Tiedätkö hänen syntymäaikansa ja jos tiedät, milloin se on?
Syntymäpäivä
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, ehkä kerro sitä tänne, vaan toivottelen itselleen suoraan onnittelut:)
- Anonyymi
2.3
- Anonyymi
Tiedän. En kyllä tosin usko että vuosiluku täsmää hänen kohdallaan..🙄
- Anonyymi
Kai se joskus on syntynyt viimevuosituhannella. Eläkkeelle ei ole ehtinyt.
- Anonyymi
Turhaan yrität udella siitä täällä.
- Anonyymi
Niin kenen hänen yntymäpäivä pitäisi tietää?
Minä tiedän kaikkien minulle merkityksellisten, eikä muiden kiinosta edes puupennisen vertaa. - Anonyymi
Tiedän, mutta en aio laittaa viestiä ja onnitella vaikka haluaisin.
- Anonyymi
Miksi et?
Mitään muuta en haluaisi kuin onnittelut tietyltä ihmiseltä. - Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Ei aavistustakaan. Toki se varmaankin selviäisi, jos alkaisi tosissaan salapoliisinhommiin. Syntymävuosi lienee 1962. Ulkonäkö täsmäisi ikään ja googlen kuvahaun tulokset nimellä. Nimenkin tiedän epävirallisesti, selvitin uteliaisuuttani yhdestä julkisesta rekisteristä erään pienen tiedon perusttlla
- Anonyymi
Tottakai tiedän, kun olen joskus lahjankin antanut.
- Anonyymi
Tiijän,mutta lahoja ei ennää tipu😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helv.... lahoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tässä ole paljoa odotellutkaan. En ole koskaan ennenkään saanut syntymäpäivälahjaa kaipaamaltani.
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
AP varmaan tarkoitti päivämäärä ja kuun, ehkä myös vuosi ja te lahopäät heitätte vuosilukuja tänne
- Anonyymi
Miksi ap. Kysyy? Auttaisiko tunnistamisessa...tunnustan tietäni hänen syntymäaikansa. Syntymäpäivä on pian.
- Anonyymi
Miten pian? En ole ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pian? En ole ap
Viikko ja pari päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko ja pari päivää.
Mielenkiintoni heräsi. Kerrotko nimen ensimmäisen kirjaimen ja sukupuolen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoni heräsi. Kerrotko nimen ensimmäisen kirjaimen ja sukupuolen?
Sanoisin että hänen (m) nimensä 1. Kirjain on sama kuin minun nimeni 2. Ja ....kirjain😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että hänen (m) nimensä 1. Kirjain on sama kuin minun nimeni 2. Ja ....kirjain😂
No?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu paljon siitä, että mistä tiedät syntymäajan. Mutta onko se S?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu paljon siitä, että mistä tiedät syntymäajan. Mutta onko se S?
Ei ole S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole S
Kerrotko kuitenkin, että mistä tiedät syntymäajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko kuitenkin, että mistä tiedät syntymäajan?
En taida kertoa jos kirjain väärä. Irl voin hänelle kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida kertoa jos kirjain väärä. Irl voin hänelle kertoa.
Meinaan vaan, että jos olet esimerkiksi jostain vaihvikaa nähnyt, niin käsitys nimestäkin voi olla väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan vaan, että jos olet esimerkiksi jostain vaihvikaa nähnyt, niin käsitys nimestäkin voi olla väärä.
Hänen nimestään olen hyvin selvillä. Samoin syntymäajasta.
- Anonyymi
10.8.
- Anonyymi
Hän Mmies täytti 50 v huhtikuussa :)
- Anonyymi
En tiedä, en tiedä hänestä mitään muuta kuin minkä näköinen on.
- Anonyymi
Kerro lisää?
- Anonyymi
7.6. Onnea ihana mies❤
- Anonyymi
Huhtikuun loppupuolella
- Anonyymi
18.12.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575815Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773093Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222298No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402025- 191928
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83120281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191191Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057