Kivut vasemmassa kyljessä / kainalossa

Anonyymi

Minulla on ollut kipuja vasemmassa kainalossa / kyljessä. Kuumekkin oli korkea 39.1. Olin yönä päivystyksestä illalla ja aamulla otettiin EKG ja verikoe sydämen arvoista. Mitää ei kuitenkaan löytynyt joten mistä kivut voivat johtua

4

198

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertomasi perusteella äitini diagnosoi vaivasi. Epäilee lymfokasvainta, sinun kannattaa kuvauttaa kainalosi, lymfo hoitamattomana voi aiheuttaa verenmyrkytyksen, on siis vaarallinen.

• Anonyymi

Kas kun siellä sairaalan tutkimuksessa ei mitään hälyttävää löydetty. Palstan arvailut voi jättää omaan arvoonsa. Pahimmassa tapauksessa sinulla on jonkun mielestä kohta syöpä kainalossasi

• Anonyymi

Jotenkin turha puhua omasta arvosta, kun ko keskusteluun ei tunnu olevan mitään järkevää sanottavaa. Omaan arvoonsa, voi hyvää päivää.

• Anonyymi

Jos kerroit sairaalassa, että sinulla on kipuja vasemmassa kainalossa,
      lääkäri varmaan tutki tunnustellen onko kainalossa jotain häikkää, turvonneita imusolmukkeita esimerkiksi. Tutkiko lääkäri ?
      Kipu ja kuume samaan aikaan askarruttaa tietysti.
      Yhtä vähän voin tietää kuin sinä itsekin, mutta
      ylävartalo on täynnä isoja ja pieniä lihaksia, voi olla lihaskipu, venähdys tms
      ja myöskin rintaranka voi kipuilla.
      Itselläni on useinkin eri paikoissa yläkroppaa tai rintarankaa kipukohtia,
      riippuen, mitä olen tehnyt, esim. nostellut jotain painavaa tai tehnyt jotain muuta raskasta liikettä, tai missä asennossa olen nukkunut.

Jos ei kainalokipu häivy (ja kuume laske) on paras mennä lääkäriin.
      Luu- tai lihaskipu voi helposti kestää pari viikkoa ja enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe