Oli äskettäin Alanyan facessa kysely, mistä kaupasta saa vaatteita kokoa 50. Arvatkaapa tuliko paljon vastauksia? Vastaan samalla. Kyllä tuli, paljon oli kokemuksia kaupoista, mistä tuonkin jättikoon vaatteita saa. Pitäisköhän muutama Efes jättää juomatta ja lähteä liikkumaan, jos normaalin kokoiset vaatteet eivät mahdu päälle. No onhan se taas todistettu, minkälaiset misukat sinne matkustavat.
Koko 50 vaatteet
15
288
Vastaukset
- Anonyymi
Sidukkavalaiden paratiisi. Rahan perään kurdilainen kaivelee ja lonii vaikka minkälaisia ihrapoimuja.
- Anonyymi
Nyt punkerot sankoin joukoin Alanyaan halavalla hakemaan urosta. Liira ei paljoo maksa. Van älkääkä tuoko niitä tänne.
- Anonyymi
Sesonki alkanut. Tahattoman komiikan näytökset alkaneet Alanyan katukuvassa. Kiitos suomalaispunkerot tästä ilmaisesta huvista, jonka tarjoatte turkkilaisille ja normaaleille suomalaisille.
Erdoganin ajama totaalinen islamisaatio etenee vauhdikkaasti. Kohta kaupoissa ei myydä ämmillle kuin seuraavanlaisia mekkoja:
https://www.youtube.com/watch?v=xUAvcQFoFi0- Anonyymi
Nazi se ämmittelee, muijittelee ja kertoo exiensä olleen elämänsä kalleimpia pilluja.
Tyyppi kertoo Pattayan palstalla kaataneensa satoja maksullisia.
Ei ole kaikki kotona tällä salaliittohörhöllä.
- Anonyymi
Koko 50 on aivan normaali M koko. 52 on L jne.
- Anonyymi
Alkuperäisen viestin kirjoittajan innoittaja kertoi kaveristaan, joka oli normaali. Ei itsestään.
Tässä naisten kokotaulukko. Totta tosiaan; n:o 50 on normaali koko; sehän on XXL:n ja XXXL:n välissä:
https://munkoko.fi/vaatekoot-ja-mittataulukot/naisten-yleinen-kokotaulukko/
- Anonyymi
Minun kokoni on 38, tai M. Ei koskaan L tai mikään 50. Voin kuvitella enemmän teltan kooksi. Mutta eivät herkkujani olekkaan Efes ja hampparit ranskalaisineen. Valkkari j a kala maistuu
- Anonyymi
Hyvä sinä. Olet esimerkillinen ja normaali ihminen.
- Anonyymi
Hei, eihän nykyään ole lihavia, vaan kehopositiivisia. Voihan niinkin pettää itseään ja kuvitella sopusuhtaiseksi. Hmm?
- Anonyymi
Hienoa että jaksat kuluttaa elämäsi muiden tarkkailuun. Mielenkiintoinen elämä ja varmasti antaa paljon. Nauti kaikesta ja matkusta edes joskus sinne Alanyaan =).
- Anonyymi
Muslimiukkelit ovat viisaita.
Pukevat akkansa säkkeihin joissa on sitten runsaasti lihomisen varaa. - Anonyymi
Niinpä, suomalaiset vaan pukeutuvat mitä tiukempiin tamineisiin läskit näkyvillä. Vai....
olisiko niillä ns säkit käyneet jo ahtaiksi? - Anonyymi
Mikä oikeus teillä on arvostella kenenkään kokoa tai ulkonäköä ?! Ihan käsittämättömiä kommentteja !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638