Juuri kirjoitin jollekkin viestissä muka hyvänkin ohjeen.
"Jos kumpikin haluaa olla yhteydessä toiseen niin silloin on mahdollista, että tunne on molemmin puolista."
Miksi en ole tuota tajunnut. Missä minun järkeni on ollut, lomallako???
Siinähän se on ollut koko ajan nokkani edessä ulottuvillani, mahdollisuus.
Nyt mua vietiin hah hah hah!!! Olen ollut sokea.
Tapahtui valaistuminen
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä tuu ees kuvitelleeks mihin pahaan ihminen o n kykenevä.
- Anonyymi
Pahaan? Eikö aloitus ollut iloinen asia?
- Anonyymi
Niin olisiko sinusta yhteydenotto paha tai mitä tarkoitat tuolla pahalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisiko sinusta yhteydenotto paha tai mitä tarkoitat tuolla pahalla?
Ihme tyyli , aina pitää vetää tuota negatiivista juttua mukaan vaikka aloitus oli selkeästi positiivinen. Hyvä asia.
- Anonyymi
Sokea tai haluton näkemään
mahdollisuutta. Ei näe esteitä , ei siltoja, koska järki pakotti sydämen unohtamaan. Yksinkertaista.- Anonyymi
Thts"s it. Siloteltu ja taputeltu, pakettiin pyöritelty.
- Anonyymi
Jos on kokemus huonosta parisuhteesta, jossa itsetunto on lytätty, ei usko enää kelpaavansa kellekkään eikä näe mahdollisuuksia.
Näkee vain esteitä ja kokee oman kelpaamattomuutensa. Rikkinäisyydellä on hintansa. Itsensä eheyttäminen vaatii aikaa. Kasvaminen pois huonon suhteen aiheuttamista pahoista vaikutuksista. - Anonyymi
Joo, tai sitten voi olla ihan muuta mikä ei liity siihen kokemukseen huonosta parisuhteesta, vaikka sellanenkin olis eli ei välttämättä mihinkään rikkinäisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tai sitten voi olla ihan muuta mikä ei liity siihen kokemukseen huonosta parisuhteesta, vaikka sellanenkin olis eli ei välttämättä mihinkään rikkinäisyyteen.
Totta. Monenlaista voi olla. Kirjoitin omasta kokemuksestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thts"s it. Siloteltu ja taputeltu, pakettiin pyöritelty.
Ja heitetty roskiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo edellinen viesti alkanutkin jos-sanalla? Turha silloin tulla pätemään, vaikka olenkin ehkä huono sanomaan.
- Anonyymi
Minusta valaistumisen kokemus on hyvä.
Se voi olla oivallus jossa tähti syttyy ⭐
Minusta molemminpuolinen yhteyden tarve kertoo, että toinen on tärkeä. Minä ainakin haluan vaalia sellaista yhteyttä hyvällä.- Anonyymi
Ja minä myös. Koen itseni rasitteeksi huonosta itsetunnostani johtuen. Ajattelen usein olevani tiellä ja haitta. Johtuu huonon parisuhteen aiheuttamasta paska käytöksestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä myös. Koen itseni rasitteeksi huonosta itsetunnostani johtuen. Ajattelen usein olevani tiellä ja haitta. Johtuu huonon parisuhteen aiheuttamasta paska käytöksestäni.
Mulla on kokemus siitä, että itsetunto voi kehittyä ja muuttua. Ikäänkuin eheytymisen kokemus. Se tulee siitä, että oon saanut aidon hyväksynnän kokemuksen itsestäni sellaisena kuin oon toiselta ihmiseltä / ihmisiltä. Ja ikäkin tekee tehtävänsä. Oppii pikkuhiljaa hyväksymään itseään päivä päivältä.
Oon myös nähnyt eheytymisen ihmeen ja oivalluksen toisessa ihmisessä ⭐ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kokemus siitä, että itsetunto voi kehittyä ja muuttua. Ikäänkuin eheytymisen kokemus. Se tulee siitä, että oon saanut aidon hyväksynnän kokemuksen itsestäni sellaisena kuin oon toiselta ihmiseltä / ihmisiltä. Ja ikäkin tekee tehtävänsä. Oppii pikkuhiljaa hyväksymään itseään päivä päivältä.
Oon myös nähnyt eheytymisen ihmeen ja oivalluksen toisessa ihmisessä ⭐Kiitos kultainen ihminen. Tuo oli ihanasti sanottu 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kultainen ihminen. Tuo oli ihanasti sanottu 😙
Olipa ihana palaute. Niin harvinaista. 💫
😍 Kiitos.
- Anonyymi
Niinpä. Valitettavasti mun tapauksessa mä olen aina se joka yhteyttä ottaa...
- Anonyymi
Pääasia, että joku ottaa.
- Anonyymi
Niinpä, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)
- Anonyymi
Kuin myöhään?
- Anonyymi
Niin mietin kauniina naisenakin miten saisin toimivan sukupuolielämän toimimaan . Mies katsottuna mutta av. ja on off suhde . En tiedä mitä tehdä . Hyvin erikoinen mies .
Aina jotain kiukuttelee minulle lähettää tekstiviestejä vain … joskus soittaa .
Itsekeskeinen narsisti miehenä on . - Anonyymi
Valaistuminen voi tarkoittaa sitä kun esim. vaihtaa uuden lampun entisen palaneen tilalle.
Vaikka keittiön tai vessan valoon... vessassa tai kylvyssä olisi ikävä olla kun yhtäkkiä tulisi pilkkopimeää. Tuollaiseen on helppo ratkaisu: pitää tulitikkuaskia aina jossain lähistöllä sellaisissa paikoissa, jotta jostain saa valoa sitten kuitenkin. - Anonyymi
Samalla lailla kuin ihminen tulkitsee asioita toisessa ihastumisen merkeiksi niin yhtälailla selkeille merkeille sokeutuu. Vaikka rautalangasta vääntäisi niin toinen tulkitsee ne ystävällisyydeksi, kohteliaisuudeksi tms.
- Anonyymi
Niin minäkin luulin että kymmeniä vuosia tuntemani mies olisi kiinnostunut minusta, mutta eipä sitten ollutkaan ja kyllä hän sen monta kertaa osoittikin, vaikka itse en sitä heti tajunnut.
- Anonyymi
Totta tuokin. Mutta selkeämmistä viesteistä on vaikeampi erehtyä, kuten viihtyminen seurassa, hymyily, nauru, silmiin katsominen, toisen asioista kiinnostuminen ja kysyminen, myötätunnon osoitus, yhteisestä tulevaisuudesta puhuminen, tarkkaan kuunteleminen, viestii että nauttii yhdessäolosta ja läheisyydestä, kosketteleminen, rohkaiseminen, kehu jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin. Mutta selkeämmistä viesteistä on vaikeampi erehtyä, kuten viihtyminen seurassa, hymyily, nauru, silmiin katsominen, toisen asioista kiinnostuminen ja kysyminen, myötätunnon osoitus, yhteisestä tulevaisuudesta puhuminen, tarkkaan kuunteleminen, viestii että nauttii yhdessäolosta ja läheisyydestä, kosketteleminen, rohkaiseminen, kehu jne.
Ei hän halunnut koskaan puhua mistään kanssani. Illanvietossa halusi olla muiden kanssa, eikä suostunut edes tanssimaan kanssani.
- Anonyymi
Kauan siinä kestikin tajuta, niin kauan, että luovutin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887