Kommunistien valtaanpääsy tietää sitä että varmasti ensi vaalikaudella joutuu esim. pääomasijoittaja maksamaan tuplasti siksi, että voisi elättää ne joita ei kiinnosta tehdä mitään yhteiskunnan eteen. Olen ihan suoraan sanottuna huolissani omasta hyvinvoinnistani tulevaisuudessa. Perintöäkin olisi tulossa, mutta ehtiikö valtio sen ottaa haltuunsa ennenkuin se päätyy minulle...
Rikkaita kyykyttävä hallitus
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpa se koskettaisi vain rikkaimpia, mutta kun se kyykyttää myös pienyrittäjää, jotka sentään työllistävät. 1-20 henkeä työllistävät yritykset ovat Suomen toivo, eikä heitä saisi henkihieveriin kyykyttää. Uhka on.
- Anonyymi
Iso pääoma pakenee Suomesta ulkomaille ja menetetään miljardien osinkoverot vuodessa. Onko Suomella siihen varaa?
- Anonyymi
Itse pelkäisin sitä, että myös kesämökin omistajia, metsänomistajia ja vanhojen(kin) autojen omistajia kyykytettäisiin. Kiinteistöveropeikko vaanii! Joku hullu proffa esitti veroa liian väljille asunnoille. Nyt kun lapset asuvat muualla, vain minä ja muija asutaan ehkä liian väljästi, iso kolmio Helsingissä. Ai niin, siitä ei mene kovin paljoa ainakaan kiinteistöveroa, koska kyseessä on kerrostaloasunto, ja siis omistuskolmio as.oy:ssä. Voisihan uusi jonkun vasemmistoproffan esittämä väljän asunnon vero mennä myös osakeyhtiöiden asunnoistakin, mikä sen estäisi.
Itse ajelen jo 18. vuotta kohta 26-vuotiaalla autollani, ja siinä koko kori on parempi kuin monessa 5-10 vuotiaassa autossa. Mittarissa vasta noi 405000 km. - Anonyymi
Lihavero, maitovero, perintövero, varallisuusvero, osinkovero, olemassaolovero, naapurissa asuu miljonääri-vero, verotusvero, vero vero vero.
Italiassa muuten ''vero'' tarkoittaa aitoa, todellista. - Anonyymi
Antakaa vaan perustulot ja vappusataset siihen päälle. En minä niillä mitään tee mutta otan kyllä ilmaisen rahan vastaan, sen verran olen elämässäni oppinut, että se kannattaa aina :D
- Anonyymi
Eihän uusi hallitus ole edes vielä toiminnassakaan!
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa ottaa selvää mitä kommunismi tarkoittaa ja tulla sen jälkeen kirjoittelemaan palstalle uudestaan. Mielestäni suomessa ei ole istuvaa kommunistipuoluetta tällä hetkellä lainkaan.
Lahtarit lyödään lihoiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5843015Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193