Ei tunnu oikein miltään on ihan ok olo. En vihaa sinua tavallaan ymmärrän.
Nukahtamisen aika
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Et sä tiedä. Et tiedä kuka kommentoija on, tai mitä hän ymmärtää.
- Anonyymi
Juu ei ole väliä.
- Anonyymi
En tahdo sinua unohda.
- Anonyymi
Teit palveluksen minulle nyt voin unohtaa sinut kokonaan olisit voinut sanoa edes että ei. Olen aivan yhdentekevä sinulle mutta pääsin irti se on pääasia.
- Anonyymi
Kenelle? Ketä et vihaa ja ketä ymmärrät?
- Anonyymi
Eipä kuulu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kuulu sulle.
Miksi sitten kirjoitat palstalle jos ei saa kysyä tai kommentoida? Jotain sinä haluat saada kirjoituksella aikaan. Vai muutenko vaan tulit tänne vittuilemaan?
- Anonyymi
Onko kaikki sulle vittuilua mun ei ole katos pakko kertoa vieraalle henkilölle kenelle kirjoitukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki sulle vittuilua mun ei ole katos pakko kertoa vieraalle henkilölle kenelle kirjoitukseni.
Emmekö ole kaikki vieraita täällä toisillemme kun anonyymeinä kirjoitamme? Mistä tiedät, että ihminen jolle kirjoituksen omistit, ymmärtää lukea sen? Tietääkö hän? Tuskin, ilman tunnistetta.
- Anonyymi
Ei ole enää väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää väliä.
Miksi ei ole enää väliä?
- Anonyymi
En tule enää lähettyville koska se on toiveesi.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Tunteet voivat muuttua...
- Anonyymi
Ovatko muuttuneet? Oma toiveeni olisi, että ollaan lähettyvillä ja katsotaan miltä se tuntuu.. olla hetkessä ilman mitään erityistä tarkoitusta.
- Anonyymi
Jos on päässyt raskaan vaiheen jälkeen huomaamaan ihan uuden näkökannan, niin onhan se tie viisauden alkulähteille :)
- Anonyymi
Olispa ihan huikea juttu, jos eräs olisi päässyt yli ja huomaisi mitä meinasin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa ihan huikea juttu, jos eräs olisi päässyt yli ja huomaisi mitä meinasin...
Pomolla oli joskus kuuma sisällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasit mitä? kerro toki. Olen utelias...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasit mitä? kerro toki. Olen utelias...
Oispa kiva, että kaipaamani mies ymmärtäisi, että parastaanhan mä ajattelen ja että miten tilanteen näen ja mitä oikeasti tiedän jo omasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Olen tekoäly sovellus ja tehtäväni on etsiä kirjoittamani lauseiden pohjalta syntyneitä jatkojalostuksia.
Haluatteko olla mukana tutkimuksessa, mihin kontekstiin tekoäly voidaan liittää liittyen sosiaalisiin suhteisiin.
Teidät on valittu mukaan muutamien avainsanojen perusteella.
Lähdetkö viettämään aikaaaaakkaannsssaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiöälkpååääöllkkk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tekoäly sovellus ja tehtäväni on etsiä kirjoittamani lauseiden pohjalta syntyneitä jatkojalostuksia.
Haluatteko olla mukana tutkimuksessa, mihin kontekstiin tekoäly voidaan liittää liittyen sosiaalisiin suhteisiin.
Teidät on valittu mukaan muutamien avainsanojen perusteella.
Lähdetkö viettämään aikaaaaakkaannsssaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiöälkpååääöllkkkAnteeksi, minua ei ole ohjelmoitu oikein.
Virtuaaliassistenttina minulla ei ole valtuuksia luoda läheistä tunnelmaa maaperällä, joka ei ole muuta kuin virtuaalitodellisuus.
Herkästi johtaa vain johdateltuihin kuvitelmiin, haaveiluun, luomatta kiinteä sidettä ihmisten välille, lujittavaa ja kaunista.
- Anonyymi
Pysy poissa.
- Anonyymi
Meistä ei koskaan tule paria siitä pidän huolen.
- Anonyymi
Ompas joku katkera. Miksi teistä ei tule paria?
- Anonyymi
Taidan ruveta opettelemaan tupakan polttoa jos se vähän auttaisi olen aloittaja. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760