tehnyt sinulle nainen minkäänlaista aloitetta...yrittänyt lähestyä. Jos, niin miten reagoit ja mitä vastasit...entä johtiko lähestymisyritys minkäänlaiseen kanssakäymiseen?
Onko kukaan kaipaaja
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kaivannut kun yhtä.
- Anonyymi
Lisään vielä että ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta ja välilläme ei ole mitään kanssakäymistä ollut.
- Anonyymi
Kerro hänestä.
- Anonyymi
Olen. Meillä oli suhdekin. Kaatui hänen valehteluun. Kirjoitti täällä pohtia miehenä
- Anonyymi
mikä on pohtia mies vai onks joku kirjoitusvirhe. tarkoitatko pohtijamies kukaties.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on pohtia mies vai onks joku kirjoitusvirhe. tarkoitatko pohtijamies kukaties.
Mitä väliä? Se oli nimimerkki.
Olin suhteessa mieheen oikeessa elämässä joten onko nimimerkillä väliä?
Palsta yhdisti mutta tosielämän ongelmat jotka palstalle oli tuoneetkin lopulta erotti
Toiset naiset, on-off varattu vapaa leikit, erilaiset valheiden verkot
Täällä oli joku oululainen joka oli kauheen rakastunut siihen ?
Voit kokeilla nyt onnees. Tuskin käy yhtään paremmin
Hänellä on huonoja tapoja joista ei pääse eroon - Anonyymi
Sanoppa sen etunimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa sen etunimi.
Linkkaan mieluummin Juhan Facebook profiilin tänne.
- Anonyymi
En tunne sen nimisiä.
- Anonyymi
On minua lähestytty, muttei täällä 😊
Eikä yarvi missää lähestyäkkää !!! - Anonyymi
Outoja kysymyksiä. Kiinnostun hyvin harvoin kenestäkään, enkä koskaan vain ulkonäön perusteella. En siis erityisesti kaipaa lähestymisyrityksiä, enkä sellaisia etsi.
- Anonyymi
Ei. Olen varattu, enkä enää niin kauniskaan. Ei tarvitsekaan lähestyä. Parempi niin.
- Anonyymi
Luonteesi on kaunis. Näen sielusi tahdon puhtauteen. Olet miellyttävän huomaavainen ja lämmin. Se on hyvin paljon se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonteesi on kaunis. Näen sielusi tahdon puhtauteen. Olet miellyttävän huomaavainen ja lämmin. Se on hyvin paljon se.
Minusta hän on vain palsta pettäjä
Seksuaalisten nautintojen perässä kulkeva sarja ihastuja joka ikävöi suhteessa toista
Hyvin kaunis sielu todellakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hän on vain palsta pettäjä
Seksuaalisten nautintojen perässä kulkeva sarja ihastuja joka ikävöi suhteessa toista
Hyvin kaunis sielu todellakinVittu jotkut ihmiset on sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu jotkut ihmiset on sairaita.
Kaikki eivät näe syvemmälle.
On.
- Anonyymi
Joo, on, en tiedä mitä vastaisin koska tunniste on monen tiedossa... jos vastaan on todennäköistä että moni tunnistaa... ja se on noloa .. OMG OMG hyvin menee mutta menköön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306