Voiko joku neuvoa ja laittaa listaa

Anonyymi

Kaikista vippifirmoista, jotka lainaa 18 vuotiaalle. En jaksaisi itse etsiä kaikkia mahdollisia firmoja. Tarvitsen listan ensi viikoksi, sillä täytän silloin tuon maagiset 18 vuotta ja elämä alkaa!
Tiedoksi, että en halua törppöhaistajien varoituksia tai luusereiden neuvoja vippien haitoista.

13

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      17-vuotiaaksi kirjoitat ihmeen huoliteltua suomea ("ensi viikoksi, sillä"...)

      • Anonyymi

        Jotkut kirjoittaa hädin tuskin täysi-ikäisenä äidinkielestä laudaturin.


      • Anonyymi

        Pitäisikö aloittajalle antaa laudatur myös oikeasta elämänasenteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö aloittajalle antaa laudatur myös oikeasta elämänasenteesta?

        Ei. Kyse oli vain oikeinkirjoituksesta. Laudaturin kirjoittamiseen ei tarvita enempää elämänkokemusta kuin hädin tuskin täysi-ikäisellä on.


    • Anonyymi

      Voiks oikeest saada neuvoja ilman et törppöhaistajat sönkkää

      • Anonyymi

        Google on ystäväsi. Jos et jaksa etsiä, niin voi, voi vaan.


    • Anonyymi

      Tilaat operaattoreilta laitteita niin paljon kuin saat ja myyt eteenpäin.

      Tai menet töihin. Eipä tuo vippiuunoilu ole elämää. Saat muutaman päivän palkan vipattua ja se on siinä. Luottotiedot sileenä monta vuotta.

      Ei muutaman satasen vipin dokaaminen ole mitään elämää.

    • Anonyymi

      Stop! Millä meinasit maksaa vipit takaisin? Elämähän ei ala 18-vuotiaana, vaan silloin kun pääset töihin.

    • Anonyymi

      OP:n viesti selko kieleellä:

      "Hei! Haluan heti elämäni pilalle ja narun kaulaan, kun täytän 18. Tosin olen jopa siihen liian laiska, joten voisko joku tehdä senkin mun puolesta"

    • Anonyymi

      Olen ottanut jo 11 vippiä ja kaikki tuli helposti. Tällä palstalla pyörii ihme pessimistejä lässyttämässä niin ku ne tietäis jotain.

      • Anonyymi

        Mullekin tuli asuntolaina helpommin mitä sen takaisinmaksu ensimmäisen sadan tonnin osalta on ollut.


    • Anonyymi

      Lainasto kertaluotto 100-400€, blue finance 100-700€ pikavippi, eurovippi 20-50€, Seuraavat yhtiöt myöntävät varmasti lainaa 18 vuotiaalle. Saldo kulutusluotto 500€ seuraava yhtiö myöntää harkinnanvaraisesti vippiä 18 vuotiaalle. Nanolaina 100€ seuraava yhtiö myöntää jos ollut vähintään 6kk palkkatöissä lainaa.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä töissä oleva tekee muutaman kympin/satasen vipeillä? Huonontaa elintasoa tarkoituksella? Palkka niin iso, että pitää saada ostovoima pienennettyä?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe