huomaat tänä vuonna vielä

Anonyymi

kuinka ihana ihminen olen ja haluan auttaa sinua joka tavalla. ajattelin maksaa loppuvuoden sähkölaskusi ihan vain hyvänä tekona. se on vähintä mitä voin tehdä hyväksesi 💝 olen sen velkaa..

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä..kuka sitten oletkin..
      Sinunlaisia ei ole....❤🤗
      Minä kiitän sinua..kelle sitten teetkin hyvän tekosi...
      Hyvät teot muistetaan...T:Ellu...

• Anonyymi

Se olisi joltain paljon luvattu. Tuskin haluat, ainakaan minun kuka lienetkin :D minulla on mehevät sähkölaskut.
      Tämä.palsta on ihan pöhlö. Harvoin tullee enää käytyä.

Mutta voittaisipa palkinnon, että jokin taho maksaisi sähkölaskuni ilman yhteen muuttamis ehtoja :D

• Anonyymi

Kiitos. Voitko maksaa myös harrastukseni?

• Anonyymi

Voi kuinka ihkua. Voisinko mä maksaa sun naiset ja kännijuomat.

• Anonyymi

Oletko jo tehnyt niin? Ihmettelin, kun ei lokakuun jälkeen tullut sähkölaskua. ..

• Anonyymi

Mitäs jos maksaisit vain loppuvuodeksi huorat minulle? Se olisi kaikkein sydämmellisin teko mitä kukaan voisi tehdä minulle. Sen jälkeen olisin täysin sinun.

• Anonyymi

Kiitos mutta mies yleensä hoitaa ne. Eikä välttämättä hyväksyisi asiaa.

• Anonyymi

Niin mutta kun olen niin antelias ja hyvä ihminen. Tiedän taloudellisen tuen auttavan hänen ja koko perhettään. Kun apua tarjotaan, se on otettava vastaan. Olen aina saanut apua vaikken ole halunnutkaan. Nyt on aika auttaa häntä kun kerran on tilaisuus. Hän kiittäisi minua jos tietäisi minun tekevän tämän hänen parhaakseen.

• Anonyymi

Sillon se on vasta pyyteetön teko, kun sen tekee nimettömänä ilman mainostelua. Eli maksaa jonkun sähkölaskut nimettömänä.

• Anonyymi

Aina ei tiedä kellä on näppinsä pelissä ja onko hyvällä vai pahalla

• Anonyymi

Meillä on kyllä rahaa! Mene Leipäjonoihin jakamaan😆

• Anonyymi

Voi että olet ihana ;). Nyt vaan tuli mieleen että kummasta asunnosta maksat ne laskut? Sen sähkölämmitteisen vai tiilibunkkerin laskut. Ei ne laskut tosin isoja ole, mutta kiitos avustasi.

• Anonyymi

Kuka luottaisi virtuaalimaksuihin?

• Anonyymi

Juu kiitos. Olet kultainen.

• Anonyymi

Kahdestaan ei olla juteltu mitään sanaa muutamaa enempää ei sitä etukäteen tartte liikaa mitään tietääkkään ellei sitten tasapuolisesti.

mieheltä naiselle

• Anonyymi

En halua edes kuulla nimeäsi ja laskuni hoidan itse!!

• Anonyymi

Kela maksaa. Ei tuo hirveästi hyödytä siinä mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      105
      2633
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      103
      1769
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1535
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      16
      1242
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1058
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      973
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      46
      953
    8. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      94
      938
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      120
      931
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      338
      836
    Aihe