Kaverille ihan vaan kun se pyysi

Anonyymi

Ollaan lukiossa. Itse olen normi hetero. Kaveri tuli kaapista vain minulle. Paljasti olevansa homo. Halusi minulta peppua. Annoin kun pyysi.
Oletteko muut heterot harrastaneet homo juttuja jos on pyydetty?
-
Sama koskee hetero tyttöjä, jos tyttökaveri on pyytänyt oletteko suostuneet?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan sama asia tapahtui minulle. Kaveri tuli kaapista ulos. Sanoi olevansa kiinnostunut sekstailemaan minun kanssa. Vaikka olikin silloin vielä hetero niin myöhemmin paljasti että on ihan bisse. Pyysi että voiko ottaa suihin. Alkuun piti miettiä, mutta sitten annoin imeä ja nautin. Monta kertaa hän imeskeli ja aina kun halusi niin otin kyrvän esille ja imi loppuun asti ja kaveri nieli. Alusta lähtien sanoi haluavansa perseseksiäkin. Muutaman kerran jälkeen suostuin naimaan häntä ja siitä sitten muutaman kerran jälkeen suostuin siihen että tunkee kyrpäänsä minuun. Sain siitä panosta myös orkun ilman että tarvi omaan kyrpään koskea, mikä oli suuri yllätys. Nuo homotouhut jäi kuitenkin lukiovuosiin.

      • Anonyymi

        Suhun voi luottaa Löylykauha.


    • Anonyymi

      Mistä kaapista tollasia tupsahtaa? Vaate, ruoka vai jääkaapista?
      Luojan lykky ettei meillä oo tollasia kaappeja josta putkahtaa ulos kullinlutkuttajia ja perseen hoonaajia.
      Oli mulla muinoin sellanen vaatteiden kuivauskaappikin eikä sieltäkään ketään tullu ulos munaa vaatimaan.
      Kuulostaa kyllä kummitusjutulta sun tarina.

      • Anonyymi

        Tai vähän ku se yks saastainen mustalainen, raiskaat vanhuksen virvelillä.


    • Anonyymi

      taitaa olla ikean kaappeja joista tommoisia löytyy

    • Anonyymi

      Tiedoks vaan et oo hetero jos suostut tommosee 😂 saatana homo

    • Anonyymi

      Mitäpä ei antaisi jos kaveri pyytää. Oon itse kyllä ihan hetero. Mut oon antanut sen tehdä se mulle pari kertaa. Eikä se sattunut.
      Ensi syksynä me mennään lukioon. Se haluaisi että me otettais kimppakämppä lukion läheltä. Kotoa kun on pitkä matka. Ei tartteis matkustaa niin kauan aamuin illoin.
      Kaveri oli jutellut vanhemmilleen. Mun vanhemmat kerto.
      Ne oli ehdottanut jos pojat ottais yhteisen asunnon sitten syksyllä kaupungista.
      Pitäisikö kieltäytyä, millä syyllä?
      Vai suostua?
      Ajattelee MakeMaalta

      • Anonyymi

        Jos mä menisin kimppakämppään sen kanssa se olisi kuin suostumus seurusteluun sen kanssa. Vaikka sitä ei kenellekkään kerrottaisi.
        Sillä on paljon kavereita. Siis hetero sellaisia. Ne pitää sitä heterona. Sen kaverina pääsis varmaan moniin bileisiin mihin muuten en pääsisi.
        MakeMaalta


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe