Oletko kuullut lauseen, paykoanalyysi ei toimi meihin Irlantilaisiin/:) eikä minuun MAAILMASSA ON vain 1 JA SE OLEN MINÄ!!!!!
Hyvää matkaa ystäväiseni...
No MERCy! You know :)
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisitkin just sinä.....😊🤗👋🏻
- Anonyymi
Hehehehe!
Nimenomaan :).- Anonyymi
Kyllä tämä tästä. Yksi yksi yksi yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä tästä. Yksi yksi yksi yksi.
On aina mukava näyttää kuka on se kunkku. Kun täällä on näitä, ”piss crowns are trebled” pellejä koko vitun palsta täynnä! 😂😂😂 on leikkisammakkoja etc keskiaukemaa, tohvelisankaria jonka paikka leijalee jo ties missä :)
- Anonyymi
Piss crowns hahahah!
Samaa mieltä. Todella ärsyttävää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aina mukava näyttää kuka on se kunkku. Kun täällä on näitä, ”piss crowns are trebled” pellejä koko vitun palsta täynnä! 😂😂😂 on leikkisammakkoja etc keskiaukemaa, tohvelisankaria jonka paikka leijalee jo ties missä :)
Pikku Napoleon täältä puuttuikin (noin avoimesti esitettynä) ja tuollaiset alamaiset jotka hännystelijä roolia vetävät osansa mukaisesti täysillä.
Kur kur
- Anonyymi
Jepjep....
Tiedän...1:nen
Jotkut kansalaisuudet mielekiintoisia....👍🤗❤😀
Mut et tunne minua....
Ehkä saan puun kaatumaan..kun tarpeeksi...
Tuijotan ja puhun.....T:Ellu... - Anonyymi
Kyllä, sinä olet se, 1 ja ainoa....
- Anonyymi
Tuolle narsku pulilleko sä tällä palstalla omistaudut? Anteeksi kun naarattaa, näin savon sydämessä ollessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle narsku pulilleko sä tällä palstalla omistaudut? Anteeksi kun naarattaa, näin savon sydämessä ollessa.
Niin! Etkö ymmärrä pelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei arvosta sinua! MAAILMASSA ON VAIN 1 JA SE OLEN MINÄ!
- Anonyymi
Niinpä, just sitä tarkoitin, narsku joka kuvittelee olevansa valtakunnan perijä
- Anonyymi
Mitä vittua täällä puhutaan minkään omistamisesta?!
Piss crown pellet!
Vittu eikö sana mene jakeluun? Mikä osa sanasta piss crown pelle menee ohi?
Kaikki on käänteistä saatana! Jos sä pelkäät omistamisen puolesta, se tarkoittaa että haluat ite omistaa. Vitun vatipää!
- Anonyymi
Sä olet maailman toiseksi parhain. Nimittäin minun jälkeeni. Kakkosena oleminen on sekin hyvä sija.
https://www.youtube.com/watch?v=pzGNWayhrZw- Anonyymi
Uuh :) herra huu :D hiakkalaatikolla 😂😂😂
- Anonyymi
EI OSUnut silti Sisters of mercy kertoo kaaiiken ja tarkoitan KAIKKI.
https://m.youtube.com/watch?v=uS68VcrcAUg - Anonyymi
Siis olet sinä ja me ja myös
Arctuslaiset
Pleijadilaiset
Siriuslaiset
Lemurialaiset
Ja muut
Googlaa vaikka - Anonyymi
Ihan hyvin toimii psykoanalyysi tässä tapauksessa. Olet toiminut täysin ennustettavasti vaikka mielestäsi olit ovela ja yllättävä.
- Anonyymi
Ookkona meedio?
Koska mun rakastettu ottaa ensiaskeleen?
- Anonyymi
I do not wanna be a mercy.. I do not wanna be a support.
- Anonyymi
Olet siis lemmikkilapsi
- Anonyymi
Overwatch ei tosiaankaan ole sulle tuttu :)
- Anonyymi
Eipä niillä kielitaidoilla silti pitkälle pötkitä. Parempi omaksua yksi kieli ja ottaa siitä viimeiseen asti selvää. Pilkut ja pisteet sivuseikka. Sitä enemmän ymmärtää yhtä asiaa, mitä vähemmän sooloilee joka pyörteissä😎
- Anonyymi
Hitsin hitsi,näitä vääntöjä. Toivottavasti kukaan ei ota näitä liian tosissaan! Ikävää tuollainen, mutta onneksi ovat aina bähän hakoteillä. Yritys silti on kova.
- Anonyymi
pellehän sinä olet on varmaan hienoa istua kuvitteellisella valtaistuimella vaikka kylällä ollaan sitä mieltä että olet säälittävä uhoaja lapsentasolle jäänyt nettigangsteri mee vaikka hakkaa roskiksia kun ei sinusta muuhun ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944