Listatkaa tänne näitä, kiitos. Itse aloitan:
-Hartwallin Lahden Erikois -sarja
-Laitilan Kukko -sarja
Suomalaiset TÄYSMALLASOLUET
5
1451
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes kaikki pienpanimo oluet, harva käyttää tärkkelystä.
- Anonyymi
Oletko nuija vai täysin vajakki! Tiedätkö edes mitä tärkkelys on??? Pienpanimo "oluet" ovat epähygienistä kuravelliä, ei muuta!
- Anonyymi
Oletko Pönkäjärveltä, kyllä minä tiedän mitä ohratärkkelys on - teollista tönhää josta jutkut urpot kertaavat tehdä olutta. Oikea olut tehtään tietysti ohramaltaista.
Pienpanimo-oluet on tehty juotaviksi ja laatu on todella korkea. Jossain mainoksessa eräs panimo yrittää selittää asian olevan toisin, mutta eipä se niin vain ole. - Anonyymi
Ohramaltaissa on tärkkelystä ja paljon muutakin. Vajakit käyttävät vain tärkkelystä koska se on nopeampi tapa valmistaa olutta, itse en näitä tärkkelyssotkuja juo. Jus sinä mitä lystää, kun et asiasta mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Lapin Kulta 2,7%
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289