytää jotain minkä avulla voi levittää entisten tietojensa juuria.
- Anonyymi
Samaa paskanjauhantaa vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Jos tunnette mikset laita puhelinviestiä. Vaskaa. Suuri osa täällä " synnittömiä" jotka haluavat saada nalkkiin. 1
- Anonyymi
Muru, noita lukematta, tuu kotiin.
- Anonyymi
Kuin se Kansan (mielipuoli?) biisi Tuu, tule jo kotiin. Lauloin tuota isosti viikonloppuna. Tuntui, että hän ajatteli mua.
Olen nainen, kirjoitin miehelle.
Ei meillä ollut muuta yhteistä kotia kuin syli, joka tuntui joskus kodilta.
- Anonyymi
Joo joskus käy niin ettei viestit mee perille. Itsellekin käynyt niin. Ehkä numero on vaihtunut tai se toinen ei halua vastata tms.
Sattuuhan se silloin ett toinen ei välitä ja jää paska fiilikset toisesta mutta ne tunteet laimenee ajanmyötä.
Mutt elämä jatkuu ja voi tulla muuta elämässä eteen ettei sitten enää ehdi/muista/jaksa/eikä enää välttis kiinnostakaan.
Ei kai sitä kukaan loputtomiin jaksa odotella? En minä, eikä toinen osapuoli. Väärinhän se on kumpaakin kohtaan.
Ja tiesin että toinen sellainen kuin on, paljo yhenyön suhteita ja laastareita...Ja itse... Vanhemmuuttaan alkaa tietää jo mikä kannattaa ja mikä ei. Tuntee itsensä. Tuntee toisen, jos ei mitään muutosta niin sanon että kiitos, mutta ei kiitos.
Että parempi mulle kun asiat meni niinku meni.
Oltiin kai liian erillaisia.
En nyt yhtäkkiä hoksaa mikä meitä sillon yhdisti... Nuoruuden huumaako joka jo nyt laimentunut.
Ihminen muuttuu ja alkaa nähdä asioita eri tavalla.
Ja asiat menee eteenpäin. Ja elämä vie eri suuntaan.
On kyllä joskus nähty tapauksen jälkeenkin vuosia sitten. ..oon Ok menneiden asioiden kanssa.
Nyt voin rehellisesti sanoa että kiinnostaa eri asiat kuin silloin. - Anonyymi
Lukiessani tätä alkuperäistä kirjoitusta, sekä siihen liittyviä kommentteja, niin totean: Ei mitään järkiperäistä "sanomaa", vaan täydellistä, mielikuvituksellisuuteen viittaavaa "toiveajattelua". kuinka toivoisi elämästään toteutuvan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770