Pienet taimet, pitääkö kastella? Vai antaa vain kasvaa rauhassa?
isotuomipihlaja-aitataimet, kastelu?
10
150
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää kastella, ainakin nyt keväällä, mutta jos sataa kuin aisaa, niin ei sitten tarvitse.
- Anonyymi
Mitä jos vuoroin sataa ja vuoroin on kuivaa. Pitääkö silloin kastella?
- Anonyymi
Hihiiii 😃
- Anonyymi
Keväällä pitää kastella, sillä routa nostaa ja rikkoo juuria.
- Anonyymi
Keväällä ei ole enää routaa, joten edellinen viesti on huono.
- Anonyymi
Mutta talvella yleensä on routaa, niin että väänkäät pahuuttasi.
- Anonyymi
Miten nopsaan tämmöinen isotuomipihlaja kasvaa kesässä?
Saisiko jo yhdestä taimesta kivan pensaan vai onko se pikemmin aitakasvi? - Anonyymi
Ei luonnistu aitakasviksi, pensaaksi kyllä. Vuosikasvu noin metri suuntaansa, eli leveys ja korkeus.
- Anonyymi
Nyt on kohta kuukausi istuttamisesta, ei senttiäkään kasvua! On kasteltukin.
Kasvaako tuo ensimmäisenäkin kesänä sen metrin? - Anonyymi
Eka vuodet on vähän hidasta se kasvaminen, mutta muutaman vuoden kuluttua siinä on viidakko. Leviää juurikasvustona. Hyvä näkösuojapuska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181