Mahdoton ihastus ja tilanne (miehelle työpaikalla)

Anonyymi

Mä mietin sua paljon. Odotan päivittäin et nään sut, mutta jos ollaan nähty, ehkä moikattu ja hymyilty, niin mietin että tässäkö tää oli. Haluaisin paljon enemmän. Mutta ei meistä tuu koskaan mitään. Mietin et onko sullakin tunteita. Etsin pieniäkin vihjeitä, jotka vois kertoa. Toisaalta tiedostan, että sä et voi tehdä aloitetta, koska se olis liian suuri riski sun kannalta jos en olisikaan vastaanottavainen, etkä vaikuta pettäjätyypiltäkään. Mä en voi tehdä aloitetta koska moraalini estää sekaantumasta sun elämäntilanteeseen. Tiedän kyllä että mun täytyy vaan unohtaa. Oon vaa miettinyt että helpottaisikohan se eteenpäin menemistä, jos saisin tietää mitä ajattelet musta.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helpottaisi se:)

• Anonyymi

Vastaa tuohon nyt sitten kun ei tietoa keneltä kenelle.

• Anonyymi

Se meni varatulle, eli ei kenellekään niistä miehistä, jotka täällä pyörii.

• Anonyymi

Mulle? Ootko sä varattu myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle? Ootko sä varattu myös?

onks tääl muitakin ku varattuja? sinkut elää reaalielämää eikä pyöri palstailemassa.

• Anonyymi

No tuota, mä en voi sua lähestyä, kun on tää seksuaalinen häirintä kielto ja jos et diggaa, ni meitsi lentää pellolle. Kyllähän mä tunnen, mut paha toimia. Sun olis parempi toimia, eikä mun elämäntilanne mitään estä?

• Anonyymi

Kyllä mä ihan sinkku olen, mulla nyt vaan on kavereita ihan kummassakin sukupuolessa. Lisään.

• Anonyymi

Nuo työpaikkaihastukset ei ole mun juttuni. Joskus kauan sitten olen ollut johonkin työkaveriin ihastunut ja se on silloin totta kai lisännyt työnteon mielekkyyttä.
      Nyt pitkään aikaan en ole enää kohdannut ketään, johon tuntisin kaveruutta enempää vetoa. Tietenkin joidenkin seurasta nauttii enemmän kuin toisen, mutta nyt viime aikoina vain ihan kaveripohjalta. Tiedä sitten mistä johtuu, luultavasti asiaan vaikuttaa omakin aikuistuminen. :)

• Anonyymi

Haluaisin minäkin todellakin paljon enemmän erään naisen kanssa mutta nykyään todella harvoin edes kohdakkain osutaan ja silloinkin vaan hätäiset huomenet heitetään...Mutt elämä jatkuu etc...

• Anonyymi

Lisäys vielä edelliseen...aivankuin olisin vilauksen hänestä tänään nähnyt liikenteessä mutta autonsa oli sellainen jota en hänellä aiemmin ole nähnyt...mikäli tuo nainen edes hän oli,mutta sekunnin vilauksesta ei voi varma olla...mutt osui jotenki silmään kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys vielä edelliseen...aivankuin olisin vilauksen hänestä tänään nähnyt liikenteessä mutta autonsa oli sellainen jota en hänellä aiemmin ole nähnyt...mikäli tuo nainen edes hän oli,mutta sekunnin vilauksesta ei voi varma olla...mutt osui jotenki silmään kuitenkin.

Rakastuit siis sekunnissa-voiko nopeammin enään tapahtua. etkä edes ole varma keneen rakastuit. sekavaa touhuu joillain. hankkikaa työpaikka tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuit siis sekunnissa-voiko nopeammin enään tapahtua. etkä edes ole varma keneen rakastuit. sekavaa touhuu joillain. hankkikaa työpaikka tai jotain.

Lue tarkemmin...äläkä sekoile.

• Anonyymi

Annetaas olla sitten. Ei olla samassa mestassa muutenkaan enää, ei siis tulla törmäämään sattumalta. Taitaa kummallakin olla sen verran sekavat elämäntilanteet että keskitytään tasan niihin omiin ongelmiin eikä pilata toisen elämää. Ja kannattaa hyväksyä se kutkuttava tosi seikka että meistä tuskin kumpikaan oikeasti olisi valmis lähestymään muuten kun muodollisesti työ hommiin liittyen. Kannattaa heittää vesilintua tällä vielä kun voi ja pysytään kaveriväleissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe