trimmerillä vetelin kullin varren ja pallit.. ei ollut hyvä idea.. näyttää kuin kissa olisi kynsinnyt verille.. koko varsi viiruilla ja pallit.. vertakin tuli palleista.. nyt kirvelee :|
Oli päässy vähä kasvamaan ja aattelin vaan nopeesti vetästä...
ajoin karvat. ei hyvä
4
135
Vastaukset 4
- Anonyymi
enkä kehtaa muijalle näyttää lopputulosta :|
kauankohan kestää ennen kuin arvet katoaa??
uskaltaako tässä panohommiinkaan ryhtyä :|- Anonyymi
Nopeasti huitaisten tulee huonoin tulos. Mutta ilmeisesti se kuvaa sua muutenkin. Toivottavasti et kuitenkaan nopeasti huitaisten pane naistasi?
Jos naisesi kysyy karvojenajelusi syytä, sano vain, että oli vähän satiaisia. Kyllä hän ymmärtää. - Anonyymi
No nyt on jo pahimmat jäljet kadonneet, onneksi muijaa ei kiinnosta seksi kuin ehkä kerran viikossa ja sekin viikonloppuisin ja pimeässä peitonalla niin ei pääse näkemään lopputulosta. Tänään pitäisi kuitenkin yhdessä käydä saunassa :|
- Anonyymi
Philipsin body groom trimmeri on hyvä karvojen ajeluun sillä ei tule haavoja
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061424Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja125645Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530