Minulla on ollut kipuja vasemmassa kainalossa / kyljessä. Kuumekkin oli korkea 39.1. Olin yönä päivystyksestä illalla ja aamulla otettiin EKG ja verikoe sydämen arvoista. Mitää ei kuitenkaan löytynyt joten mistä kivut voivat johtua
Kivut vasemmassa kyljessä / kainalossa
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kertomasi perusteella äitini diagnosoi vaivasi. Epäilee lymfokasvainta, sinun kannattaa kuvauttaa kainalosi, lymfo hoitamattomana voi aiheuttaa verenmyrkytyksen, on siis vaarallinen.
- Anonyymi
Kas kun siellä sairaalan tutkimuksessa ei mitään hälyttävää löydetty. Palstan arvailut voi jättää omaan arvoonsa. Pahimmassa tapauksessa sinulla on jonkun mielestä kohta syöpä kainalossasi
- Anonyymi
Jotenkin turha puhua omasta arvosta, kun ko keskusteluun ei tunnu olevan mitään järkevää sanottavaa. Omaan arvoonsa, voi hyvää päivää.
- Anonyymi
Jos kerroit sairaalassa, että sinulla on kipuja vasemmassa kainalossa,
lääkäri varmaan tutki tunnustellen onko kainalossa jotain häikkää, turvonneita imusolmukkeita esimerkiksi. Tutkiko lääkäri ?
Kipu ja kuume samaan aikaan askarruttaa tietysti.
Yhtä vähän voin tietää kuin sinä itsekin, mutta
ylävartalo on täynnä isoja ja pieniä lihaksia, voi olla lihaskipu, venähdys tms
ja myöskin rintaranka voi kipuilla.
Itselläni on useinkin eri paikoissa yläkroppaa tai rintarankaa kipukohtia,
riippuen, mitä olen tehnyt, esim. nostellut jotain painavaa tai tehnyt jotain muuta raskasta liikettä, tai missä asennossa olen nukkunut.
Jos ei kainalokipu häivy (ja kuume laske) on paras mennä lääkäriin.
Luu- tai lihaskipu voi helposti kestää pari viikkoa ja enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043