Kirjoittelua vain

Anonyymi

Enimmäkseen täällä on sinkkuja mutta uskoisin että täällä palstalla on myös useita varattuja ihmisiä ovat ne sitten miehiä tai naisia niin kaipailemassa jotain toista.
Sellanen on harhamielistä että kuvittelee että yksi varattu ihminen täällä kirjoittelee.
Minä en ainakaan luule että täällä vain yksi ainut varattu huhuilee niitä voi olla lukematon määrä.
Se että minä olen ajatellut ja kirjoittanut tänne yhdelle ainoalle miehelle ja hän ei tiedä edes siitä mitään niin keneltä se on pois kun mitään meidän välille ei koskaan tule.
Tämä sivu on vähän niin kuin päiväkirjaan kirjottaisi.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut eivät kestä sitä että juuri hänen kumppanista haiveillaan. En minäkään mieheni ajatuksia omista ja voi sanoa hänelle että älä ajattele tuota ja tuota. Ja vaikka minä en ole tyytynyt pelkkiin ajatuksiin vaan kirjoittanut tänne joskus niin mitä sitten tuskin kyseinen henkilö on niitä edes lukenut eli sinä olet mustasukkainen siitä että joku aivan sinulle vieras henkilö lukee näitä mun kirjoituksia onko käytöksessäsi joku järki?

• Anonyymi

Ehkäpä palstalaisia häiritsee vain se miten omit heitä ?

Oletko tullut tätä ajatelleeksi?

• Anonyymi

Omit heitä minä en ole ketään ominut koska en ole se joksi minua luulet.
        Sinunlaisesi mielestä täällähän ei varattu saisi olla mutta se ei ole keltään pois jos vain kirjoittaa. Ei ole pakko lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omit heitä minä en ole ketään ominut koska en ole se joksi minua luulet.
        Sinunlaisesi mielestä täällähän ei varattu saisi olla mutta se ei ole keltään pois jos vain kirjoittaa. Ei ole pakko lukea.

ETkö just ominut hänet?

Eihän hän sanonut muuta kuin että muita ehkä häiritsee omimises!

Taas omit mutta keneksi tällä kertaa. Se on suuri mysteeri joka varmaan tulee kohta esille jonkun nimen tai kirjaimen kautta

• Anonyymi

Voi helevetti että tää on harhane paikka :D
        Määki oon ollu varattu ja huora ja sinkku ja tyrkky :D

• Anonyymi

Kenet minä omin ainut mies jota olen täällä kaivannut on Pekka.
        Voisitko nyt ystävällisesti lähteä muiden ihmisten ketjuja pilaamaan ja etsimään sitä aitoriittaasi jostain muualta kun tästä ketjusta sitä ei löydy.

• Anonyymi

Joo ettei vaan tuo sama harha ihminen sinuakin haukkunut. Joka näkee noita aitoriittoja joka puolella.

• Anonyymi

Tuokin että sanoit että etkö just ominut hänet mieti miten harhaselta kuulostat kaikki varatut ihmiset on sun mielestä aitoriittoja:D

Sinä et vain halua että kaipailen häntä se on sulle se ongelma mutta minäpä kaipailen häntä jos tahdon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin että sanoit että etkö just ominut hänet mieti miten harhaselta kuulostat kaikki varatut ihmiset on sun mielestä aitoriittoja:D

Sinä et vain halua että kaipailen häntä se on sulle se ongelma mutta minäpä kaipailen häntä jos tahdon.

No ei tarvihe olla ees varattu vaan sinkku niin heti on aitoriitta leima ohassa jos kirjoittaa muka jotain aitoriitaksi " tunnistettavaa" . Mää kuule luulen, että tässä on nyt jokin hömpsän lömpsä vaan kysseessä.

Joku härnää tms. Eihän kukaan nyt oikeesti tollee voi kuvitella että luulee sinkkuja varatuiksi ja kaikkia aitoriitoiksi. Älä välitä.

• Anonyymi

Niin on härnäämistä enkä välitä en anna ilkiölle valtaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on härnäämistä enkä välitä en anna ilkiölle valtaa. :D

Voi olla vaikka kalastelua :D Mää en luota tähän palstaan yhtään.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Tänne on varmaan palkattu kirjoittajia, tekstiä tulee yötä päivää. Ei siinä mitään, en sillä.

• Anonyymi

Palkattu pirruilija hah hah..

• Anonyymi

Tee oma ketju jossa voit haukkua ja keksiä vieraista ihmisistä juttuja kun se on sulle joku nautinto. Minä jo aikaisemmin pyysin että lopetat kirjoittelun ja et lopettanut. Ei minulla lapsia onneksi ole kuka tämmöiseen maailmaan lapsia tekee.
      Tuollainenko sinun parisuhteesi on että jatkuvasti kyttäät ja haukut puolisoasi?
      No ei ole häävi parisuhde taitaa kohta kumppani lähteä lätkimään.

• Anonyymi

Oikein innolla odotan että näen kyseisen miehen kesäisissä vähissä vaatteissa😉

• Anonyymi

Sen olen huomannut että melkein aina kun joku kaipaa Pekka nimistä niin alkaa järkyttävä haukkuminen ja solvaus että mistä tämä johtuu? Suomessa on monia tämän nimisiä. Minusta tuntuu että kyseessä on sama haukkuja voin olla väärässäkin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18844
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5805
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5377
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      41
      5271
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5114
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      83
      5020
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4533
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4207
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3515
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3185
    Aihe