Tietääkö kreationisti kaiken?

Anonyymi

Kreationistien lempiaihe on tieteen tuoman tiedon muuttuvuus ja kuinka se korjaa itseään. Onko teillä muuttumaton tieto kaikesta mitä universumissa on kun pystytte tuolla väittelemään?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä avaus.

      Onhan se kiva että tiede korjaa itseään koko ajan. Tykkäsin silloin 1970 luvulla yliopistolla kovasti siitä silloin tehtiin julkiseksi se että viimeinenkin Darwinin oma evoluution todisteena pitämänsä asia kuopattiin epäkuranttina. Jotkut evoluutiotutkijat olivat niin ihaisia Darwinillé että olisivat halunneet poistaa hänen nimensä kokonaan evoluutioaiheisista keskustluista.
      Mutta niin siinä vain kävi että yhä puhumme Darwinin evoluutiosta vaikka nykyisellä evoluutioteorialla ei ole mitään yhteistä Darwinin kanssa.

      Näin se tiede tosiaankin korjaa itse itseään hylkäämällä väärät päätelmät.

      Ja juuri tällä hetkellä evoluutioteorian kohdalla tiede on yltänyt siihen saavutukseen että kun evoluutiojäämä-dna huomattiinkin toiminnalliseksi ja gm- viljelyllä ei saaatukaan luotua uusia lajeja niin nyt on se tauko evoluutiotodisteiden kohdalla sillä juuri jyt ei ole olemassa ainotakaan yleisesti hyväksyttyä TODISTETTA evoluutiosta. On hyvä huomata että uskomuksset ja luulemiset eivät ole todisteita.

      • Anonyymi

        Ja mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla valehtelulla?


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.

        En minä tiedä!


      • Anonyymi

        Millaisella aikuisella ihmisellä on aikaa kirjoittaa tuollaista roskaa?


      • Anonyymi

        Jyri. Et ole ikinä käynyt yliopistolla ainakaan muuten kuin postia jakamassa. Valehtelet ja valehtelet lapsellisen tökerösti.
        Tilke DNA on totta ja GMO toimii erittäin hyvin. Evoluutio on vankasti todennettu, eikä evoluutioteorialle ole edes kilpailijaa luonnon monimuotoisuuden selittäjänä.

        Mutta JT lahko myy talkoilla rakennettuja valtakunnansalejaan ja tilittää tulot USA:n pääkallonpaikalle. JT:t joutuvat maksamaan niin hurjia sakkoja pedofiliadokumenttien pimittämisestä, että koko järjestelmä natisee. Ja kaltaisesi suomalaiset aivopestyt urpot maksavat.

        Jyri. Maailmasi ja uskomusjärjestelmäsi on kaatumassa rytisten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella aikuisella ihmisellä on aikaa kirjoittaa tuollaista roskaa?

        Jyri on Kihtiputaan vaivaistalon ainoa netin käyttöön kykenevä asukas ja hänen annetaan käyttää nettiä niin paljon kuin hän haluaa, koska silloin hänestä on vähiten haittaa muille asukkaille.


    • Anonyymi

      Daavidin virsi, Psalmi 131

      Herra, minun sydämeni ei ole ylpeä, eivätkä minun silmäni ole korskeat, enkä minä tavoittele asioita, jotka ovat minulle ylen suuret ja käsittämättömät.

      • Anonyymi

        Eli ollaan pää pensaassa ja ihmetellään milloin Herra saapuu kertomaan uutta tietoa?


      • Anonyymi

        Miksi sitten kreationistit väittävät tietävän totuuden jumalan luomisesta mutta eivät kykene kertomaan miten? Menee tuo raamatun kohta ohi käyttäytymisen aika heittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kreationistit väittävät tietävän totuuden jumalan luomisesta mutta eivät kykene kertomaan miten? Menee tuo raamatun kohta ohi käyttäytymisen aika heittämällä.

        Daavid puhui itsestään, eikä kaikista maailman kreationisteista. Valitettavasti. Ja kyllä hänenkin sydämessään varmasti oli ollut ylpeyttä. Mutta Jumalan koulussa, kun Saul vainosi häntä, hän oppi turvautumaan Herraan. Daavidin ahdingoista Psalmit puhuvat enemmän.

        Sodoman syntinä oli juuri ylpeys. He elivät kaiken yltäkylläisyyden keskellä, kuten mekin nykyään Suomessa. Ja tuloksena oli ylpeys, huoleton lepo, kaikki luonnottomuus jne. Samoin on käynyt Suomessakin. Jumala kuitenkin vielä osoittaa valtansa kaikille ihmisille ja tuomitsee synnintekijät. Vielä on kuitenkin mahdollisuus nöyrtyä Jeesuksen edessä.


      • Anonyymi

        Köyrryn ! kumminkin nain Jeesusta peräsuoleen ja heität mällit naamalle, olen ev.lut kirkon jäsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daavid puhui itsestään, eikä kaikista maailman kreationisteista. Valitettavasti. Ja kyllä hänenkin sydämessään varmasti oli ollut ylpeyttä. Mutta Jumalan koulussa, kun Saul vainosi häntä, hän oppi turvautumaan Herraan. Daavidin ahdingoista Psalmit puhuvat enemmän.

        Sodoman syntinä oli juuri ylpeys. He elivät kaiken yltäkylläisyyden keskellä, kuten mekin nykyään Suomessa. Ja tuloksena oli ylpeys, huoleton lepo, kaikki luonnottomuus jne. Samoin on käynyt Suomessakin. Jumala kuitenkin vielä osoittaa valtansa kaikille ihmisille ja tuomitsee synnintekijät. Vielä on kuitenkin mahdollisuus nöyrtyä Jeesuksen edessä.

        Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota.

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.

        Oletko fyysisesti (näet hänet, soitat puhelimella
        Tms) hänen kanssa yhteydessä?


      • Mark5 kirjoitti:

        "Missä se jeesus on kenen edessä nöyrtyä? Minulla oli lapsena mielikuvituskavereita ja nyt aikuisiällä en sellaisia enää ota."

        Minulla ei ole koskaan ollut mielikuvituskavereita, mutta nyt minulla on ollut Jeesus yli 30 vuotta, enkä halua luopua Hänestä koskaan.

        Olet siis käännynnäinen.


      • Anonyymi
        IlkimyksenUutisvahti kirjoitti:

        Olet siis käännynnäinen.

        Tietenkin. Yksikään lapsesta asti aidossa uskossa ollut ei ole yhtä typerä eikä yhtä omahyväinen kuin Mark5.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Yksikään lapsesta asti aidossa uskossa ollut ei ole yhtä typerä eikä yhtä omahyväinen kuin Mark5.

        Make on 101 %:n varmuudella hurahtanut uskoon aikuisena, elämässään pohjalle päästyään.


    • Tietenkin kreationistin kerskaus on hänen luulojensa muuttumattomuus, havainnoista täysin riippumatta.

    • Eiköhän Mark5 pian ilmiinny kertomaan että ainoa tarpeellinen tieto on se, että alussa Jumala loi taivaan ja maan (ja että hän itse kuvittelee pääsevänsä taivaaseen).

      Silti hän luopiomaisesti käyttää epäraamatullista nettiä, jonka kehityskulkuun johtaneista henkilöistä ainakin Alan Turing ja Steve Jobs olivat homoja ja Tim Berners-Lee on ateisti. Että sellainen uskovainen.

      • Anonyymi

        Mark5 ei ole uskovainen eikä uskova eikä loppujen lopuksi välitä Jumalasta ja Raamatusta vähääkään. Hän on tehnyt itsestään itselleen epäjumalan.


      • Apophis-ketjussa hän jo ennustetusti kerskasi luulojensa muuttumattomuutta.

        Mark5:n nimimerkin taustalla saattaa olla Markuksen evankeliumin 5. luku missä kerrotaan siitä riivatusta miehestä jonka päässä on kokonainen leegio piruja. Onkohan Mark5 sittenkin vain sitkeä trolli.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Apophis-ketjussa hän jo ennustetusti kerskasi luulojensa muuttumattomuutta.

        Mark5:n nimimerkin taustalla saattaa olla Markuksen evankeliumin 5. luku missä kerrotaan siitä riivatusta miehestä jonka päässä on kokonainen leegio piruja. Onkohan Mark5 sittenkin vain sitkeä trolli.

        He-le-ve-tin sitkeä trolli on jos on, ja muistaakseni parikin pitkäaikaista kirjoittajaa on ollut sitä mieltä, ettei yksikään trolli pystyisi olemaan yhtä johdonmukaisesti (ja viime aikoina selvän dementoituvasti) hullu. Mutta (lisäsi Sherlock Holmes) onhan aina mahdollista, että trolli alkaa kyllästyä ja on nyt valinnut dementian väistymiskeinokseen.


      • Anonyymi

        "Tietääkö kreationisti kaiken?"
        "Eiköhän Mark5 pian ilmiinny kertomaan että ainoa tarpeellinen tieto on se, että alussa Jumala loi taivaan ja maan (ja että hän itse kuvittelee pääsevänsä taivaaseen)."

        Kreationisti tietää kaiken tarpeellisen, eli sen, että Jumalan pylly on luotu nuoltavaksi!

        Mark5-emulaattori (beta-versio)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe