Ei tuu työnteosta mitään kun mies pyörii mielessä.
Helvetti tätä ikävää
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää palsta voi ruokkia ikävää lisää.
- Anonyymi
Mitä työtä sä teet?
- Anonyymi
Sitä en taida täällä kertoa😊. Itsenäistä työtä jossa pitäisi keskittyä. Se tässä ongelmana kun ei pysty keskittymään kun mies pyörii mielessä.
- Anonyymi
Missäpäin pyörii? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en taida täällä kertoa😊. Itsenäistä työtä jossa pitäisi keskittyä. Se tässä ongelmana kun ei pysty keskittymään kun mies pyörii mielessä.
Onko tämä mies asiakkaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos, pyörisi päässä, kysyisin kummassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä mies asiakkaana?
Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos, pyörisi päässä, kysyisin kummassa?
Nyt pyörii yläpäässä mutta mielelläään sai pyöriä molemmissa.
- Anonyymi
Haluaisin ottaa sinut hellään syleilyyni ja kantaa kukkasia vuoteellesi.
T. pyörivä mies mielessäsi- Anonyymi
Olisitpa vain hän, mutta uskallan epäillä ettet ole. Sinänsä kukat vuoteella voisi olla romanttista mutta ei oo mun juttu.😀
- Anonyymi
Älä syyllistä naista jos sulla ei työnteko suju😁
- Anonyymi
Häh miestä tässä kyllä syyllistetään ja mies pyörii naisen mielessä☹️
- Anonyymi
Tämä palsta lisää vain ikävää. Kantsii keskittyä nyt ihan muuhun vaikka väkisin. Ei tää paikka helpota ainakaan vaan upottaa vaan enemmän.
Nyt järki käteen hei. Herätyyys. Siis hyvällä sanon.- Anonyymi
Hah hah. Mikään ei poista tätä supermiestä mielestä. Ihan sama missä oon tai mitä teen. Jokainen nainen kai sekoaa joskus...
- Anonyymi
😁 Parinkymmenen vuoden avioliitto voi muuttaa ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah. Mikään ei poista tätä supermiestä mielestä. Ihan sama missä oon tai mitä teen. Jokainen nainen kai sekoaa joskus...
Joo'o mutta jos annat sille pikkurillin niin se vie koko naisen hetkessä.
Kantsii pitää pää kylmänä nyt työn teossa ja vaikka suuttua.
Aattele, se äijä vaan voi olla melko junttura ja vaikea loppu peleissä. Yks sohvalla piereskelijä johon ei saa kontaktia helposti ja sulla meinaa palaa pärreet siihen :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo'o mutta jos annat sille pikkurillin niin se vie koko naisen hetkessä.
Kantsii pitää pää kylmänä nyt työn teossa ja vaikka suuttua.
Aattele, se äijä vaan voi olla melko junttura ja vaikea loppu peleissä. Yks sohvalla piereskelijä johon ei saa kontaktia helposti ja sulla meinaa palaa pärreet siihen :DOmaan äijään kyllä päreet aina palaakin. Tämä supermies saisi vapaasti röhnöttää sohvalla.
- Anonyymi
Koita nyt vaan keskittyä ettet saa potkuja.
- Anonyymi
Niin, sit joutuisin sitä miestä miettimään kokoaikaisesti 😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sit joutuisin sitä miestä miettimään kokoaikaisesti 😓
Kamala kohtalo 🙄😲🙃
- Anonyymi
Kerro nyt jotain tunnistetta.
- Anonyymi
Hetu, pituus, paino, hiusten ja silmien väri, erityistuntomerkit....taitaa jäädä kertomatta.
- Anonyymi
Tää sun toilailusi ei ole enää hauskaa. Kunpa en sua koskaan näkisi😜
- Anonyymi
Vahva tunne että minusta on tämä aloitus. Mitä haluat että teen vuoksesi aloittaja?
- Anonyymi
Yksinkertaista, laita viesti tai maili. Aiheena voi olla mitä tahansa "puutaheinää"😉
- Anonyymi
Anteeksi. Pahoin pelkään, että nyt olet väärässä.
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Arvelisin -69, pituus n 182 , paino n 75, silmät ruskeat, hyvin pukeutuva ei välttämättä kravattia.
- Anonyymi
Ikä ainakin meni metsään😂
- Anonyymi
Mulki ollu sua kauhee ikävä ja miettiny, et koska päästäisiin sekstailee.
- Anonyymi
Hah hah. Hän ei kirjoittaisi noin, vaikka ehkä ajattelee juuri noin.
- Anonyymi
Toimistolla? 😊
- Anonyymi
Onneksi työpäivä ohi. Nyt voin siirtää työt huomiselle ja keskittyä ajattelemaan häntä täyspäiväisesti!
- Anonyymi
-74 tai 62
- Anonyymi
Ei ei
- Anonyymi
Mä voin ainakin sanoa ettei tää ole multa. Hoidan aina työni, se on mulle tärkeintä. Oon tehnyt aikoinaan töitä tauoitta, koska se on ollut mun ykkösprioriteetti. Laiskuudesta mua ei voi syyttää.
- Anonyymi
Ihastuin suhun. Otan vkl yhteyttä taas😊
- Anonyymi
Mutta itse harvoin vihastun mutta joskus... nyt äitiä kohtaan, todella kuumana, kun sinisilmäinen ihminenhän ei pysty edes kuumentumaan seksissäkään kunnollisesti ellei sitten jotain....
Noh en tee mitenkään en rankaise äitiäni tuosta rikoksesta.... antaa olla... - Anonyymi
Sano nyt jotain sopivan hämärää tunnistetta; vaikka paikkakunta, onko kyseessä paikallinen lahjakkuus vaiko liene joku junantuoma...?
Nimim. vähän kutkuttaa jos se olet sinä... :) - Anonyymi
En saanut tehtyä töitä myöskään to enkä pe koska mies pyöri mielessä. Tuossakin paljon vihjettä. En ole etelä-suomessa. Hän ei ole työkaveri.
- Anonyymi
Oletko kymenlaaksosta? (Tosin se kyllä kuuluu etelä-suomeen 🤔 )
- Anonyymi
Ei osunut sitten tänne länsirannikolle.
Toivottavasti asiasi etenee jotenkin, hulluksihan siinä tulee kun joku pyörii jatkuvasti mielessä. Vaikkakin hyvällä tavalla. Tsemppiä!
Nimim. silti kutkuttaa vaikkei osunutkaan :)- Anonyymi
Ap. On länsi- rannikolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. On länsi- rannikolta
Kyllä sun pitää kysyä AaPeetä kahville!
Harmi kun et ollutkaan sinä, minä joudun vielä kärvistelemään. Kunnes rohkaistun jonain päivänä kun näen häntä. Näemme nykyään tosi harvoin, työn kautta. :(
nimim. Ujohko kutiaja :) - Anonyymi
❤ Rohkeasti vaan !
- Anonyymi
Mulla on ollut hitto sama ongelma..
- Anonyymi
Mies riivaa mieltä?
- Anonyymi
Riivaa..
- Anonyymi
Eikä tänäänkää suju työnteko.
- Anonyymi
Jos ihmiset nukkuisivat paremmin niin työnteko varmasti onnistuisi paremmin.
- Anonyymi
Höh. Uni on ainoa hetki jolloin tämä mies ei pyöri mielessä. Väsymys ei työntekoa estä eikä haittaa, vaan mies.
- Anonyymi
Kyllä Suomi on kohta konkurssissa näiden rakastuneiden kanssa. Työtehot laskee ja samalla yritysten tuloskäyrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Uni on ainoa hetki jolloin tämä mies ei pyöri mielessä. Väsymys ei työntekoa estä eikä haittaa, vaan mies.
Virkeänä pystyy keskittymään paremmin päivän asioihin ja silloin ei ajatukset niinkään pyöri kenenkään ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Suomi on kohta konkurssissa näiden rakastuneiden kanssa. Työtehot laskee ja samalla yritysten tuloskäyrä.
Rakastuneille pitäs olla oma kiky-kyykytys
- Anonyymi
Hauska ajatus😂 koska valtion talous ja yritysten tuloskunto tuntuu huolettavan suhteet-palstalaisia enemmän kuin kärsimykseni, voin kertoa että teen omassa työssäni todella hyvää tulosta!siitäkin huolimatta että se suloisen ihana uros riivaa ajatuksiani. Silloin kun näin häntä usein, sain hänestä lisäenergiaa, mutta rajansa tuloksenteollakin. Herättää vain kateutta töissä.
- Anonyymi
Sellaista se elämä on.
- Anonyymi
Vm.1979?
- Anonyymi
Kuka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827