Onko trexanin ja oxiklorinin käyttäjillä normaalia että maksa-arvot heittelee. Viimeisin arvo 104 U/l. Pitäisi olla alle 35. Entä onko maksaasi tutkittu muuten, esim. .ultraääni tutkimuksella??? Itse kävin eilen ko tutkimuksessa ja sielä sanottiin että mulla on rasva maksa ja imusolmuke muutoksia maksassa. Ja tänään sitten verikokeissa se maksa-arvo 104 U/l. Odottelen lääkärin yhteydenottoa. Vähän pelottaa tuo imusolmukemuutos juttu
Lääkkeet ja maksa
Anonyymi
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Eos. mutta luin juuri silmämuutoksista, jos syö isoja annoksia Oxiklorinia kauan, se huolettaa myös.
En tiennytkään, että maksassa on imusolmukkeita, nyt tiedän.
Kunnolliset sairaus- ja kansaneläkkeet toiveissa, että voisi paremmin, hoitaa itseään jokainen. - Anonyymi
Tarkoitin "1,3 cm:n imusolmuke vatsalaukun pyloruksen takana."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944