aina välillä. Sen tuntee. Kiinni jäit.
Rukoilet puolestani
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä myönnän sen. N-M
- Anonyymi
Psykoosin kanssa ei pidä leikkiä.
- Anonyymi
No vähän pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän pitää.
😂😂😄 No niin pitää!
- Anonyymi
Siinä on hippaleikissä monta pikkukaveria mukana
- Anonyymi
Meediot, näkijät ja shamaanit kuulevat henkioppaansa puhetta ja heillä on syvä intuitio.
Suosittelenkin kaikkille psykoosista kärsiville kyseisiä kouluja lääkkeiden sijaan.
- Anonyymi
Jos kaikki ajatukset sinusta olisivat rukouksia, niin oisit iso eepos 📙
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä asia?
- Anonyymi
Se on tosi hyvä juttu. Tuntuu vaan niin oudon hyvälle.
- Anonyymi
Siitä pitää sitten vain nauttia. :)
- Anonyymi
Tottakai. Se on ainut keinoni kommunikoida niin että tiedän sun tuntevan sen. Se mikä on tarkoitettu, tapahtuu vielä. Kannan sua sydämessä kun sinne tahdoit. K>A
- Anonyymi
Sä haluat vielä joku juuri päivä hänet, onko näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä haluat vielä joku juuri päivä hänet, onko näin?
eli juuri hänet?
- Anonyymi
Kyllä jos vaan mahdollista. Jännittää seuraavan kerran törmätä ja jutella kun viimeksi tämä mies yllätti kysymyksellään. Toivottavasti on yhtä rohkea seuraavallakin kerralla ja tiedän että on. Nyt itsekkin olen asiaa miettinyt ja menetin sydämeni ihan täysin, sain rauhan kun ymmärsin mitä tahdon ja mikä on hyväksi.
- Anonyymi
Tänään itseasiassa voisi olla mahdollisuus hänet illalla nähdä. Hän (mies) ei käytä alkoholia mutta kylällä tosiaan nähty. Itse voisin yhdelle poiketa mutta melko masentavaa sinne humalaisten sekaan mennä jos hän ei siellä olisikaan. Tosin pääseehän sieltä nopsaan kotiokkin sitten. Kun olisikin muuta tietoa kuin etunimi niin koittaisin etsiä hänet muita teitä. Tanssimaan viimeksi pyysi, vaikken ole koskaan nähnyt ketään tanssittavan. Tietyistä syistä, minä hölmö menin ihan lukkoon ja tokaisin että huono kappale ja siirryin kaverini kanssa muita asioita juttelemaan. Kyllä kaduttaa. Toivon että hän ei ottanut sitä torjuntana, olin onnellinen kun pyysi. Ollaan todella erilaisia mutta hänen kanssaan olisi tasapainoista ja hyvä olla. Minään levottomana tuhkimoma kukaan jaksa pidemmän päälle elää. Hoh, olisikohan siitä edellisestä näkemisestä vajaa 3kk aikaa.
- Anonyymi
Nyt on iltarukouksen aika. Hyviä unia sulle ja muille rukoilijasirkoille ☺️⭐
- Anonyymi
Ihana kun noin toivotat hyviä unia. Mutta totuus on se, että mitä kauemmin on paljon keskeneräisiä asioita ja hiljaisuus puuttuu sitä huonommin olen nukkunut. Rukoilen sitä ettei tule montaa puoliorpoa lasta.
- Anonyymi
Olen laittanut tv7 ma ja To rukouspyynnön sun puolesta ja useampi on rukoillut.
- Anonyymi
Miksi annatte pahoille voimille kunniaa. Jumalallakin on antaa voimaansa.
- Anonyymi
Huomenta. Jokainen yö rukoilen puolestasi. Olen huolestunut sinusta aidosti.
En halua olla pari kanssasi, en koskaan. Kaikki sellaiset puheet pitää lopettaa. Haluan olla ystäväsi ja yrittää auttaa sinua, koska olet mielestäni ajamassa karille.
Miksi olet tuollaisessa tilanteessa hyvä mies.? Mikä on ajanut sinut tuohon?
Aion kertoa sinusta miehelleni rehellisesti ja yrittää saada myös hänestä ystävääsi. Tarvitset apua.
Ymmärrän, että elämäntilanteesi on osasyynä vaikeaan tilanteeseesi. Ihmettelen vain sitä, että olet jostakin syystä hyväksynyt kammottavat elämän olosuhteesi etkä pääse tilanteesta pois.
Minulla on tällä hetkellä parempi tilanne, vaikka minullakin on pysyvät ongelmat. Minulla on resursseja ja halua auttaa. - Anonyymi
Syytön, kunnes toisin todennetaan?
- Anonyymi
Kyllä,olen rukoillut ja tulen rukoilemaan jatkossakin,hänestä/hänelle <3 hän on tehnyt kauneinta mitä mitä toiselle ihmiselle voi tehdä,avannut sydämeni <3 olen niin kiitollinen <3 rakkaus on voima joka kantaa . N<3 N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760