kuinka ihana ihminen olen ja haluan auttaa sinua joka tavalla. ajattelin maksaa loppuvuoden sähkölaskusi ihan vain hyvänä tekona. se on vähintä mitä voin tehdä hyväksesi 💝 olen sen velkaa..
huomaat tänä vuonna vielä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä..kuka sitten oletkin..
Sinunlaisia ei ole....❤🤗
Minä kiitän sinua..kelle sitten teetkin hyvän tekosi...
Hyvät teot muistetaan...T:Ellu... - Anonyymi
Se olisi joltain paljon luvattu. Tuskin haluat, ainakaan minun kuka lienetkin :D minulla on mehevät sähkölaskut.
Tämä.palsta on ihan pöhlö. Harvoin tullee enää käytyä.
Mutta voittaisipa palkinnon, että jokin taho maksaisi sähkölaskuni ilman yhteen muuttamis ehtoja :D - Anonyymi
Kiitos. Voitko maksaa myös harrastukseni?
- Anonyymi
Voi kuinka ihkua. Voisinko mä maksaa sun naiset ja kännijuomat.
- Anonyymi
Oletko jo tehnyt niin? Ihmettelin, kun ei lokakuun jälkeen tullut sähkölaskua. ..
- Anonyymi
Mitäs jos maksaisit vain loppuvuodeksi huorat minulle? Se olisi kaikkein sydämmellisin teko mitä kukaan voisi tehdä minulle. Sen jälkeen olisin täysin sinun.
- Anonyymi
Kiitos mutta mies yleensä hoitaa ne. Eikä välttämättä hyväksyisi asiaa.
- Anonyymi
Niin mutta kun olen niin antelias ja hyvä ihminen. Tiedän taloudellisen tuen auttavan hänen ja koko perhettään. Kun apua tarjotaan, se on otettava vastaan. Olen aina saanut apua vaikken ole halunnutkaan. Nyt on aika auttaa häntä kun kerran on tilaisuus. Hän kiittäisi minua jos tietäisi minun tekevän tämän hänen parhaakseen.
- Anonyymi
Sillon se on vasta pyyteetön teko, kun sen tekee nimettömänä ilman mainostelua. Eli maksaa jonkun sähkölaskut nimettömänä.
- Anonyymi
Aina ei tiedä kellä on näppinsä pelissä ja onko hyvällä vai pahalla
- Anonyymi
Meillä on kyllä rahaa! Mene Leipäjonoihin jakamaan😆
- Anonyymi
Voi että olet ihana ;). Nyt vaan tuli mieleen että kummasta asunnosta maksat ne laskut? Sen sähkölämmitteisen vai tiilibunkkerin laskut. Ei ne laskut tosin isoja ole, mutta kiitos avustasi.
- Anonyymi
Kuka luottaisi virtuaalimaksuihin?
- Anonyymi
Juu kiitos. Olet kultainen.
- Anonyymi
Kahdestaan ei olla juteltu mitään sanaa muutamaa enempää ei sitä etukäteen tartte liikaa mitään tietääkkään ellei sitten tasapuolisesti.
mieheltä naiselle - Anonyymi
En halua edes kuulla nimeäsi ja laskuni hoidan itse!!
- Anonyymi
Kela maksaa. Ei tuo hirveästi hyödytä siinä mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891