Mielialalääkkeet tekevät yliseksuaaliseksi

Anonyymi

Mä en kestä, kun käytössäni oleva lääke tekee yliseksuaaliseksi. Panettaa sairaasti, enkä pysty keskittymään mihinkään. Ei laannu itsetyydytyksellä. Olen sinkkunainen. Vinkkejä miten saa himot kuriin? Yhden yön jutut tai fwb ei tule kysymykseen.

12

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ala elämään oikeasti.

• Anonyymi

Kun jatkat käyttöä ja jaksat odotella niin pian ei tee enää mieli lainkaan eikä paikat toimi enää koskaan.

• Anonyymi

Tiedän mikä lääke aloittajalla on ja myös sen että tämä edellinen kommentoija on oikeassa.

• Anonyymi

http://akukopakkala.fi/seksi-rakkaus-ja-masennuslaakkeet/

Viime blogini jälkeen olen saanut monenlaista palautetta. Moni on kertonut seksuaalisista haittavaikutuksista, joita SSRI:n käyttö tuo mukanaan. Usealla kirjoittajalla haitat ovat säilyneet lääkkeiden käytön lopettamisesta huolimatta. Useampi mies kirjoitti seksuaalisuutensa tyystin kadonneen.

”Jokusen kerran, kun olen pystynyt harrastamaan seksiä viimeisimmän puolentoista vuoden ajan, akti on tuntunut lähinnä yhtä eroottiselta kuin kättely. Lisäksi tunne-elämäni on äärimmäisesti kaventunut.” -kuvasi eräs kirjoittaja.

Masennuslääkkeiden tuottamista seksuaalisen toiminnan häiriöistä on vaikea saada selvää. Niistä ei välttämättä kerrota kenellekään, vaikka ne voivat olla hyvin merkittäviä henkilön elämänlaadulle, minäkuvalle ja mielialalle. Valitettavasti ne tulkitaan usein väärin masennuksen oireiksi.

Alun perin kerrottiin, että seksuaalisia häiriöitä tulisi alle 30 prosentille SSRI:n käyttäjistä. Tulos perustui

• Anonyymi

Mulla oli aluksi vaikeuksia saada orgasmia, vaikka normaalisti saan melkein aina omin avuin, mutta parin viikon jälkeen aloituksesta tilanne normalisoitui. Nyt on kulunut pari kuukautta ja nyt ollaan toisessa ääripäässä, mikä on yhtä kiusallinen.

- ap

• Anonyymi

Neuroleptit taas tappaa koko seksuaalisuuden. En ole kymmeneen vuoteen tuntenut yhtään mitään. Ei voi alkaa seurustelemaan koskaan enää. Ei kukaan halua kemiallisesti kastroidun kanssa seurustella. Olen kymmenen vuoden ajan yrittänyt päästä neurolepteistä irti , mutta en ole päässyt. Ei kiinnosta pätkääkäänn psykiatrian Polin hyppyyttämiset milloin missäkin ryhmässä. Minusta ei normaalia aktiivista ihmistä tule heidän metodeiltaan ja "hoidoillaan".

• Anonyymi

Käytän neuroleptiä pienenä annoksena nukkumiseen ja olen huomannut nämä samat asiat.
        Tunne ja seksielämä täysin poissa pelistä.

• Anonyymi

Keitä olemme?
      Sivuja ylläpitää vapaa ja avoin kansalaisryhmä, joka perusti Tarpeenmukainen hoito (Taho) yhdistyksen 2016 joulukuussa.

Yhdistyksen tarkoituksena on mahdollistaa kaikille heidän itse haluamansa, heidän tarpeensa mukainen, psyykkinen hoito mielen pulmatilanteissa. Yhdistyksen innoittajana on ollut mm. avoimen dialogin hoitomalli Keroputaalla.

Yhdistys suhtautuu kriittisesti vallitsevaan biolääketieteelliseen lähestymistapaan ja sen sovelluksiin mielen pulmatilanteissa.

https://madinfinland.org/

Tuolta sivustolta löytyy lääkevieroitusryhmiä ylävalikosta "toiminta" nimikkeen alta.

• Anonyymi

Olis kiva tietää mikä lääke ap:lla on? Itella Escitalopram Orion 15 mg ja seksihalut palasivat masennusta edeltävälle tasolle. Aloitin nuo lääkkeet skeptisenä koska olin kuullut niistä vaan pahaa, mutta ainakin omalla kohdalla niistä on ollut valtava apu.

• Anonyymi

sertralin 100mg mirta 15mg

t.ap

• Anonyymi

Voisin auttaa sinua,jos vaikk tulis muutakin kuin sex-liitto

• Anonyymi

Olen demiseksuaali. Tarvitsen aitoa rakkautta sänkyhommiin. Parisuhde on hakusessa, mutta pitää saada ensin itseni kuntoon, etten kuormita toista.

- ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4618
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2494
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      995
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      68
      879
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      868
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      834
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      795
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      780
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      726
    Aihe