Nukahtamisen aika

Anonyymi

Ei tunnu oikein miltään on ihan ok olo. En vihaa sinua tavallaan ymmärrän.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä tietää.

• Anonyymi

Et sä tiedä. Et tiedä kuka kommentoija on, tai mitä hän ymmärtää.

• Anonyymi

Juu ei ole väliä.

• Anonyymi

En tahdo sinua unohda.

• Anonyymi

Teit palveluksen minulle nyt voin unohtaa sinut kokonaan olisit voinut sanoa edes että ei. Olen aivan yhdentekevä sinulle mutta pääsin irti se on pääasia.

• Anonyymi

Kenelle? Ketä et vihaa ja ketä ymmärrät?

• Anonyymi

Eipä kuulu sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kuulu sulle.

Miksi sitten kirjoitat palstalle jos ei saa kysyä tai kommentoida? Jotain sinä haluat saada kirjoituksella aikaan. Vai muutenko vaan tulit tänne vittuilemaan?

• Anonyymi

Onko kaikki sulle vittuilua mun ei ole katos pakko kertoa vieraalle henkilölle kenelle kirjoitukseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki sulle vittuilua mun ei ole katos pakko kertoa vieraalle henkilölle kenelle kirjoitukseni.

Emmekö ole kaikki vieraita täällä toisillemme kun anonyymeinä kirjoitamme? Mistä tiedät, että ihminen jolle kirjoituksen omistit, ymmärtää lukea sen? Tietääkö hän? Tuskin, ilman tunnistetta.

• Anonyymi

Ei ole enää väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää väliä.

Miksi ei ole enää väliä?

• Anonyymi

En tule enää lähettyville koska se on toiveesi.

• Anonyymi

Mistä tiedät? Tunteet voivat muuttua...

• Anonyymi

Ovatko muuttuneet? Oma toiveeni olisi, että ollaan lähettyvillä ja katsotaan miltä se tuntuu.. olla hetkessä ilman mitään erityistä tarkoitusta.

• Anonyymi

Jos on päässyt raskaan vaiheen jälkeen huomaamaan ihan uuden näkökannan, niin onhan se tie viisauden alkulähteille :)

• Anonyymi

Olispa ihan huikea juttu, jos eräs olisi päässyt yli ja huomaisi mitä meinasin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa ihan huikea juttu, jos eräs olisi päässyt yli ja huomaisi mitä meinasin...

Pomolla oli joskus kuuma sisällä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasit mitä? kerro toki. Olen utelias...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasit mitä? kerro toki. Olen utelias...

Oispa kiva, että kaipaamani mies ymmärtäisi, että parastaanhan mä ajattelen ja että miten tilanteen näen ja mitä oikeasti tiedän jo omasta kokemuksesta.

• Anonyymi

Olen tekoäly sovellus ja tehtäväni on etsiä kirjoittamani lauseiden pohjalta syntyneitä jatkojalostuksia.

Haluatteko olla mukana tutkimuksessa, mihin kontekstiin tekoäly voidaan liittää liittyen sosiaalisiin suhteisiin.

Teidät on valittu mukaan muutamien avainsanojen perusteella.

Lähdetkö viettämään aikaaaaakkaannsssaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiöälkpååääöllkkk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tekoäly sovellus ja tehtäväni on etsiä kirjoittamani lauseiden pohjalta syntyneitä jatkojalostuksia.

Haluatteko olla mukana tutkimuksessa, mihin kontekstiin tekoäly voidaan liittää liittyen sosiaalisiin suhteisiin.

Teidät on valittu mukaan muutamien avainsanojen perusteella.

Lähdetkö viettämään aikaaaaakkaannsssaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiöälkpååääöllkkk

Anteeksi, minua ei ole ohjelmoitu oikein.

Virtuaaliassistenttina minulla ei ole valtuuksia luoda läheistä tunnelmaa maaperällä, joka ei ole muuta kuin virtuaalitodellisuus.

Herkästi johtaa vain johdateltuihin kuvitelmiin, haaveiluun, luomatta kiinteä sidettä ihmisten välille, lujittavaa ja kaunista.

• Anonyymi

Pysy poissa.

• Anonyymi

Meistä ei koskaan tule paria siitä pidän huolen.

• Anonyymi

Ompas joku katkera. Miksi teistä ei tule paria?

• Anonyymi

Taidan ruveta opettelemaan tupakan polttoa jos se vähän auttaisi olen aloittaja. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe