Kestääkö Rinne tolpillaan vielä 1.5 tuntia? On kalpea vahanukke

Anonyymi

Jännitettävää on vielä 1,5 tuntia, että jaksaako Rinne lueteltua koko 5 puolueen nimilitaniansa läpi. Alkaa olemaan aika viimeisillään Rinteen voimat, sen näkee naamasta ja sen näkee lyhyestä katkokävelystä.

Sydäninfarkti ja sitä seurannut tulehdusi 57-vuotiaalla ei ole mikään kepee taikka helppo tauti.

12

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräs tuttu mies kuoli 57-vuotiaana. Inhimillisesti ottaen liian nuorena.

      • Anonyymi

        Nykykynnossaan Rinne ei millään kestä pääministerin hommaa puolta vuotta kaueampaa. Joka 2 viikon päästä Brysseliin tai muualle monen tunnin lento. Raskaita ilta- ja yövalvomisia jne.
        Silkkaa myrkkyä sydantautipotilaalle kaikki tuo.


      • Anonyymi

        Jospa SDP:ssä ollaan sen verran fiksuja ja annetaan pääministerin palli keskustalle ja Erkki Tuomioja ulkoministeriksi. Rinteelle joku kevyt sisähomma, vaikka sisäministeri paikka...


    • Anonyymi

      Pääministeri tulee vaihtumaan syksyllä. Tulee Hillary Klingonin horjahtelut mieleen ja happipullo vaatteden alla.
      Mutta kuka demari. Ei siellä ole ketään varteenotettavaa.

      • Anonyymi

        Onhan siellä se kalasilmä Tampereelta. Ainakin omasta mielestään vertää hallitusta ihan kepeesti, kattelee vaan niillä pistävillä nappisilmillänsä.


    • Anonyymi

      Onko rinne vasta 57vuotta?
      Luulin että lähemmäs 70!

      • Anonyymi

        Raskas läskinen ruoka, ja kolmas vaimo jo pumpattavana. Tuollainen syö miestä.


    • Anonyymi

      Eikö se hallituksen työnimi ollutkin sininen tulevaisuus. Jos taivaspaikkaa tavoittelee, niin sen myös saa.

      • Anonyymi

        Ainakin Rinteen silmäkuopat ja silmäpussit oli ihan mustia tänään. Musta hallitus tulossa.


    • Anonyymi

      Katkokävely on yleensä rappioalkoholistin sairaus. Kerran kun lentää brysseliin ja takaisin niin mies on lasareetissa seuraavat puoli vuotta.

    • Anonyymi

      Näyttää sairaalta. Se on kohta lasaretissa taas, Al-Taen kaverina. Voimia hänelle, kohta tulee kovaa textiä oppositiosta, miten mies kestää.

    • Havaitsitteko, että tässä hallituksessa puhutaan ruotsia. Antti Rinne myös yrittää, mutta
      kunto ei oikein kestä. Oikeisto on hyvin vahva, eikä nämä eduskunta talebanit kauan kestä.
      Keskusta joutuu lähtemään hallituksesta jo syksyllä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe