Samoilla linjoilla Iso-D een kanssa. Enää ei kannata antaa turhia lupauksia rakkaudessa eikä herätellä turhia toiveita koska elinajastaan ei tiedä. Elää hetkessä ja lempi kelpaa kyllä. Seikkailut on elämän suola ja vaihtelu virkistää.
Ei seeprakaan raidoistaan
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama sen olla pitää, eikä vaihtaa jatkuvasti.
- Anonyymi
Lukekaa hyvät ihmiset historiaa. Rumaa jälkeä on tullut kaikissa kulttuureissa joissa perinteinen avioliitto on loppunut. Itse nautin elämässä saavutuksista joiden eteen täytyy tehdä töitä pitkään.
Lempikin on ajanhaaskausta jos tarkkoja ollaan. Ei siitä jää mitään käteen. Ei kukaan saa sitä mukaan. Jää vain kokematta se mitä on olla uskollinen yhdelle. Elämä on silmänräpäys. Ihan kohta jokainen on kuollut ja sillä lemmellä ei ollutkaan mitään arvoa. Turhaa ja tarkoituksetonta. Pahimmassa tapauksessa palaa ikuisesti helvetissä sen takia. Kaikki hyvä ja tarkoituksellisuus riippuu totuudesta. Sinä uskot että totuus johdattaa tuohon elämäntyyliin. Minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872