Jussi Halla-ahon luotsaamat haittasuomalaiset maksavat Suomelle vuosittain useita mijardeja euroja valituksillaan ja häiriköinnillään. Yhden tällaisen persun asioiden holhoamiseen ja elättämiseen tarvitaan kaksi normisuomalaista.
Haittasuomalainen elää vihervasemmison järjestämillä rahoilla, siis sossulla.
Persut eivät ole koskaan saaneet missään mitään aikaan, mutta heidän jälkiensä korjaaminen maksaa valtavasti. Esimerkiksi päättävissä elimissä olevat haittapersut voitaisiin korvata asioita hoitamaan pystyvillä henkilöillä, vaikka maahanmuuttajilla, jotka saisivat töitä.
Persujen eli haittasuomalaisten jengi olisi oiva apu siivous- ja puistotöissä sekä lumenluonnissa. Sen kautta heistä voisi rakentua yhteiskuntakelposta massaa. Myös peruskoulun kirjojen läpikäyminen auttaisi alkeissivistyksen hankkimisessa.
Onko meillä varaa haittasuomalaisiin?
Haittasuomalaiset töihin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen seurannut persujen touhuja kunnanvaltuustoissa, oma kuntani mukaanlukien. Ei kestänyt kauaakaann, kun jopa suurin osa valtuutetuista erosi ryhmästä. Jotkut muodostivat oman "sitoutumattoman" yhden hengen tai muutaman hengen ryhmän, jotkut loikkasivat toisiin ryhmiin. Tätä tapahtui siis ympäri Suomen.
Sitten koko puolue hajosi kesken hallituskauden! Europarlamentissakin Halla-aho ja Ruohonen-Lerner tuskin tervehtivät toisiaan.
Luota persuun, jos haluat äänesi menevän harakoille! Lopputulosta kun ei voi edes arvailla.- Anonyymi
Haittasuomalaiset tekevät sitä mitä osaavat: moni yritys on kaatunut Haittasuomalaisten kateuteen ja valituksiin. Moni kokous on venynyt keskiyöhön, kun Haittasuomalaiset ovat keskittyneet tyhjään valittamiseen veronmaksajain kustannuksella.
Sossun raha on heille liikkeellepaneva voima siinä missä vihakin. Mutta kumpujen yöstä nousee vielä oikeus, jolla isänmaamme kilpi puhdistetaan haittasuomalaisten maanpetturuudesta. - Anonyymi
Miksi sinä roikut palstalla valehtelemassa vuorokaudet ympäriinsä ?
Miksi et ole töissä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittasuomalaiset tekevät sitä mitä osaavat: moni yritys on kaatunut Haittasuomalaisten kateuteen ja valituksiin. Moni kokous on venynyt keskiyöhön, kun Haittasuomalaiset ovat keskittyneet tyhjään valittamiseen veronmaksajain kustannuksella.
Sossun raha on heille liikkeellepaneva voima siinä missä vihakin. Mutta kumpujen yöstä nousee vielä oikeus, jolla isänmaamme kilpi puhdistetaan haittasuomalaisten maanpetturuudesta.Miksi sinä roikut palstalla valehtelemassa vuorokaudet ympäriinsä ?
Miksi et ole töissä ?
- Anonyymi
Onpas täällä utopistisia tarinoita, itellä palkka vajaa 4000 brutto, centin centtiä en saa avustuksia mistään, mutta senkin edestä veroeuroni kyllä kelepaa.
Persuja olen äänestänyt 2011 lähtien jokaisessa vaalissa ja edelleenkin aion niin tehdä!- Anonyymi
Niin ja palkkani tulee yksityiseltä sektorilta.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat kuulua valheilla, vihalla ja pelolla toimiviin Haittasuomalaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat kuulua valheilla, vihalla ja pelolla toimiviin Haittasuomalaisiin?
Miksi et ole töissä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole töissä ?Ja se vale on missä?
Tonni tulee käteen heti, jos löydät yhdenkin asian, minkä haisut ovat hoitaneet valtakunnallisessa tai kunnallisessa politiikassa.
Ja sopiiko että maksat mulle tonnin kaikista niistä asioista, jotka haisut ovat tössineet politiikassa: yritysten kaatamisia, organisaatioiden toiminnan jäädyttämistä, päätöksenteon tahallista hidastamista turhin valituksen, kaiken vastustamista yms kallista joka kuluttaa veronmaksajien rahaa ja vie ihmisten aikaa.
Ääliömäistä käytöstä voi harrastaa täällä netissä, mutta ei silloin kun hoidetaan muiden asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se vale on missä?
Tonni tulee käteen heti, jos löydät yhdenkin asian, minkä haisut ovat hoitaneet valtakunnallisessa tai kunnallisessa politiikassa.
Ja sopiiko että maksat mulle tonnin kaikista niistä asioista, jotka haisut ovat tössineet politiikassa: yritysten kaatamisia, organisaatioiden toiminnan jäädyttämistä, päätöksenteon tahallista hidastamista turhin valituksen, kaiken vastustamista yms kallista joka kuluttaa veronmaksajien rahaa ja vie ihmisten aikaa.
Ääliömäistä käytöstä voi harrastaa täällä netissä, mutta ei silloin kun hoidetaan muiden asioita.Ei sinulla ole tonnia !
Miksi et ole töissä ?
- Anonyymi
Miksi yrittäjä kannattaa haittasuomalaisia, jotka ajavat samoja asioita kuin Putin ja islamilaiset poliitikot? Voitko selittää, mitä hyötyä siitä saat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745