Ja kelle annetaan??? Saa vastata vaikkei tietäiskään nimee.....
Kuka saa tänään
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaija antaa Heikille?
- Anonyymi
Henry's.
- Anonyymi
Eiköhän joku S saa joltain J:ltä. Ja ei se ei ole tämä J joka antaa.
- Anonyymi
SyyläS ei saa keltään vaikka haihattelee varatun Jiin perään.
- Anonyymi
Ei sille sairaan mustikselle puliakalle, joka tällä palstalla vouhottaa, kannata antaa, vie vain sun rahat ja oot nalkissa kuin pistetty sika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sille sairaan mustikselle puliakalle, joka tällä palstalla vouhottaa, kannata antaa, vie vain sun rahat ja oot nalkissa kuin pistetty sika.
Oletteko oikeasti tosissaan? Tää koko ketju on sairas ja tuhlasin just aikaani lukemalla tyhjänpäivästä ilkeyttä ja aivopieruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko oikeasti tosissaan? Tää koko ketju on sairas ja tuhlasin just aikaani lukemalla tyhjänpäivästä ilkeyttä ja aivopieruja.
Sanopa muuta, kuten se sairaan mustis puliämmä täällä päivästä toiseen stalkkaa.
- Anonyymi
Ihme paskaa kirjoititte jatkoksi minun kommenttiini.
- Anonyymi
M ei saa, koska J on jossain muualla... Tältä Hiiltä en ole koskaan vielä saanut. Toinen J niin humalassa ettei muu seiso kuin silmät ja kolmas J ei ole minun makuuni. M saa vasta huomenna.
- Anonyymi
Siis seksiäkö?
Eikö T:llä ole nyt taaskaan muuta mietittävää?
Hankkisit oman elämän niin ei tarvisi vahdata muita ja näiden seksikäyttäytymistä.....
Ikinä en olisi tullut tuollaisia miettineeksi. :DD
Hurjaa, miten pieni maailma joillain onkaan.. Etenkin kun ottaa huomioon fyysisen iän. :/- Anonyymi
Oletko mielenvikainen teitkö itse aloituksen?
Minä en kuule noin typeriä kysymyksiä kysyisi ei kiinnosta vieraiden ihmisten seksi asiat mutta sullehan tuo mustamaalaus on henki ja elämä.
- Anonyymi
Hep!
- Anonyymi
Hep hep no jos menee näin intuitiolla niin missä nähdään??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hep hep no jos menee näin intuitiolla niin missä nähdään??
Sängyssä olen jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä olen jo.
Mitähän tuo tarkoittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770