Tuli tämmöne mieleen

Anonyymi

Moni haluaisi olla ennemmin järki ihminen kuin tunne.
Tunneihmisiä pidetään usein ailahtelevaisina. Usein naisia pidetään tunneihmisinä, joiden kanssa on vaikea tulla toimeen.

Miehiä taas järkiihmisinä. Järkiihminen omaa rationaalista ajattelukykyä toisin kuin tunneihminen.

Tunneihminen voi herkästi myös mennä lukkoon ristiriitaisilta tuntuvien tilanteiden edessä.

Kumminko on, onko oikeasti niin, että miehet ovat enemmän järki kuin tunneihmisiä?

Ja kumpiko sinä itse enemmän olet?

Miten mielestänne järki ja tunneihmiset poikkeavat toisistaan?

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Materialismi on saanut aivan liian suuren jalansijan nyky-yhteiskunnassa. Uskoisin sen olevan mukavuudenhakuisuutta.
      En kuitenkaan isaa sanoa, onko tuo ihmisten syy tai jokin pahennusta herättävä tekijä, että ketään voisi siittä syyttää.
      Olettaisin sen johtuvan sodanjälkeisestä lamasta sekä noususuhdanne tekijöistä.
      Ihmisille piti olla jotain hyvää ja oaranravaa, korjaavaa liikettä noiden kovien vuosien jälkeen.
      Kun ottaa huomioon lusäksi aikaisemmat jato ja nälkävuodet niin en ihmettele, että nyt kun sitä hyvää on niin sitä kahmitaan kaksin käsin.
      Huonostihhan tässä on käymässä. Ei mitkään resurssit kestä kauaa tällaista kerskakulttuuria.

Entä muovijätteet..saasteet ja ja ja ja ja.....Itämeri.

• Anonyymi

Tunneihminen olen, mutt yritän muuttaa itseäni enempi järki-ihmiseksi. Sen verran saanut järkeä taottua omaan koppaan etten vuosiin ole enää kuvitellut, ett munkin kohdalle joku tulis, ei kukaan näin rumaa ole ennenkään katsellut,joten tuskin jatkossakaan. Senkin olen takonut nuppiini ettei musta ollut mihinkään ja eikä mun seura kelpaa kellekään ja eikä mun kannata muiden seurassa itsestäni puhua, ei mun jutut ennenkään ole ketään kiinnostanut. Helpompi olla järki-ihminen kuin tunneihminen, ei tarvitse kärsiä niin paljoa.

• Anonyymi

No sama bro !! Sama!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38