Tämä maa olisi persujen onnela. Jos maassa ei ois mamuja eikä tulisikaan pakolaisia tai mamuja.
Niin mikä sitten olisi persujen ideologia ja politiikka?
Miksi kukaan äänestäisi persuja enää?
Jos Suomessa ei ois yhtään mamua..
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No sit alkais varmaankin joidenkin erityisryhmien jahti. Esim lesbot ja homot. Kts Ekre Virossa.
- Anonyymi
Eiks teillä ole tosiaan parempia kysymyksiä? Vähän sama asia vois heittää vaikka vihreille, jos meillä ei ois luontoa niin mikä olisi ideologia heillä?
Ja jos vassareille heittää että jos ei ois oikeisto puoluetta niin ei ois teitä vasemmistoakaan, koska eihän teillä olis ketään kelle räkättää :D :D - Anonyymi
Ihan tässä vaan kysyttiin mikä on politiikka mitä PS ajaa. Eihän politiikka voi olla pelkkää rajat kiinni. Onhan olemassa muitakin osioita; sosiaali- ja talouspolitiikka muun muassa.
Mutta mitään vastausta ei tullut, joten joutuu valitettavasti toteamaan, että täysin kiihokkipuolue olette.
Vihreät ajaa esim perustuloa työllisyysohjelmassaan. Eli on paljon muutakin kuin ilmasto. Ja kyllä se ilmastokin ihan meidän kaikkien elämään vaikuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tässä vaan kysyttiin mikä on politiikka mitä PS ajaa. Eihän politiikka voi olla pelkkää rajat kiinni. Onhan olemassa muitakin osioita; sosiaali- ja talouspolitiikka muun muassa.
Mutta mitään vastausta ei tullut, joten joutuu valitettavasti toteamaan, että täysin kiihokkipuolue olette.
Vihreät ajaa esim perustuloa työllisyysohjelmassaan. Eli on paljon muutakin kuin ilmasto. Ja kyllä se ilmastokin ihan meidän kaikkien elämään vaikuttaa.Oliko isovanhempanne olleet sodassa kun Suomea puolustettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko isovanhempanne olleet sodassa kun Suomea puolustettiin?
Kyllä! Mun isovanhemmat ovat olleet sodassa
Muistan oikein hyvin keskustelut sodasta ja sen aikaisesta elämästä
Mun isovanhemmat ja vanhemmat ovat kasvattaneet minusta ihmisen, jonka arvomaailmaan kuuluu KAIKKIEN ihmisten kunnioitus, pienestä lähtien on opetettu, että kovasti työtä tekemällä asioiden eteen voi saavuttaa asioita, mut on myös opetettu itsenäiseksi, arvostamaan elämää johon ei kuulu katkeruus, viha, toisten ihmisten syyttely, vaan aina on vastuussa itse itsestään ja omasta elämästä ja sitä voi aina halutessaan muuttaa itse parempaan
Mitä arvoja ja minkälaisia ”elämänohjeita” sun isovanhemmat ja vanhemmat ovat sulle opettaneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun isovanhemmat ja vanhemmat ovat kasvattaneet minusta ihmisen, jonka arvomaailmaan kuuluu KAIKKIEN ihmisten kunnioitus, pienestä lähtien on opetettu, että kovasti työtä tekemällä asioiden eteen voi saavuttaa asioita, mut on myös opetettu itsenäiseksi, arvostamaan elämää johon ei kuulu katkeruus, viha, toisten ihmisten syyttely, vaan aina on vastuussa itse itsestään ja omasta elämästä ja sitä voi aina halutessaan muuttaa itse parempaan
Mitä arvoja ja minkälaisia ”elämänohjeita” sun isovanhemmat ja vanhemmat ovat sulle opettaneet?Ihan samat arvot on ja tulee olemaan. Huomaatko kuinka sanoit:
täysin kiihokkipuolue? Eikö tuo ole arvostelemista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä arvoja ja minkälaisia ”elämänohjeita” sun isovanhemmat ja vanhemmat ovat sulle opettaneet?Kyllä ei mun arvomaailmaani kuulu KAIKKIEN ihmisten kunnioitus. Ja tällä tarkoitan nyt sitä, miten vitussa pitää kunnioitta kehityismaista tulevia pedofiilejä, raiskaajia, kristittyjen vihaajia, naisen arvoa loukkaavia jne jne jne... lista on ihan helvetin pitkä. Islam ja sen arvot ei ole länsimaihin sopivia, Me olemme vääräuskoisia. Koittakaa nyt suvakit tajuta se.Mä en vaan ymmärrä miksi tätä ei suvakkipiireissä haluta myöntää. Esimerkkejä on koko eurooppa täynnä. Tilanne pahenee vaan koko ajan. Haittamaahanmuutto on saatava loppumaan...Näkee sen jo korvallakin, että islam levittäytyy eurooppaan ja ottaa otteen jossain vaiheessa.
Enkä siis kunniota tietenkää kotimaisia pedofiilejä/vastaavia iljetyksiä...huoh. Mutta en usko että hallituskaan tulee istumaan 4 vuotta....
- Anonyymi
Vaikka koko maailmassa ei olisi yhtä ainoaa pakolaista, maahanmuuttajaa, islamilaista tai mitään vähemmistön edustajaa tai ylipäänsä erilaista ihmistä, jota halveksia ja haukkua, niin on täysin selvää, että silloin nämä persut ja muut nationalistit riitelisivät keskenään. Syy on se, että heitä yhdistää perustavaa laatua oleva KATEUS ja katkeruus.
- Anonyymi
Aika lyhyt näköinen näkökulma.
Mitä sinulle merkitsee Suomen itsenäisyys, entä sotaveteraanit? Ilman sotaveteraania me oltais jotain ihan muuta. - Anonyymi
Vahinko, ettei persut päässyt neuvottelemaan hallitusohjelmasta. Ois saatu taas persut jakautumaan kahtia, tai ehkä vielä useampaan osaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934551
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321786- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501059
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1451014- 111999
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954