Eilen illalla haaveilin meistä. .en pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Ihan kamala läheisyyspula ollut pitkään, mutta se ei tarkoita että ottaisin kenet vain. Haluan sinut. En tiedä tunsitko sen eilisen? Ikävöin kaikkea sinussa..hymyä, ääntäsi, tuoksua, koko olemusta. Tiedän että et ole täydellinen, ei kukaan meistä. Tästä listasta tulisi pitkä, enkä tahdo alkaa liian tunnisteelliseksi. Toivon että olisin ollut vielä rohkeampi suhteesi. Mutta mikä on mennyt, on sitä. Tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Ja haluaisin nähdä siellä sinut <3
On niin ikävä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin oli ikävä ja on nytkin sitä yhtä tiettyä miestä. Hän on naimisissa, joten turhaan ikävöin. Pitäisi kai vaan unohtaa.
- Anonyymi
Ohoh, alottajan listasta tulis pitkä kuinka joku ei oo täydellinen. No, miksei anna palaa siitä vaan kaks a4 vaikka miks joku ei oo täydellinen. Ite etin ihmisistä hyviä puolia.
- Anonyymi
Minäkin haaveilin eilen illalla eräästä naisesta. Haaveilimmekohan samaan aikaan?
Joskus se tuntuu niin todelliselta että ajattelen hänenkin ajattelevan minua samaan aikaan.
Tulevaisuuteeni tahdon hänet ehdottomasti, siis lähitulevaisuuteen mielellään. - Anonyymi
Mitä haluat minusta?
- Anonyymi
Taisimme olla samalla aaltopituudella. Minusta tuntuu, että me tarvitsemme signaalinvahvistajaa jotta ymmärtäisimme tulla yhteen lopultakin. Näkisin mieluusti sinut tuossa vieressäni.
- Anonyymi
Minä tunsin...❤
En tiedä tunsitko.....sinä....
Sinussa oli taas pehmeyttä...
Uih....T:Ellu - Anonyymi
Minä vaan illalla aattelin, että, kun hän on siellä.. miettineekö minua ollenkaan.. usein olin siellä hänen luonaan.
Voi hyvänen aika, jestas ja Höytiäinen ja Kallavesi.
Pullopostini kastui aallokoissa. Teksi levisi, sanat levisivät, sirpaleet repivät sivuja.
Keskittyisin selvään suomen kieleen. En korulauseisiin enkä virhetulkintojen mahdollisuuksiin. Olisin suora ja avoin.
Mutta elämä on mennyt eteenpäin. On mitä odottaa, on iloa, onnea ja rakkautta. Odotuksen hurmaa. Käsi, jonka tahdon omaani. Mies, joka kertoo haluavansa minut syliinsä. Hänellä on tummat hiukset ja ltaivaan siniset silmät. Hänen tummissa hiuksissaan on harmaita, hänellä on hurmaava hymy, ja hänen huumorinsa valloittaa.
Voiko se olla oikeasti totta. Hän sanoo sen olevan. Hän on viisas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057