Minulla on ollut kipuja vasemmassa kainalossa / kyljessä. Kuumekkin oli korkea 39.1. Olin yönä päivystyksestä illalla ja aamulla otettiin EKG ja verikoe sydämen arvoista. Mitää ei kuitenkaan löytynyt joten mistä kivut voivat johtua
Kivut vasemmassa kyljessä / kainalossa
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kertomasi perusteella äitini diagnosoi vaivasi. Epäilee lymfokasvainta, sinun kannattaa kuvauttaa kainalosi, lymfo hoitamattomana voi aiheuttaa verenmyrkytyksen, on siis vaarallinen.
- Anonyymi
Kas kun siellä sairaalan tutkimuksessa ei mitään hälyttävää löydetty. Palstan arvailut voi jättää omaan arvoonsa. Pahimmassa tapauksessa sinulla on jonkun mielestä kohta syöpä kainalossasi
- Anonyymi
Jotenkin turha puhua omasta arvosta, kun ko keskusteluun ei tunnu olevan mitään järkevää sanottavaa. Omaan arvoonsa, voi hyvää päivää.
- Anonyymi
Jos kerroit sairaalassa, että sinulla on kipuja vasemmassa kainalossa,
lääkäri varmaan tutki tunnustellen onko kainalossa jotain häikkää, turvonneita imusolmukkeita esimerkiksi. Tutkiko lääkäri ?
Kipu ja kuume samaan aikaan askarruttaa tietysti.
Yhtä vähän voin tietää kuin sinä itsekin, mutta
ylävartalo on täynnä isoja ja pieniä lihaksia, voi olla lihaskipu, venähdys tms
ja myöskin rintaranka voi kipuilla.
Itselläni on useinkin eri paikoissa yläkroppaa tai rintarankaa kipukohtia,
riippuen, mitä olen tehnyt, esim. nostellut jotain painavaa tai tehnyt jotain muuta raskasta liikettä, tai missä asennossa olen nukkunut.
Jos ei kainalokipu häivy (ja kuume laske) on paras mennä lääkäriin.
Luu- tai lihaskipu voi helposti kestää pari viikkoa ja enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708