Moi
Tapasin viime vuonna miehen, jonka kanssa kaikki oli mahtavaa. Hän oli jopa liian innokas tapaamaan minua ja aika nopeasti esitteli minut lapsilleen ja kertoi rakastuneensa. Jokin aika sitten hän alkoi vältellä tapaamistani. Avioero takana ja lasinen lapsuus. Hän alkoi käydä terapiassa, jonka aikana etääntyminen alkoi.
Nyt hän jätti minut, kun kuulemma masentaa ja ei pysty kiinnostumaan mistään. Jokin aika sitten mietti, jos muuttaisin hänen luokseen. Olen aika ihmeissäni, mitä ihmettä tässä nyt tapahtui, aika kova pudotus. Hän ei taida pystyä edes puhumaan nyt kanssani.
Epäilen, että paremman hetken koittaessa alan taas kuulla hänestä.
Mitä sanotte, onko tässä mitään järkeä, jos vielä annan mahdollisuuden hänelle? Onko näissä syvästi rikkinäisissä ihmisissä mahdollisuutta toipua ja elää ilman lääkitystä ja jatkuvaa uudelleen romahtamista? Ihan jo pelkästään hänen vuokseen olen jo tuota miettinyt. Vaikka minut juuri jätettiin, kuitenkin tässä on pelko päällä toisen puolesta.
Masentunut mies jätti
Anonyymi
1
1368
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet tervepäinen nainen niin unohda tuo mies.
Tervepäiselle naiselle on kunnon miehiä.
Masentuneen kanssa pilaat elämäsi.
Ole jämäkkä ja elä kunnon elämää, älä ala tuollaista laahaamaan mukanasi.
Terveisin Jämäkkä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862