Mitä ajattelet ja haluat?

Anonyymi

En ymmärrä yhtään tätä kuviota, mies. Jos olen rehellinen, niin minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä haluat ja ajattelet kaikesta. En vain ymmärrä ollenkaan, en ole ymmärtänyt enää vuosiin. En tiedä, oletko koskaan ajatellut sitä, miltä tilanne näyttää minun näkökulmastani? Osaisitko selventää asioita minulle yhtään? Ja jos haluaisit, että asiat etenisivät jollain tavalla, niin miten toivoisit tai olisit toivonut niiden etenevän?

Toivoisin vain jotain selvyyttä tähän.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä olet ja ketä etsit? Kaikki on selvitettävissä, mutta tilanteet, jossa näemme ei ole kovin suotuisia lähentymiseen. Joka toinen kerta olet intoa piukassa ja joka toinen kert vaikutat aneemiselta, kun näet minut. Ei sitä mieskään ymmärä, että mitä tekee väärin. Miksi et vain hyppää kaulaan kiinni ja sano mitä tunnet?

• Anonyymi

Olen odottanut monta vuotta sitä, että saisin hypätä kaulaasi ja näyttää tunteeni... Hukkuisit rakkauteeni. Mitäköhän tuumaisit, jos kävelisin suoraan luoksesi ja näyttäisin tunteeni sinulle seuraavan kerran, kun nähdään..?

Olisin maailman onnellisin nainen, jos sinä tekisit niin.

• Anonyymi

ei kande yrittää ymmärtää jos sulle ei mee jakeluun et se on loppu. ota yhteys mielenterveys puolelle ja koita sitä kautta saada selvyyys asioihin.

• Anonyymi

Toivottavasti se narsistinen uskovainen vanha ukko jo tajuu ton

Ihme sabotaasia yrittää

Luuleeks olevansa niin kuuma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti se narsistinen uskovainen vanha ukko jo tajuu ton

Ihme sabotaasia yrittää

Luuleeks olevansa niin kuuma

Mikä uskovainen ukko?

• Anonyymi

Ei multa sitten mikään tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa sitten mikään tässä ketjussa.

En ainakaan ole mikään uskovainen ukko. Hörhöt uskoo ylempiin olentoihin. Evolution for the win.

• Anonyymi

Kenelle sä vastasit? Taitais olla sulle mt toimistoon asiaa. Onko mies aloittajalle sanonut että se on loppu nyt?

Jättäkää ne hyvästit kasvokkain. Mulle täällä ei kirjoita kukaan. Mulle osoitetut viestit tulee mulle suorasti tai keskustelemalla kasvokkain.

• Anonyymi

Älä sinä mt-kroonikko sekaannu tähän tää ei oo sulle possulle, eti yhtä tyhmä kun itekkin oot.

• Anonyymi

Sinä et oo kiinostanu minua tippaakaan, älä edes uskottele ja luule niin, sinäkö miss biggy hahahaaa....

• Anonyymi

Tää oli varmaan tarkoitettu mulle..😁
        Vaikken edes ole aloittaja🤓

• Anonyymi

Jos viesti olisi kaipaamani naisen, (joka on myös rakas ystäväni), minulle osoittama, niin vastaisin näin:

Ensinnäkin pitää sanoa, että hieman ihmettelen, että kysyt tätä tällaisella anonyymillä palstalla sen sijaan, että kysyisit suoraan minulta. Ihmettelen myös, että tämä asia on sinulle näin epäselvä, sillä omat ajatukseni ovat täysin kirkkaita. Pahoittelen, että en ole onnistunut esittämään ajatuksiani sinulle yhtä selkeästi ja selvinä. Nyt yritän niitä selventää tähän viestiin parhaani mukaan.

Asiahan on siis niin, että olen kertonut haluavani olla kanssasi enemmän kuin ystäviä. Olen kysynyt halustasi alkaa seurustelemaan kanssani, niin suoraan kasvotusten, kuin myös vihjailevin viestein. Vastauksesi on aina ollut mielestäni aika ympäripyöreä; olet sanonut, ettet nyt halua alkaa seurustelemaan, mutta samalla olet sanonut, ettet sulje pois sitä mahdollisuutta, että haluaisit vielä joskus tulevaisuudessa. Tämä voi johtua osin omasta kysymyksen asettelustanikin ja sanottakoon suoraan, että se on ollut tarkoituksellista. Eniten tietysti olen aina toivonut myöntävää vastausta, mutta olen aina ollut täysin tyytyväinen myös siihen, että voin edelleen jatkaa haaveilua; ettet ole täysin tyrmännyt minua.

Olen ehkä kysynyt tätä kysymystä liikaa ja liian usein, ja se varmaankin sinua myös ärsyttää. Pyydän anteeksi, jos se on sinua ärsyttänyt. Kysymykseni kumpuavat omasta epävarmuudestani suhteesi, siis siitä mitä ajattelet minusta, ja toisaalta siitä, että omat ajatukseni ja toiveeni ovat niin vahvoja. Niin, kysyt mitä ajatukseni ovat ja mitä haluan?

Olenkin jo sanonut, että haluan seurustella kanssasi, eli olla enemmän kuin ystäviä. Olen kyllä todella onnellinen, kun olet ystäväni, ja haluan pysyä ystävänäsi aina, tuli meille muuta tai ei. Mutta haaveilen kovasti siitä muusta. Nyt olen yksi ystäväsi muiden joukossa, kun haluaisin myös olla ainoa poikaystäväsi.

Haluaisin siis, että asiat etenisivät seurustelusuhteeksi. Se mitä haluan ei tietenkään lopu siihen, mutta se olisi hyvä ensimmäinen askel. Omasta puolestani olen kylläkin haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta pidemmällekin. Tiedän nimittäin, että olet minulle Se Oikea (sikäli kuin sellaista on olemassa). Ja kyllä minä siihen myös itse uskon. Samaa en tietenkään voi odottaa sinulta, ja siksi minulle riittää asioiden rauhassa katselu ja eläminen eteenpäin, jotta voisit nähdä voisinko minäkin olla sinulle Se Oikea.

Ja selvennettäköön lopuksi, mikäli sinua mietityttää, että mitä haluan että seurustelu pitäisi sisällään: Se ei muuta mitään salamaniskusta; se mitä tulee, tulee omalla ajallaan, sitten kun tulee, jos on tullakseen. Ainoa minkä haluaisin tässä vaiheessa muuttuvan on "määritelmä" meistä ja lupaus, että tapailemme vain toisiamme "sillä mielellä".

PS. Mikäli jäi epäselväksi, niin: "määritelmä" = tyttö-/poikaystävä/enemmän kuin ystäviä), "sillä mielellä" = seurustelumielessä

PPS. En siis ihan oikeasti usko, että tämä aloitus olisi ollut minulle. Ja pyydän anteeksi etukäteen ystävältäni, mikäli olen hänen mielestään kertonut liikaa tässä viestissä, tällaisella anonyymillä palstalla. Oli vaan niin houkutteleva täky tuo aloitus, kun periaatteessa olisi voinut olla hänen kirjoittama. (Siis minun mielestäni ainakin).

• Anonyymi

Rauhotu mustasukkainen horo. ei ollut sinun eksäs. Nyt voit kalppia siitä taas rauhassa omimasta ettei sydän tykyttele ja raivo nouse.

• Anonyymi

Kerro vielä, että kenelle miehelle. Ei hän muuten tiedä

• Anonyymi

Kuvioita voi olla monenlaisia. Itse en ajattele suuria silloin jos mahdollisuudet tuntuu pieniltä. Olen yrittänyt nähdä sinunkin kannalta asioita ja siksi halunnut olla ymmärtäväinen. Haluan puhetta ja yhdessä sopimista. Edetään niinkuin meistä hyvältä tuntuu.

Tietenkin tekstiviesti voisi olla hyvä keino? Näin minä aikoinaan lähestyin häntä.

• Anonyymi

Älä tuhlaa aikaa tänne,niinku minä.kysy oikeessa elämässä. Muuten olet täällä aina. Minä sanoin mitä tunnen. Mutta tilanne vain toivoton.

• Anonyymi

Koska suoruus on viime kädessä hyväksi, minun on kerrottava sinulle että seurustelen mieheni enkä kenenkään muun kanssa. Se ei muutu, vaikka välillä ehkä näyttää siltä.
      Se tarkoittaa sitä, että olet vapaa elämään omaa elämääsi. Minä en sinua omista.
      En ehkä osaa ilmaista tarpeeksi suoraan mutta näin se vaan on.
      Ystävyyttä haluaisin itse kanssasi mutta jos et halua, kunnioitan päätöstäsi. Ilmaise se sitten selkeästi.
      Piste.

• Anonyymi

Voi helvetti teitä kaikkia. Miten joku seurustelee miehensä kanssa, ihme ilmaisu. Ketä oikeesti kiinnostaa kenen kanssa sä seurustelet ja kuka helvetti seurustelee miehensä kanssa ja puhuu jonkun toisen omistamisesta. Ei ketään omisteta ja ihmiset ylipäätään on vapaita tekeen mitä tahtoo, sun mieheskin.

• Anonyymi

Laittamalla viestiä saat varmasti selvyyttä.

• Anonyymi

Onko sinulla se numero vai ei? Tämä asia ei ole milloinkaan selvinnyt mulle ja se että määrittääkö se tätä koko kuviota.

• Anonyymi

No jooooo, eipä mitään uutta auringon alla. Ja tämä on ainoa NAISEN viesti tähän ketjuun.

• Anonyymi

Enkä ole aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe