sinulle merkkaa? Mitä koet sen käsittävän?
Mitä seksuaalisuus...
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keltä kysyt.
- Anonyymi
Palstalaisilta
- Anonyymi
Normaalia ja yliarvostettua.
- Anonyymi
Itselle miesten ja naisten välisiä juttuja mistä sovitaan ja toteutetaan kaksin vaikka moni yksinkin.
- Anonyymi
Sama kuin kysyisy:
- Mitä ruokailijuus sinulle merkitsee?
- Mitä kävelijyys sinulle merkitsee?
- Mitä autoilijuus sinulle merkitsee?
AP ei edes anonyyminä kehtaa kysyä sitä mitä haluaa kysyä. - Anonyymi
En tykkää näistä tulkinta viesteistä sen perusteella mitä on vastattu tai jätetty vastaamatta viestiin johon on voinut vastata kuka vaan.
- Anonyymi
Seksuaalisuus kuuluu kahden ihmisen väliseen, rakkauteen perustuvaan kanssakäymiseen. Joku toinen voi olla toista mieltä, ja se on ok.
- Anonyymi
Tämä on ihana.
- Anonyymi
En kerro. Se on minun ja tulevan vaimoni salaisuus. Me ei kerrota muille mitään. En tykkää siitä että seksi ja rakkaus on erotettu toisistaan. Seksi ilman rakkautta on mille tahansa kansalle kuolemaksi. Voin sanoa että seksi on ihan epätärkeä asia minulle. Se on ajanhukkaa. Jos tarkoitus on antaa rakkautta ja läheisyyttä vaimolle niin se on hyvä asia. Vaimoa kuuluu hoivata ja rakastaa.
- Anonyymi
Ajattelen myös näin.
- Anonyymi
Tissit, perse ja vagina. Suuhoidot merkkaa myös.
Sanotaan näin, että vaihtelevasti koen seksuaalisuuteni siis suuntautuminen ei ole elämäni aikana muuttunut heterosta mihinkään.
MUTTA suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen ja minuuteen muuttunut elämän varrella, siihen kun vaikuttaa aika moni asia kuitenkin, kuinka seksuaalisena itseään pitää.
Media, somet, yhteiskunta luo omanlaistaan painetta seksuaalisuuden, ulkonäön, vaikka ja milloin minkäkin asian suhteen, esim. sairastuminen, sairaudet, painon nousu, ulkonäön arvosteleminen, masennus vaikuttaa kyllä seksuaalisuuteen, eri tasoisesti ja yksilöllisesti.- Anonyymi
Tiedän vain tämän: eräs nainen on to-del-la seksikäs.
- Anonyymi
AP halusi tietäää lisää _seksuaalisuudesta_, hän haluaa ymmärtää mitä _seksuaalisuus_ on. Se, millainen seksikäs nainen on, tai mitä yleensäkin seksikkyys on, on aivan eri asia.
- Anonyymi
Ei yhtään mitään.
- Anonyymi
Hänen pelkkä katse on jo niin seksuaalinen, ja siihen koko muu paketti myös.
- Anonyymi
Ööööh. Kun nainen on pukeutunut ...kutsuvasti niin onko hän puheutunut seksuaalisesti?
- Anonyymi
Seksuaalisuus merkkaa minulle sen että olen mies. Naiselle seksuaalisuus merkkaa sen että hän on nainen. Noin on siksi että Homo Sapiens on seksuaalisesti lisääntyvä laji. Sama juttu kaikilla nisäkkäillä. Sillä ole käsitettävyyttä eikä merkkaavuutta. Se on biologinen fakta.
- Anonyymi
Tällä palstalla se ei ole millään tavalla relevanttia. Kuuluu vain ja ainoastaan kahden huom! vain kahden ihmisen väliseen kontaktiin. Ja piste. Ja NIIH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862