Rikkaita kyykyttävä hallitus

Anonyymi

Kommunistien valtaanpääsy tietää sitä että varmasti ensi vaalikaudella joutuu esim. pääomasijoittaja maksamaan tuplasti siksi, että voisi elättää ne joita ei kiinnosta tehdä mitään yhteiskunnan eteen. Olen ihan suoraan sanottuna huolissani omasta hyvinvoinnistani tulevaisuudessa. Perintöäkin olisi tulossa, mutta ehtiikö valtio sen ottaa haltuunsa ennenkuin se päätyy minulle...

8

169

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpa se koskettaisi vain rikkaimpia, mutta kun se kyykyttää myös pienyrittäjää, jotka sentään työllistävät. 1-20 henkeä työllistävät yritykset ovat Suomen toivo, eikä heitä saisi henkihieveriin kyykyttää. Uhka on.

• Anonyymi

Iso pääoma pakenee Suomesta ulkomaille ja menetetään miljardien osinkoverot vuodessa. Onko Suomella siihen varaa?

• Anonyymi

Itse pelkäisin sitä, että myös kesämökin omistajia, metsänomistajia ja vanhojen(kin) autojen omistajia kyykytettäisiin. Kiinteistöveropeikko vaanii! Joku hullu proffa esitti veroa liian väljille asunnoille. Nyt kun lapset asuvat muualla, vain minä ja muija asutaan ehkä liian väljästi, iso kolmio Helsingissä. Ai niin, siitä ei mene kovin paljoa ainakaan kiinteistöveroa, koska kyseessä on kerrostaloasunto, ja siis omistuskolmio as.oy:ssä. Voisihan uusi jonkun vasemmistoproffan esittämä väljän asunnon vero mennä myös osakeyhtiöiden asunnoistakin, mikä sen estäisi.

Itse ajelen jo 18. vuotta kohta 26-vuotiaalla autollani, ja siinä koko kori on parempi kuin monessa 5-10 vuotiaassa autossa. Mittarissa vasta noi 405000 km.

• Anonyymi

Lihavero, maitovero, perintövero, varallisuusvero, osinkovero, olemassaolovero, naapurissa asuu miljonääri-vero, verotusvero, vero vero vero.

Italiassa muuten ''vero'' tarkoittaa aitoa, todellista.

• Anonyymi

Antakaa vaan perustulot ja vappusataset siihen päälle. En minä niillä mitään tee mutta otan kyllä ilmaisen rahan vastaan, sen verran olen elämässäni oppinut, että se kannattaa aina :D

• Anonyymi

Eihän uusi hallitus ole edes vielä toiminnassakaan!

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa ottaa selvää mitä kommunismi tarkoittaa ja tulla sen jälkeen kirjoittelemaan palstalle uudestaan. Mielestäni suomessa ei ole istuvaa kommunistipuoluetta tällä hetkellä lainkaan.

• Lahtarit lyödään lihoiksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe