vielä itelleni otan. Ja jos ei muu auta en edes kysy sulta mitään. :)
Kyllä mä sut
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu sopii mulle. Ei tartte edes kysyä.
- Anonyymi
Setä ottaa omansa...
- Anonyymi
Miksi se pitää täällä kertoa? Kuka pitää tästä? Niinku oikeasti :(
- Anonyymi
Kyse on vapaudenriistosta.
- Anonyymi
Jos vastustaa.
- Anonyymi
Kysymättä ottaja voi kohdata jotakin epämiellyttävää vastaansa
- Anonyymi
Reakointi: Terävä potku haaroväliin ja huuto perään, mene viidakkoon siitä, pois sivistyksen kehdosta.
- Anonyymi
Muru <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muru <3
Olen kyl mies ja tiedän miten kannattaa toimia moukkia vastaan.
- Anonyymi
Sä oot sitte fakiiri?
- Anonyymi
"Tuu ja ota mut, ota mut kokonaan"
Se on sitten rikos, mikäli vasten tahtoa ottaa, kysymättä viel mitään..
riippuu toki, kuka ottaja
=)- Anonyymi
Jos etunimesi alkaa vokaalilla ja sisältää kolme kirjainta, niin mikjottei, mutta jos oletkin joku muu, niin en lähe tähän kelkkaan.
- Anonyymi
Anu(s) hih... Kokeilen miltä tuntu kirjoittaa tyhmiin kymysyksiin niihin sopivia asiallisia vastauksia.
- Anonyymi
Uhitteletkos sä siellä? Hyvä se on huudella kotoa :) Mitäs aattelit seuraavaks keksiä?
- Anonyymi
Kuullostiko se siltä? No ehkä. Ja on toki helppoa, mutta kattoos nyt mitä keksii.
- Anonyymi
Odottelen.
- Anonyymi
Keksitkö mitään? Viikonloppuna radalle?
- Anonyymi
Mistä tiedät, että haluamasi kohde haluaa sinut? Jos on molemmin puolin hyväksyntä, kaikki ok. Onnea ja menestystä matkaan! Jos toinen sanoo ei, sinun pitää kunnioittaa toista ja hänen rajojaan.
- Anonyymi
"1325/2014
Dokumentin versiot
ViitetiedotPå svenska
Annettu Helsingissä 30 päivänä joulukuuta 2014
Yhdenvertaisuuslaki
Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:
1 luku
Yleiset säännökset
1 §
Lain tarkoitus
Tämän lain tarkoituksena on edistää yhdenvertaisuutta ja ehkäistä syrjintää sekä tehostaa syrjinnän kohteeksi joutuneen oikeusturvaa.
2 §
Soveltamisala
Tätä lakia sovelletaan julkisessa ja yksityisessä toiminnassa.
Lakia ei kuitenkaan sovelleta yksityis- eikä perhe-elämän piiriin kuuluvaan toimintaan eikä ______uskonnonharjoitukseen.______" <------ SIINÄ.
Google kdlehti uskonvapaus - Anonyymi
Ettäkö sinä viet ja minä vaan vikisen...
- Anonyymi
Luulempa että hän haluaisikin että otat hänet ihanko omaksesi meinasit?
- Anonyymi
Jopa niin.
- Anonyymi
Juu okei:)
- Anonyymi
Ota! Ota kaikki palstalaiset omaksesi. Ota koko maaailma!
- Anonyymi
Katsotaan sitten miten paljon lähtee karkuun ja monta jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan sitten miten paljon lähtee karkuun ja monta jää.
Vikkelimmät karkaa....ja pelastuvat.
- Anonyymi
Ei ku jaetaan jäännös..mää otan miehet, te saatte loput :D))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku jaetaan jäännös..mää otan miehet, te saatte loput :D))
Aiotko rakennuttaa pyramidin vai kaivattaa kanavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko rakennuttaa pyramidin vai kaivattaa kanavan?
Ei niitä nyt niin montaa jäis, kun mut näkis :D
Orjatyökin on lailla kielletty.
Jos vaan kahtelis ja ihhailis päuvät pääksytyste :D
- Anonyymi
Tuolla asenteella ei pitkälle pötkitä.
- Anonyymi
Mittää ei oo vielä menetetty.
- Anonyymi
Miten aiot napata?
- Anonyymi
Jos nyt ei muuten niin jotenkin.
- Anonyymi
No nyt on asennetta,kuulostat aika määrätietoiselta.Toisaalta on hienoa, että on ihmisiä jotka tietää mitä haluaa.
- Anonyymi
Eihän minua kaiken maailman mörrimöykyt ota, vain hallikainenhan ottaa kenet haluaa.
- Anonyymi
Sitten sun pitää tehdä jokin siirto. Saat sä mut jos nätisti pyydät. Mä lupaan etten enää piiloudu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437