T4v laskenut vaikka annosta nostettu

Anonyymi

Tsh oli 3.0 t4v joten lääkäri antoi luvan annos nostolle. Nyt tsh oli 2.09 mutta t4v vaivaiset 11. Mikä pitää tuota t4v niin matalana? Voiko johtua raudan puutteesta? Olen raskaana ja hb oli viime mittauksessa 105. Nyt rautakuuri päällä.

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tk:ssa eivät t3v mittaa. Se ei kuulemma kuulu vajaatoiminta tutkimuksiin vaan liikatoimintaan.

      • Anonyymi

        Minulla oli liikatoimintaa ja kysyin tuon mittausta, lääkäri sanoi, että ei ole tarpeen mitata. Eikä koskaan ole mitattu. Nyt on vajaatoimintaa. Ota näistä selvää.


    • Anonyymi

      Miten paljon nostettiin? Jos nostettiin liian vähän tai jos otettiin t4v-koe liian aikaisin?

      • Anonyymi

        Nostettiin 25mikrog. 6viikon kuluttua menin verikokeeseen.


    • Anonyymi

      T3v tosiaan ystävättärekin piti ottaa itse maksaen Cityterveydellä.

    • Anonyymi

      Kyllä minulta otettiin T3 ihan terkkarissa. Lääkäri sanoi, että tuolla kokeella nähdään, että onko lääke imeytyny kunnolla.

      • Anonyymi

        No täällä tuijottavat pelkkää tsh:ta. Ei meinattu ottaa edes t4v:tä.

        Olo on ainaki ihan hirveä. Aivan loppu. En tiedä johtuuko kilpirauhasesta vai tuosta hemoglobiinista vaiko molemmista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä tuijottavat pelkkää tsh:ta. Ei meinattu ottaa edes t4v:tä.

        Olo on ainaki ihan hirveä. Aivan loppu. En tiedä johtuuko kilpirauhasesta vai tuosta hemoglobiinista vaiko molemmista...

        Mulle osui fiksu lekuri kohdalle:)

        No lääkitystä koko ajan muutettu. Taas tuntuu, että on väärin..voimaton olo koko ajan :(


    • Anonyymi

      Kaltoinkohdeltujen vajispotilaiden pitäisi perustaa kokemustenvaihtosivusto "epävirallisista" eläinperäisistä vajislääkkeistä.

      Siis niistä joiden hormonipitoisuuksia valmistaja ei ilmoita ja tästä johtuen saa myydä reseptivapaina ravintolisinä.

      • Anonyymi

        Ei eläinperäisiä saa ilman reseptiä...


      • Anonyymi

        "Epävirallisia" eli ravinnelisinä myytäviä saa.

        Englannissa eräs liian hyvä kilpparilääkäri joutui Suomen tapaan vainotuksi, luopui lääkärinoikeuksistaan ja menestyksellä hoitaa näillä epävirallisilla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe