Det blir ingen regering av de här partiererna!

https://svenska.yle.fi/artikel/2019/05/08/antti-rinne-bekraftar-sfp-centern-de-grona-och-vf-ska-forsoka-bilda-regering-med

Halla-aho sitter i Bryssel och skrattar. Efter några veckor börjar Samlingspartiet bilda regering.
Orpo blir statsminister, och Sipilä blir vakt på kassan. Halla-aho nöjer sig med inrikesminister portfölj.
KD kommer med i regering. Kanske också Hjallis!
SFP blir i opposition, oc kommer få stryk på alvar. Ingen dejour till Vasa!
Skolsvenskan utrotas samt tjänsteman svenska.

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/df7b6b08-2a9b-4f9f-91a5-99da02235aa7

      Perussuomalaiset tukivat Vaasan päivystystä ja myös ainoana puolueena virkaruotsin säilyttämistä.
      A-M Henriksson onnistui mobbaamaan heitä, koska luuli Rinteen saavan aikaan talouskatastrofi hallituksen. Halla-aho sanoi jo aiemmin, että hän menee oman linjansa kanssa EU-vaaleihin.

      Vaalien jälkeen Keskusta jättää hölmöläisporukan. Halla-aho palaa Suomeen, mutta antaa pääministerin paikan Orpolle. Sipilä saa valtiovarainministerin salkun ja Jussi on sisäministeri.
      Antti Rinne saa sairauslomaa ja RKP saa ihmetellä. Ai hallitus istuu oikealla puolella ja luuserit vasemmalla. Me ollaan ihan keskellä, mutta ei saada enää muuta, kuin lunta tupaan. Ai niin tuleehan takaisin maksun aika. RKP:n toiveet romutetaan.

    • Moderaattori on ollut taas ahkerana RKP:n palstalla. Puolueen äänestäjille ei saa kertoa totuutta puolueen vasemmistolais , feministisestä linjasta.
      SDP:n Antti Rinne saattaa lahjoittaa jopa 2 ministeri Audia kannatusta menettäneelle puolueelle.

      • Anonyymi

        Varför inte skriva på SDP:spalten istället ? Vågar du inte ?


      • SFP stöder Antti Rinne som fick mandate för, att al Taee fick plats i riksdagen. Al-Taee är shiamuslim. Shiamuslimer stöder Rysland i kriget mot Israel. SFP stöder ryssar!!!


    • Anonyymi

      Nu får vi då bara vänta på att Halla-aho räddar Finland ?

    • Kom ihåg, att rösta Huhtasaari!

      • Anonyymi

        Det ska vi absolut göra,skönt att få henne bort från Finland.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Det ska vi absolut göra,skönt att få henne bort från Finland.

        Hon sku vara mycket bra representant för Finland. En höperö gammal stalinist är det inte!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det ska vi absolut göra,skönt att få henne bort från Finland.

        Utfört min förmån att få rösta.


    • Antti Rinne otti kuuliaisena piikana neuvoja Nils Torvaldsilta. Suomessa ei ole korruptiota?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe