Tietääkö kreationisti kaiken?

Anonyymi

Kreationistien lempiaihe on tieteen tuoman tiedon muuttuvuus ja kuinka se korjaa itseään. Onko teillä muuttumaton tieto kaikesta mitä universumissa on kun pystytte tuolla väittelemään?

23

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä avaus.

      Onhan se kiva että tiede korjaa itseään koko ajan. Tykkäsin silloin 1970 luvulla yliopistolla kovasti siitä silloin tehtiin julkiseksi se että viimeinenkin Darwinin oma evoluution todisteena pitämänsä asia kuopattiin epäkuranttina. Jotkut evoluutiotutkijat olivat niin ihaisia Darwinillé että olisivat halunneet poistaa hänen nimensä kokonaan evoluutioaiheisista keskustluista.
      Mutta niin siinä vain kävi että yhä puhumme Darwinin evoluutiosta vaikka nykyisellä evoluutioteorialla ei ole mitään yhteistä Darwinin kanssa.

      Näin se tiede tosiaankin korjaa itse itseään hylkäämällä väärät päätelmät.

      Ja juuri tällä hetkellä evoluutioteorian kohdalla tiede on yltänyt siihen saavutukseen että kun evoluutiojäämä-dna huomattiinkin toiminnalliseksi ja gm- viljelyllä ei saaatukaan luotua uusia lajeja niin nyt on se tauko evoluutiotodisteiden kohdalla sillä juuri jyt ei ole olemassa ainotakaan yleisesti hyväksyttyä TODISTETTA evoluutiosta. On hyvä huomata että uskomuksset ja luulemiset eivät ole todisteita.

      • Anonyymi

        Ja mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla valehtelulla?


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.

        En minä tiedä!


      • Anonyymi

        Millaisella aikuisella ihmisellä on aikaa kirjoittaa tuollaista roskaa?


      • Anonyymi

        Jyri. Et ole ikinä käynyt yliopistolla ainakaan muuten kuin postia jakamassa. Valehtelet ja valehtelet lapsellisen tökerösti.
        Tilke DNA on totta ja GMO toimii erittäin hyvin. Evoluutio on vankasti todennettu, eikä evoluutioteorialle ole edes kilpailijaa luonnon monimuotoisuuden selittäjänä.

        Mutta JT lahko myy talkoilla rakennettuja valtakunnansalejaan ja tilittää tulot USA:n pääkallonpaikalle. JT:t joutuvat maksamaan niin hurjia sakkoja pedofiliadokumenttien pimittämisestä, että koko järjestelmä natisee. Ja kaltaisesi suomalaiset aivopestyt urpot maksavat.

        Jyri. Maailmasi ja uskomusjärjestelmäsi on kaatumassa rytisten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella aikuisella ihmisellä on aikaa kirjoittaa tuollaista roskaa?

        Jyri on Kihtiputaan vaivaistalon ainoa netin käyttöön kykenevä asukas ja hänen annetaan käyttää nettiä niin paljon kuin hän haluaa, koska silloin hänestä on vähiten haittaa muille asukkaille.


    • Anonyymi

      Daavidin virsi, Psalmi 131

      Herra, minun sydämeni ei ole ylpeä, eivätkä minun silmäni ole korskeat, enkä minä tavoittele asioita, jotka ovat minulle ylen suuret ja käsittämättömät.

      • Anonyymi

        Eli ollaan pää pensaassa ja ihmetellään milloin Herra saapuu kertomaan uutta tietoa?


      • Anonyymi

        Miksi sitten kreationistit väittävät tietävän totuuden jumalan luomisesta mutta eivät kykene kertomaan miten? Menee tuo raamatun kohta ohi käyttäytymisen aika heittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kreationistit väittävät tietävän totuuden jumalan luomisesta mutta eivät kykene kertomaan miten? Menee tuo raamatun kohta ohi käyttäytymisen aika heittämällä.

        Daavid puhui itsestään, eikä kaikista maailman kreationisteista. Valitettavasti. Ja kyllä hänenkin sydämessään varmasti oli ollut ylpeyttä. Mutta Jumalan koulussa, kun Saul vainosi häntä, hän oppi turvautumaan Herraan. Daavidin ahdingoista Psalmit puhuvat enemmän.

        Sodoman syntinä oli juuri ylpeys. He elivät kaiken yltäkylläisyyden keskellä, kuten mekin nykyään Suomessa. Ja tuloksena oli ylpeys, huoleton lepo, kaikki luonnottomuus jne. Samoin on käynyt Suomessakin. Jumala kuitenkin vielä osoittaa valtansa kaikille ihmisille ja tuomitsee synnintekijät. Vielä on kuitenkin mahdollisuus nöyrtyä Jeesuksen edessä.


      • Anonyymi

        Köyrryn ! kumminkin nain Jeesusta peräsuoleen ja heität mällit naamalle, olen ev.lut kirkon jäsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daavid puhui itsestään, eikä kaikista maailman kreationisteista. Valitettavasti. Ja kyllä hänenkin sydämessään varmasti oli ollut ylpeyttä. Mutta Jumalan koulussa, kun Saul vainosi häntä, hän oppi turvautumaan Herraan. Daavidin ahdingoista Psalmit puhuvat enemmän.

        Sodoman syntinä oli juuri ylpeys. He elivät kaiken yltäkylläisyyden keskellä, kuten mekin nykyään Suomessa. Ja tuloksena oli ylpeys, huoleton lepo, kaikki luonnottomuus jne. Samoin on käynyt Suomessakin. Jumala kuitenkin vielä osoittaa valtansa kaikille ihmisille ja tuomitsee synnintekijät. Vielä on kuitenkin mahdollisuus nöyrtyä Jeesuksen edessä.

        Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota.

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.

        Oletko fyysisesti (näet hänet, soitat puhelimella
        Tms) hänen kanssa yhteydessä?


      • Mark5 kirjoitti:

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.

        Olet siis käännynnäinen.


      • Anonyymi
        IlkimyksenUutisvahti kirjoitti:

        Olet siis käännynnäinen.

        Tietenkin. Yksikään lapsesta asti aidossa uskossa ollut ei ole yhtä typerä eikä yhtä omahyväinen kuin Mark5.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Yksikään lapsesta asti aidossa uskossa ollut ei ole yhtä typerä eikä yhtä omahyväinen kuin Mark5.

        Make on 101 %:n varmuudella hurahtanut uskoon aikuisena, elämässään pohjalle päästyään.


    • Tietenkin kreationistin kerskaus on hänen luulojensa muuttumattomuus, havainnoista täysin riippumatta.

    • Eiköhän Mark5 pian ilmiinny kertomaan että ainoa tarpeellinen tieto on se, että alussa Jumala loi taivaan ja maan (ja että hän itse kuvittelee pääsevänsä taivaaseen).

      Silti hän luopiomaisesti käyttää epäraamatullista nettiä, jonka kehityskulkuun johtaneista henkilöistä ainakin Alan Turing ja Steve Jobs olivat homoja ja Tim Berners-Lee on ateisti. Että sellainen uskovainen.

      • Anonyymi

        Mark5 ei ole uskovainen eikä uskova eikä loppujen lopuksi välitä Jumalasta ja Raamatusta vähääkään. Hän on tehnyt itsestään itselleen epäjumalan.


      • Apophis-ketjussa hän jo ennustetusti kerskasi luulojensa muuttumattomuutta.

        Mark5:n nimimerkin taustalla saattaa olla Markuksen evankeliumin 5. luku missä kerrotaan siitä riivatusta miehestä jonka päässä on kokonainen leegio piruja. Onkohan Mark5 sittenkin vain sitkeä trolli.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Apophis-ketjussa hän jo ennustetusti kerskasi luulojensa muuttumattomuutta.

        Mark5:n nimimerkin taustalla saattaa olla Markuksen evankeliumin 5. luku missä kerrotaan siitä riivatusta miehestä jonka päässä on kokonainen leegio piruja. Onkohan Mark5 sittenkin vain sitkeä trolli.

        He-le-ve-tin sitkeä trolli on jos on, ja muistaakseni parikin pitkäaikaista kirjoittajaa on ollut sitä mieltä, ettei yksikään trolli pystyisi olemaan yhtä johdonmukaisesti (ja viime aikoina selvän dementoituvasti) hullu. Mutta (lisäsi Sherlock Holmes) onhan aina mahdollista, että trolli alkaa kyllästyä ja on nyt valinnut dementian väistymiskeinokseen.


      • Anonyymi

        "Tietääkö kreationisti kaiken?"
        "Eiköhän Mark5 pian ilmiinny kertomaan että ainoa tarpeellinen tieto on se, että alussa Jumala loi taivaan ja maan (ja että hän itse kuvittelee pääsevänsä taivaaseen)."

        Kreationisti tietää kaiken tarpeellisen, eli sen, että Jumalan pylly on luotu nuoltavaksi!

        Mark5-emulaattori (beta-versio)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe