Rukoilet puolestani

Anonyymi

aina välillä. Sen tuntee. Kiinni jäit.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä myönnän sen. N-M

• Anonyymi

Psykoosin kanssa ei pidä leikkiä.

• Anonyymi

No vähän pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vähän pitää.

😂😂😄 No niin pitää!

• Anonyymi

Siinä on hippaleikissä monta pikkukaveria mukana

• Anonyymi

Meediot, näkijät ja shamaanit kuulevat henkioppaansa puhetta ja heillä on syvä intuitio.
        Suosittelenkin kaikkille psykoosista kärsiville kyseisiä kouluja lääkkeiden sijaan.

• Anonyymi

Jos kaikki ajatukset sinusta olisivat rukouksia, niin oisit iso eepos 📙

• Anonyymi

Eikös se ole hyvä asia?

• Anonyymi

Se on tosi hyvä juttu. Tuntuu vaan niin oudon hyvälle.

• Anonyymi

Siitä pitää sitten vain nauttia. :)

• Anonyymi

Tottakai. Se on ainut keinoni kommunikoida niin että tiedän sun tuntevan sen. Se mikä on tarkoitettu, tapahtuu vielä. Kannan sua sydämessä kun sinne tahdoit. K>A

• Anonyymi

Sä haluat vielä joku juuri päivä hänet, onko näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä haluat vielä joku juuri päivä hänet, onko näin?

eli juuri hänet?

• Anonyymi

Kyllä jos vaan mahdollista. Jännittää seuraavan kerran törmätä ja jutella kun viimeksi tämä mies yllätti kysymyksellään. Toivottavasti on yhtä rohkea seuraavallakin kerralla ja tiedän että on. Nyt itsekkin olen asiaa miettinyt ja menetin sydämeni ihan täysin, sain rauhan kun ymmärsin mitä tahdon ja mikä on hyväksi.

• Anonyymi

Tänään itseasiassa voisi olla mahdollisuus hänet illalla nähdä. Hän (mies) ei käytä alkoholia mutta kylällä tosiaan nähty. Itse voisin yhdelle poiketa mutta melko masentavaa sinne humalaisten sekaan mennä jos hän ei siellä olisikaan. Tosin pääseehän sieltä nopsaan kotiokkin sitten. Kun olisikin muuta tietoa kuin etunimi niin koittaisin etsiä hänet muita teitä. Tanssimaan viimeksi pyysi, vaikken ole koskaan nähnyt ketään tanssittavan. Tietyistä syistä, minä hölmö menin ihan lukkoon ja tokaisin että huono kappale ja siirryin kaverini kanssa muita asioita juttelemaan. Kyllä kaduttaa. Toivon että hän ei ottanut sitä torjuntana, olin onnellinen kun pyysi. Ollaan todella erilaisia mutta hänen kanssaan olisi tasapainoista ja hyvä olla. Minään levottomana tuhkimoma kukaan jaksa pidemmän päälle elää. Hoh, olisikohan siitä edellisestä näkemisestä vajaa 3kk aikaa.

• Anonyymi

Nyt on iltarukouksen aika. Hyviä unia sulle ja muille rukoilijasirkoille ☺️⭐

• Anonyymi

Ihana kun noin toivotat hyviä unia. Mutta totuus on se, että mitä kauemmin on paljon keskeneräisiä asioita ja hiljaisuus puuttuu sitä huonommin olen nukkunut. Rukoilen sitä ettei tule montaa puoliorpoa lasta.

• Anonyymi

Olen laittanut tv7 ma ja To rukouspyynnön sun puolesta ja useampi on rukoillut.

• Anonyymi

Miksi annatte pahoille voimille kunniaa. Jumalallakin on antaa voimaansa.

• Anonyymi

Huomenta. Jokainen yö rukoilen puolestasi. Olen huolestunut sinusta aidosti.
      En halua olla pari kanssasi, en koskaan. Kaikki sellaiset puheet pitää lopettaa. Haluan olla ystäväsi ja yrittää auttaa sinua, koska olet mielestäni ajamassa karille.
      Miksi olet tuollaisessa tilanteessa hyvä mies.? Mikä on ajanut sinut tuohon?
      Aion kertoa sinusta miehelleni rehellisesti ja yrittää saada myös hänestä ystävääsi. Tarvitset apua.
      Ymmärrän, että elämäntilanteesi on osasyynä vaikeaan tilanteeseesi. Ihmettelen vain sitä, että olet jostakin syystä hyväksynyt kammottavat elämän olosuhteesi etkä pääse tilanteesta pois.
      Minulla on tällä hetkellä parempi tilanne, vaikka minullakin on pysyvät ongelmat. Minulla on resursseja ja halua auttaa.

• Anonyymi

Syytön, kunnes toisin todennetaan?

• Anonyymi

Kyllä,olen rukoillut ja tulen rukoilemaan jatkossakin,hänestä/hänelle <3 hän on tehnyt kauneinta mitä mitä toiselle ihmiselle voi tehdä,avannut sydämeni <3 olen niin kiitollinen <3 rakkaus on voima joka kantaa . N<3 N

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe