Mä en kestä, kun käytössäni oleva lääke tekee yliseksuaaliseksi. Panettaa sairaasti, enkä pysty keskittymään mihinkään. Ei laannu itsetyydytyksellä. Olen sinkkunainen. Vinkkejä miten saa himot kuriin? Yhden yön jutut tai fwb ei tule kysymykseen.
Mielialalääkkeet tekevät yliseksuaaliseksi
12
64
Vastaukset
- Anonyymi
ala elämään oikeasti.
- Anonyymi
Kun jatkat käyttöä ja jaksat odotella niin pian ei tee enää mieli lainkaan eikä paikat toimi enää koskaan.
- Anonyymi
Tiedän mikä lääke aloittajalla on ja myös sen että tämä edellinen kommentoija on oikeassa.
- Anonyymi
http://akukopakkala.fi/seksi-rakkaus-ja-masennuslaakkeet/
Viime blogini jälkeen olen saanut monenlaista palautetta. Moni on kertonut seksuaalisista haittavaikutuksista, joita SSRI:n käyttö tuo mukanaan. Usealla kirjoittajalla haitat ovat säilyneet lääkkeiden käytön lopettamisesta huolimatta. Useampi mies kirjoitti seksuaalisuutensa tyystin kadonneen.
”Jokusen kerran, kun olen pystynyt harrastamaan seksiä viimeisimmän puolentoista vuoden ajan, akti on tuntunut lähinnä yhtä eroottiselta kuin kättely. Lisäksi tunne-elämäni on äärimmäisesti kaventunut.” -kuvasi eräs kirjoittaja.
Masennuslääkkeiden tuottamista seksuaalisen toiminnan häiriöistä on vaikea saada selvää. Niistä ei välttämättä kerrota kenellekään, vaikka ne voivat olla hyvin merkittäviä henkilön elämänlaadulle, minäkuvalle ja mielialalle. Valitettavasti ne tulkitaan usein väärin masennuksen oireiksi.
Alun perin kerrottiin, että seksuaalisia häiriöitä tulisi alle 30 prosentille SSRI:n käyttäjistä. Tulos perustui- Anonyymi
Mulla oli aluksi vaikeuksia saada orgasmia, vaikka normaalisti saan melkein aina omin avuin, mutta parin viikon jälkeen aloituksesta tilanne normalisoitui. Nyt on kulunut pari kuukautta ja nyt ollaan toisessa ääripäässä, mikä on yhtä kiusallinen.
- ap
- Anonyymi
Neuroleptit taas tappaa koko seksuaalisuuden. En ole kymmeneen vuoteen tuntenut yhtään mitään. Ei voi alkaa seurustelemaan koskaan enää. Ei kukaan halua kemiallisesti kastroidun kanssa seurustella. Olen kymmenen vuoden ajan yrittänyt päästä neurolepteistä irti , mutta en ole päässyt. Ei kiinnosta pätkääkäänn psykiatrian Polin hyppyyttämiset milloin missäkin ryhmässä. Minusta ei normaalia aktiivista ihmistä tule heidän metodeiltaan ja "hoidoillaan".
- Anonyymi
Käytän neuroleptiä pienenä annoksena nukkumiseen ja olen huomannut nämä samat asiat.
Tunne ja seksielämä täysin poissa pelistä.
- Anonyymi
Keitä olemme?
Sivuja ylläpitää vapaa ja avoin kansalaisryhmä, joka perusti Tarpeenmukainen hoito (Taho) yhdistyksen 2016 joulukuussa.
Yhdistyksen tarkoituksena on mahdollistaa kaikille heidän itse haluamansa, heidän tarpeensa mukainen, psyykkinen hoito mielen pulmatilanteissa. Yhdistyksen innoittajana on ollut mm. avoimen dialogin hoitomalli Keroputaalla.
Yhdistys suhtautuu kriittisesti vallitsevaan biolääketieteelliseen lähestymistapaan ja sen sovelluksiin mielen pulmatilanteissa.
https://madinfinland.org/
Tuolta sivustolta löytyy lääkevieroitusryhmiä ylävalikosta "toiminta" nimikkeen alta. - Anonyymi
Olis kiva tietää mikä lääke ap:lla on? Itella Escitalopram Orion 15 mg ja seksihalut palasivat masennusta edeltävälle tasolle. Aloitin nuo lääkkeet skeptisenä koska olin kuullut niistä vaan pahaa, mutta ainakin omalla kohdalla niistä on ollut valtava apu.
- Anonyymi
sertralin 100mg mirta 15mg
t.ap - Anonyymi
Voisin auttaa sinua,jos vaikk tulis muutakin kuin sex-liitto
- Anonyymi
Olen demiseksuaali. Tarvitsen aitoa rakkautta sänkyhommiin. Parisuhde on hakusessa, mutta pitää saada ensin itseni kuntoon, etten kuormita toista.
- ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184