Meneillään olevan Kuhasalontien (sillan) remontin takia laittakaa lisää hidasteita Vehkataipaleelle ennen kuin jotain sattuu. Mm. lapsia paljon teiden lähettyvillä. Hirmuinen ralli päivät pitkät, miksi pitää hidasteiden välit huudattaa (kiihdyttää) moottoria olipa väline mikä hyvänsä?
Vehkataipaleen kiihdystyskisat!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi muuttaa korpeen asumaan jos liikenne häiritsee,. Nämäkin mainitsemasi kiihdyttäjät ovat työtä tekeviä ja todennäköisesti he maksavat veroillaan sinunkin sosiaali etuudet. Jos menisit töihin ja puskisit vähemmän pentuja yhteiskunnan elätiksi niin elämäsi olisi helpompaa.
- Anonyymi
Ne hidasteet on aivan järkyttävän korkeat ja terävät. Moni särkenyt autonsa, tullaan kaupungin mukaan poistamaan lähiaikoina.
- Anonyymi
Asukkailla jotka on vaatineet hidasteita, kaupunki tulee heitä laskultakaan Särkyneistä ajoneuvoista.
- Anonyymi
Minä aloittajana muuttaisin muutenkin tuolta alueelta kun saa vielä ehkä asunnon myytyä. Silta remontin jälkeen kun alkaa ratapihan jatkaminen 200m etelääm päin niin hyvä tulee. Kannattaisi tutustua suunitelmiin. Vaihtotyöt painottuvat tuolle alueelle jatkossa ja melu on taattua aamu yöstä!
Uusi kohtaus raide rakennetaan juuri ennen Joensuun ratapihaa nykyisen viereen. - Anonyymi
Asunnot myyntiin ja äkkiä tuolta alueelta. Niin kuin jo aiempi kirjoittaja mainitsi ratapiha siirtyy sinne. Siltaremontin jälkeen asuntoja ei osta kukaan. Mekkala on järkyttävää, sekä polttoöljynkatku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161