Tapahtui valaistuminen

Anonyymi

Juuri kirjoitin jollekkin viestissä muka hyvänkin ohjeen.
"Jos kumpikin haluaa olla yhteydessä toiseen niin silloin on mahdollista, että tunne on molemmin puolista."

Miksi en ole tuota tajunnut. Missä minun järkeni on ollut, lomallako???
Siinähän se on ollut koko ajan nokkani edessä ulottuvillani, mahdollisuus.

Nyt mua vietiin hah hah hah!!! Olen ollut sokea.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä tuu ees kuvitelleeks mihin pahaan ihminen o n kykenevä.

• Anonyymi

Pahaan? Eikö aloitus ollut iloinen asia?

• Anonyymi

Niin olisiko sinusta yhteydenotto paha tai mitä tarkoitat tuolla pahalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olisiko sinusta yhteydenotto paha tai mitä tarkoitat tuolla pahalla?

Ihme tyyli , aina pitää vetää tuota negatiivista juttua mukaan vaikka aloitus oli selkeästi positiivinen. Hyvä asia.

• Anonyymi

Sokea tai haluton näkemään
      mahdollisuutta. Ei näe esteitä , ei siltoja, koska järki pakotti sydämen unohtamaan. Yksinkertaista.

• Anonyymi

Thts"s it. Siloteltu ja taputeltu, pakettiin pyöritelty.

• Anonyymi

Jos on kokemus huonosta parisuhteesta, jossa itsetunto on lytätty, ei usko enää kelpaavansa kellekkään eikä näe mahdollisuuksia.

Näkee vain esteitä ja kokee oman kelpaamattomuutensa. Rikkinäisyydellä on hintansa. Itsensä eheyttäminen vaatii aikaa. Kasvaminen pois huonon suhteen aiheuttamista pahoista vaikutuksista.

• Anonyymi

Joo, tai sitten voi olla ihan muuta mikä ei liity siihen kokemukseen huonosta parisuhteesta, vaikka sellanenkin olis eli ei välttämättä mihinkään rikkinäisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tai sitten voi olla ihan muuta mikä ei liity siihen kokemukseen huonosta parisuhteesta, vaikka sellanenkin olis eli ei välttämättä mihinkään rikkinäisyyteen.

Totta. Monenlaista voi olla. Kirjoitin omasta kokemuksestani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thts"s it. Siloteltu ja taputeltu, pakettiin pyöritelty.

Ja heitetty roskiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo edellinen viesti alkanutkin jos-sanalla? Turha silloin tulla pätemään, vaikka olenkin ehkä huono sanomaan.

• Anonyymi

Minusta valaistumisen kokemus on hyvä.
      Se voi olla oivallus jossa tähti syttyy ⭐

Minusta molemminpuolinen yhteyden tarve kertoo, että toinen on tärkeä. Minä ainakin haluan vaalia sellaista yhteyttä hyvällä.

• Anonyymi

Ja minä myös. Koen itseni rasitteeksi huonosta itsetunnostani johtuen. Ajattelen usein olevani tiellä ja haitta. Johtuu huonon parisuhteen aiheuttamasta paska käytöksestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä myös. Koen itseni rasitteeksi huonosta itsetunnostani johtuen. Ajattelen usein olevani tiellä ja haitta. Johtuu huonon parisuhteen aiheuttamasta paska käytöksestäni.

Mulla on kokemus siitä, että itsetunto voi kehittyä ja muuttua. Ikäänkuin eheytymisen kokemus. Se tulee siitä, että oon saanut aidon hyväksynnän kokemuksen itsestäni sellaisena kuin oon toiselta ihmiseltä / ihmisiltä. Ja ikäkin tekee tehtävänsä. Oppii pikkuhiljaa hyväksymään itseään päivä päivältä.
        Oon myös nähnyt eheytymisen ihmeen ja oivalluksen toisessa ihmisessä ⭐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kokemus siitä, että itsetunto voi kehittyä ja muuttua. Ikäänkuin eheytymisen kokemus. Se tulee siitä, että oon saanut aidon hyväksynnän kokemuksen itsestäni sellaisena kuin oon toiselta ihmiseltä / ihmisiltä. Ja ikäkin tekee tehtävänsä. Oppii pikkuhiljaa hyväksymään itseään päivä päivältä.
        Oon myös nähnyt eheytymisen ihmeen ja oivalluksen toisessa ihmisessä ⭐

Kiitos kultainen ihminen. Tuo oli ihanasti sanottu 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kultainen ihminen. Tuo oli ihanasti sanottu 😙

Olipa ihana palaute. Niin harvinaista. 💫
        😍 Kiitos.

• Anonyymi

Niinpä. Valitettavasti mun tapauksessa mä olen aina se joka yhteyttä ottaa...

• Anonyymi

Pääasia, että joku ottaa.

• Anonyymi

Niinpä, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)

• Anonyymi

Kuin myöhään?

• Anonyymi

Niin mietin kauniina naisenakin miten saisin toimivan sukupuolielämän toimimaan . Mies katsottuna mutta av. ja on off suhde . En tiedä mitä tehdä . Hyvin erikoinen mies .
      Aina jotain kiukuttelee minulle lähettää tekstiviestejä vain … joskus soittaa .
      Itsekeskeinen narsisti miehenä on .

• Anonyymi

Valaistuminen voi tarkoittaa sitä kun esim. vaihtaa uuden lampun entisen palaneen tilalle.

Vaikka keittiön tai vessan valoon... vessassa tai kylvyssä olisi ikävä olla kun yhtäkkiä tulisi pilkkopimeää. Tuollaiseen on helppo ratkaisu: pitää tulitikkuaskia aina jossain lähistöllä sellaisissa paikoissa, jotta jostain saa valoa sitten kuitenkin.

• Anonyymi

Samalla lailla kuin ihminen tulkitsee asioita toisessa ihastumisen merkeiksi niin yhtälailla selkeille merkeille sokeutuu. Vaikka rautalangasta vääntäisi niin toinen tulkitsee ne ystävällisyydeksi, kohteliaisuudeksi tms.

• Anonyymi

Niin minäkin luulin että kymmeniä vuosia tuntemani mies olisi kiinnostunut minusta, mutta eipä sitten ollutkaan ja kyllä hän sen monta kertaa osoittikin, vaikka itse en sitä heti tajunnut.

• Anonyymi

Totta tuokin. Mutta selkeämmistä viesteistä on vaikeampi erehtyä, kuten viihtyminen seurassa, hymyily, nauru, silmiin katsominen, toisen asioista kiinnostuminen ja kysyminen, myötätunnon osoitus, yhteisestä tulevaisuudesta puhuminen, tarkkaan kuunteleminen, viestii että nauttii yhdessäolosta ja läheisyydestä, kosketteleminen, rohkaiseminen, kehu jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin. Mutta selkeämmistä viesteistä on vaikeampi erehtyä, kuten viihtyminen seurassa, hymyily, nauru, silmiin katsominen, toisen asioista kiinnostuminen ja kysyminen, myötätunnon osoitus, yhteisestä tulevaisuudesta puhuminen, tarkkaan kuunteleminen, viestii että nauttii yhdessäolosta ja läheisyydestä, kosketteleminen, rohkaiseminen, kehu jne.

Ei hän halunnut koskaan puhua mistään kanssani. Illanvietossa halusi olla muiden kanssa, eikä suostunut edes tanssimaan kanssani.

• Anonyymi

Kauan siinä kestikin tajuta, niin kauan, että luovutin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe