Kyllä mä sut

Anonyymi

vielä itelleni otan. Ja jos ei muu auta en edes kysy sulta mitään. :)

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu sopii mulle. Ei tartte edes kysyä.

    • Anonyymi

      Setä ottaa omansa...

    • Anonyymi

      Miksi se pitää täällä kertoa? Kuka pitää tästä? Niinku oikeasti :(

    • Anonyymi

      Kyse on vapaudenriistosta.

      • Anonyymi

        Jos vastustaa.


    • Anonyymi

      Kysymättä ottaja voi kohdata jotakin epämiellyttävää vastaansa

    • Anonyymi

      Reakointi: Terävä potku haaroväliin ja huuto perään, mene viidakkoon siitä, pois sivistyksen kehdosta.

      • Anonyymi

        Muru <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muru <3

        Olen kyl mies ja tiedän miten kannattaa toimia moukkia vastaan.


    • Anonyymi

      Sä oot sitte fakiiri?

    • Anonyymi

      "Tuu ja ota mut, ota mut kokonaan"

    • Se on sitten rikos, mikäli vasten tahtoa ottaa, kysymättä viel mitään..


      riippuu toki, kuka ottaja
      =)

    • Anonyymi

      Jos etunimesi alkaa vokaalilla ja sisältää kolme kirjainta, niin mikjottei, mutta jos oletkin joku muu, niin en lähe tähän kelkkaan.

      • Anonyymi

        Anu(s) hih... Kokeilen miltä tuntu kirjoittaa tyhmiin kymysyksiin niihin sopivia asiallisia vastauksia.


    • Anonyymi

      Uhitteletkos sä siellä? Hyvä se on huudella kotoa :) Mitäs aattelit seuraavaks keksiä?

      • Anonyymi

        Kuullostiko se siltä? No ehkä. Ja on toki helppoa, mutta kattoos nyt mitä keksii.


      • Anonyymi

        Odottelen.


      • Anonyymi

        Keksitkö mitään? Viikonloppuna radalle?


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että haluamasi kohde haluaa sinut? Jos on molemmin puolin hyväksyntä, kaikki ok. Onnea ja menestystä matkaan! Jos toinen sanoo ei, sinun pitää kunnioittaa toista ja hänen rajojaan.

    • Anonyymi

      "1325/2014
      Dokumentin versiot
      ViitetiedotPå svenska
      Annettu Helsingissä 30 päivänä joulukuuta 2014

      Yhdenvertaisuuslaki
      Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:

      1 luku
      Yleiset säännökset
      1 §
      Lain tarkoitus
      Tämän lain tarkoituksena on edistää yhdenvertaisuutta ja ehkäistä syrjintää sekä tehostaa syrjinnän kohteeksi joutuneen oikeusturvaa.

      2 §
      Soveltamisala
      Tätä lakia sovelletaan julkisessa ja yksityisessä toiminnassa.

      Lakia ei kuitenkaan sovelleta yksityis- eikä perhe-elämän piiriin kuuluvaan toimintaan eikä ______uskonnonharjoitukseen.______" <------ SIINÄ.


      Google kdlehti uskonvapaus

    • Anonyymi

      Ettäkö sinä viet ja minä vaan vikisen...

    • Anonyymi

      Luulempa että hän haluaisikin että otat hänet ihanko omaksesi meinasit?

      • Anonyymi

        Jopa niin.


      • Anonyymi

        Juu okei:)


    • Anonyymi

      Ota! Ota kaikki palstalaiset omaksesi. Ota koko maaailma!

      • Anonyymi

        Katsotaan sitten miten paljon lähtee karkuun ja monta jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan sitten miten paljon lähtee karkuun ja monta jää.

        Vikkelimmät karkaa....ja pelastuvat.


      • Anonyymi

        Ei ku jaetaan jäännös..mää otan miehet, te saatte loput :D))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku jaetaan jäännös..mää otan miehet, te saatte loput :D))

        Aiotko rakennuttaa pyramidin vai kaivattaa kanavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko rakennuttaa pyramidin vai kaivattaa kanavan?

        Ei niitä nyt niin montaa jäis, kun mut näkis :D
        Orjatyökin on lailla kielletty.
        Jos vaan kahtelis ja ihhailis päuvät pääksytyste :D


    • Anonyymi

      Tuolla asenteella ei pitkälle pötkitä.

      • Anonyymi

        Mittää ei oo vielä menetetty.


    • Anonyymi

      Miten aiot napata?

      • Anonyymi

        Jos nyt ei muuten niin jotenkin.


    • Anonyymi

      No nyt on asennetta,kuulostat aika määrätietoiselta.Toisaalta on hienoa, että on ihmisiä jotka tietää mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Eihän minua kaiken maailman mörrimöykyt ota, vain hallikainenhan ottaa kenet haluaa.

    • Anonyymi

      Sitten sun pitää tehdä jokin siirto. Saat sä mut jos nätisti pyydät. Mä lupaan etten enää piiloudu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe