kun jatkuva politiikan jauhaminen loppuu.
Sitä varten on tuolla ihan oma palstansa.Mutta taitaa olla niin, että jos nämä "asiantuntijat" sinne menisivät, niin heidät naurettaisiin sieltä ulos.
Palataas taas takaisin palstalle
76
<50
Vastaukset
Mistäs sinä haluaisit keskustella?
Siitä iänikuisesta syömisestäkö taas?
Mutta kun "Ruoka ja juoma" palstakin on erikseen.- Anonyymi
Mieluummin vaikka politiikkaa kuin jonkun naamamöykkyjen ihmettelyä.
Ja kun hänestäkin on ihan oma palstansa
https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/musiikki/tanssi-ja-iskelma/katri-helena
- Anonyymi
Saako kuninkaallisista puhua ....Sussexin herttua pariskunta sai pojan...onkohan nyt kaksi päivää "vanha".... Vähäsen hymyilytti vanhempien kertomana "hänellä on mitä suloisin luonne" ...ajatella ja vain kaksi päivää .....jatkuuko se suloisuus ....luonteessa jatkossakin.
mimmimum-..mi- Anonyymi
Sori....en huomannut että olihan täällä jo yksi keskustelu heistä...
No kun oma palstansa on niillekin
https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/julkkikset/kuninkaalliset"Anonyymi"
Muistaakseni kerrottiin sen Dianan henki-vartijan/auto-kuskin/palvelijan olleen ihan kiva-luonteinen tyyppi.
Töissä ainakin.
Luonne on ehkä perityvää?
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Muistaakseni kerrottiin sen Dianan henki-vartijan/auto-kuskin/palvelijan olleen ihan kiva-luonteinen tyyppi.
Töissä ainakin.
Luonne on ehkä perityvää?
H.Niinpä ...niin sitä kerrottiin....Harryn olleen hänen lapsensa....tiedä häntä sitten ...
mimmimum-..mi Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ...niin sitä kerrottiin....Harryn olleen hänen lapsensa....tiedä häntä sitten ...
mimmimum-..mi"Anonyymi"
Noh, se nyt on ainakin selvää että Harry otti kuninkaalliseen perheeseen nehkerin.
Outoa sekin on.
Kun muistaa maansa historian.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Noh, se nyt on ainakin selvää että Harry otti kuninkaalliseen perheeseen nehkerin.
Outoa sekin on.
Kun muistaa maansa historian.
H.Nii-i....mutta kun Harrylläkin on niin suloinen luonne...ja suvaitseva ...ja on ylpeä vaimostaan .. kun siellä luksus sairaalassa ponnisteli...
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Politiikkaahan on kaikki yhteisten asioiden hoito, joten luulisi kiinnostavan.
Muutoinhan on täysin vieraantunut.
Beng
(On täällä toinenkin ketju, missä tätä aloittajan tavoin maristaan mm. politiikasta. Eikö se saanut potkua, joten laitettu uutta täkyä. Kuulkaa korp...kuiskintaa) - Anonyymi
Kiinnostaako kotimaan matkailu?
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Matkailulle on paljon omiakin palstoja.
Siis mistä voi puhua jos mikään ei sovi? Riitely ei sovi, siitä olen samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä voi puhua jos mikään ei sovi? Riitely ei sovi, siitä olen samaa mieltä.
Siis ei näköjään mistään muusta kuin tämän palstan tilasta ja palstan keskustelijoista henkilökohtaisesti ja huokailla, että ollaan jo tässä 60 .
Vaikkakin myös vanhustenhoidolle on oma palstansa
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/vanhustenhoito- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Siis ei näköjään mistään muusta kuin tämän palstan tilasta ja palstan keskustelijoista henkilökohtaisesti ja huokailla, että ollaan jo tässä 60 .
Vaikkakin myös vanhustenhoidolle on oma palstansa
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/vanhustenhoitoUnohdit vuodenajat, voidaanhan me niistäkin keskustella.
Bessie Anonyymi kirjoitti:
Unohdit vuodenajat, voidaanhan me niistäkin keskustella.
BessieOhhohh, kun sillekin on ihan oma palstansa niinkuin aloittajan kammoksumalle politiikallekin.
https://keskustelu.suomi24.fi/harrastukset/luonto-ja-retkeily/vuodenajat- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Ohhohh, kun sillekin on ihan oma palstansa niinkuin aloittajan kammoksumalle politiikallekin.
https://keskustelu.suomi24.fi/harrastukset/luonto-ja-retkeily/vuodenajatNo voi, niinpäs näyttää olevan. Mutta mahtaako siellä olla esmes keväästä niin maan perusteellisesti haltioituvia kirjoittajia, että käyttävät viesteissään vanhahtavaa ylätyyliä vähintäänkin sanan parin verran, elleivät enemmänkin.
Bessie
- Anonyymi
Mennyt Suomessa noitten kuninkaalisten seuranta aivan överiksi, jossa pääsyyllisiä iltapäivälehdet, mutta ne tuo klikkauksia naisilta, jotka ovat lääpällään noihin yhteiskunnan elätteihin. Varmaan Ruotsissa vielä hurjempaa. Miten on tellukka ja muut kruunun alamaiset?
- Anonyymi
Onhan se hienoa syntyä luksus sairaalassa...missä tarjoillaan shampanjaa ja hummeria...hintalappu noi puolimiljoonaa....
mimmimum-..mi Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hienoa syntyä luksus sairaalassa...missä tarjoillaan shampanjaa ja hummeria...hintalappu noi puolimiljoonaa....
mimmimum-..miEiköhän se synnyttäminen tunnu melko samanlaiselta, olipa sitten ympäristö kuinka luxusta hyvänsä ja hintalapusta huolimatta.
En ole kuullutkaan shampanjasta ja hummerista synnytyskipujen lievittäjänä.
Tosin minä en niitä olisi pystynyt käyttämään kuitenkaan vaikka olisi minulla varmaan sen verran ollut varaa itsellänikin, että shampanjaan ja hummeriin, mutta kun en alkoholia käytä ja hummerille olen allerginen.Tellukka kirjoitti:
Eiköhän se synnyttäminen tunnu melko samanlaiselta, olipa sitten ympäristö kuinka luxusta hyvänsä ja hintalapusta huolimatta.
En ole kuullutkaan shampanjasta ja hummerista synnytyskipujen lievittäjänä.
Tosin minä en niitä olisi pystynyt käyttämään kuitenkaan vaikka olisi minulla varmaan sen verran ollut varaa itsellänikin, että shampanjaan ja hummeriin, mutta kun en alkoholia käytä ja hummerille olen allerginen."Tellukka"
Eilen ylenpänä oli keltainen raita jossa kysyttiin turva-kodeista.
Kirjoitin tämän 5 kertaa ja aina se poistettiin.
Mikähän tuossa on sääntöjen-vastaista?
-
Minusta vanhuksille pitäisi rakentaa turva-koteja.
Paljon enemmän kuin avio-liittoa ymmärtämättömille naisille?
Naisille, jotka pyrkivät vain elämään valtion tukiaisilla.
Etenkin silloin, kun elatus-velvollisuus-maksuja ei enää tule?
Rahattomat naiset pahoin-pitelevät vanhuksia.
Rahattomat lapsetkin.
H.hunksz kirjoitti:
"Tellukka"
Eilen ylenpänä oli keltainen raita jossa kysyttiin turva-kodeista.
Kirjoitin tämän 5 kertaa ja aina se poistettiin.
Mikähän tuossa on sääntöjen-vastaista?
-
Minusta vanhuksille pitäisi rakentaa turva-koteja.
Paljon enemmän kuin avio-liittoa ymmärtämättömille naisille?
Naisille, jotka pyrkivät vain elämään valtion tukiaisilla.
Etenkin silloin, kun elatus-velvollisuus-maksuja ei enää tule?
Rahattomat naiset pahoin-pitelevät vanhuksia.
Rahattomat lapsetkin.
H.Pelkäätkö sinä minua, aikuinen mies, siksi että olen avioliittoa ymmärtämätön köyhä eläkeläismummo?
Ei, en minä aio sinua pahoinpidellä tai ryöstää rahojasi.Tellukka kirjoitti:
Pelkäätkö sinä minua, aikuinen mies, siksi että olen avioliittoa ymmärtämätön köyhä eläkeläismummo?
Ei, en minä aio sinua pahoinpidellä tai ryöstää rahojasi."Tellukka"
Kommenttini ei ole henkilö-kohtainen.
Se vain sopi aloituksen ajatuksiin.
EOC
H.
- Anonyymi
joo paljon mukavanpaa on ilkeilä toisillemme, ja haistatella
vittua
hnrjjjjj- Anonyymi
Repesin. Oli jotenkin niin kuvaava kannanotto hnrjjjjj:ltä.
Että mitähän viddua, sitähän se Sannikin. - Anonyymi
Miksi koskaan ei sanota haista heppi. On vaan vee.
Huiluista kyllä puhutaan, haista huilu mutta ei tämä ole mikään musiikkiosasto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koskaan ei sanota haista heppi. On vaan vee.
Huiluista kyllä puhutaan, haista huilu mutta ei tämä ole mikään musiikkiosasto.Jos miestä tahdot vallita
on tarpeen huilunsoitto hallita
Bessie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miestä tahdot vallita
on tarpeen huilunsoitto hallita
BessieRepesin taas. Voihan Bessie. Huilu se on nokkahuilukin.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä ei voi puhua esim. hyvistä kotimaan matkakohteista? Pitäähän eläkeläisten jostain voida puhua. Välillä siinä voi heittää raihnaisuuden tuomia rajoitteita, ei siinä mitään paheksuttavaa.
En ainakaan itse ole enää sama kuin vuosikymmeniä sitten.- Anonyymi
Ei sitä voi ollakaan. Itsellä nyt joku virus jyllää ja pahentaa perussairauden oireita. Kun lähden kävelemään aluksi tuntuu kipua jaloissa, mutta enemmän kävellessä alkaa helpottaa.
No miksipä ei sitten voisi puhua 60 palstalla kotimaansa politiikastakin ne jotka haluaa.
Kun varmaan sitä näkee politiikan iäkkäänä pikkusen kypsemmin kuin nuorena.- Anonyymi
Kotimaan matkailusta vaikea puhua kun lähes kaikki on käynyt kaikissa kohteissa, menee uutuuden viehätys.
En voi palata kun en ole mihinkään lähtenytkään.
Ihan huvikseni roikun täällä.
Kaksi aihetta olisi, ensin voisin kysyä osaaks joku tiimalasikavennuksen ,
olisiko halukas neuvomaan., eli tämä on se kysymys
ja toimen on kauhistelun ja voivottelun aihe, on se omituista,
että koirillekin on juoksumattoja, varmaan hevosillekin...
onkoha niille soutulaitteitakin no reisien vahvistajia varmasti löytyy.- Anonyymi
Lisään. Onkohan sellaisia laihdutusvehkeitä, missä huutokauppakeisari ja hänen siippansa ovat haihduttaneet itseään hauvoille ja hepoille.
Joskus näkee ylensyötettyjä koiria, joiden jalat hädin tuskin kantaa.
tulee surku.
Beng
- Anonyymi
Voisiko sellainen olla hyvä vakava aihe, kun yli 50 v miesten suurin kuolinsyy on itsemurha.
Pelastakaa miehet!
BengSiitäkin voisi keskustella varmaan tuolla mielenterveyspalstoilla, vaikkapa alaviitteellä masennus
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/masennus- Anonyymi
Kun en ole mies.
Miestenhän pitäisi avata sanainen arkkunsa.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en ole mies.
Miestenhän pitäisi avata sanainen arkkunsa.
BengEn voi keskustella asiasta koska olen elossa.
Perussuomalaiseen arvomaailmaani ei kuulu nylpätä happikatkoa itselleni ja olenhan ylittänyt teini-iän 50
Sen sijaan minua kiinnostaisi tietää, kun puhutaan että joku kuoli saappaat jaloissa, niin jos hän hirttää itsensä, tipahtavatko saappaat jaloista? - Anonyymi
TV-dekkareissa, kun patologi työntyy paikalle, hän toteaa usein kalmon kankeudesta delaamisajankohdan. Joten. Voi olla vaikea saada Kontioita irti ilman teräasetta. Sitä en tiedä ovatko varpaat pystyssä.
Beng
- Anonyymi
Taitaako tulla hyvä heinäsato tänä kesänä? Onko rengeistä pulaa? Mihin ammattiliittoon heinämies kuuluu? Onko seipäänpystytys museojäänne ja kaikki heinät paalataan?
Miten käy perunan, paleltuuko kesällä vai kiehuu pellolle? On ennustettu jopa 40 asteen helteitä - sekä yöpakkasia, hallitukselle.- Anonyymi
Kuuluisiko samaan ay:hyn kuin heinäluoma - sama alku sanassa.
Oikeastaan esikypsyneet potut olisivat kiireisille ihmisille hyväx.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluisiko samaan ay:hyn kuin heinäluoma - sama alku sanassa.
Oikeastaan esikypsyneet potut olisivat kiireisille ihmisille hyväx.
BengEiköpä jossain marketissa jo myydä esikeitettyjä perunoita sinkuille ja äly-avuttomille (ex uusavuton).
Oikeastaan en halua, että heinämies kuuluisi demaristoon, eikä kepuunkaan. Kokoomukseen se on liian köyhä ja kun kulkee keskellä peltoa ei voi olla vasemmallakaan. Kuollut heinä ei ole vihreä enää, eikä puhu ruotsia saati usko mihinkään kristillisesti...
Eipä siinä jää kuin perussuomalaiset. - Anonyymi
No hehheh. Mikä lopputulema.😎
Beng
Jos suulberi kypsentää,,niin ei pottuja tarvitse esikeittää. Säästyisi tekoenergiaa, mutta ei sellaiseksi kuin se ällilälliksi mädännyt emopottu, mikä tuottaa pikkupotut. Aika jändeä, kun luonto monistaa. - Anonyymi
Helmikuun lopulla minulla jäi muovipussillinen perunoita (noin 1.5 kg noin 20 kpl) niin, että niihin oli alkanut muodostua ituja. Avasin pussia sen verran että ilma pääsi kiertämään ja pistin pussin olohuoneen nurkkaan. Verhon taakse.
Vapun alla muistin pussin ja kurkkasin. Ituja lisääntynyt, ei yhtään mädännyttä perunaa.
Tein takapatiolle reikiä sellaisella puu pulikalla ja tiputtelin perunat reikiinsä. Peitteeksi löytyi säkillinen puutarhamultaa.
Saa nähdä kesän aikana mitä sieltä tulee? Juhannujkseksi tuskin ehtii?
Mutta. Kaikkea pitää kokeilla myös huvikseen. - Anonyymi
Harmittaa, kun potut tulee syötyä ennen aikojaan, eikä synny ituisia perunoita. Ämpärissäkin voisi teettää juhannuspottupalleroiset.
Beng
- Anonyymi
Jos juteltais niistä kaupan kassoista ja viivakoodeista. Hämmästyin todellakin kun luin tuosta nettilehdestä ettei Suomessa elintarvike kaupan kassahenkilökunta halua asiakkaitten asettelevan ostoksiaan hihnalle viivakoodia kassahenkilökunnalle edullisimpaan suuntaan. Oliko se vain yhden kassahenkilön mielipide vai kaupan omistajan?
Täällä naapurimaassa erioten kehotetaan asiakkaita laittamaan ostokset viivakoodit itseensä päin ettei kassahenkilökunta saisi työrasitusta ranteisiinsa.
Täällä on myös elintarvikeliikkeissä yleistyneet ne skannauslaitteet joilla asiakkaat itse skannaavat ostoksensa sitä mukaa kun laittavat ne kassiin ja maksavat sitten poistuessaan koko summan , Ja ompa myös niitä itsepalvelu asemiakin .
Hytinäx1Taisit lukea väärin.
Ainakin minä luin siitä kaupan kassan valittavan sitä, että avuliaat asiakkaat laittavat viivakodin kassahenkilökunnan suuntaan (ja hidastavat kassaa etsiessään ensin sitä viivakoodia) ja kassa joutuu ne sitten kuitenkin kääntämään oikein päin.
Minä laitan ne viivakodit valmiiksi itseeni (koodin lukulaitteeseen päin) vain silloin, jos edellä on porukkaa ja minulla on aikaa räpeltää niitten kanssa. Jos olen ensimmäinen asiakas siinä jonossa, niin en jää hidastamaan takana olevia niitä koodeja etsiessäni, kun kassa löytää ne nopeammin.Mutta onkos siitäkään sen sopivampaa puhua tällä palstalla kuin politiikasta, kun näkyy asiakaspalvelutyöllekin olevan oma palstansa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6333728/torkea-quotasiakasquot---- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Mutta onkos siitäkään sen sopivampaa puhua tällä palstalla kuin politiikasta, kun näkyy asiakaspalvelutyöllekin olevan oma palstansa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6333728/torkea-quotasiakasquot---No mitäs mieltä sinä olet niistä is taistelijoiden orvoista lapsista jotka saavat nyt turvapaikan Ruotsissa. Onkohan näiden lasten äidin ja isän ruumiit löydetty ja dna tunnistetu?
Hytinäx1 Anonyymi kirjoitti:
No mitäs mieltä sinä olet niistä is taistelijoiden orvoista lapsista jotka saavat nyt turvapaikan Ruotsissa. Onkohan näiden lasten äidin ja isän ruumiit löydetty ja dna tunnistetu?
Hytinäx1Jos pelkästään lapset, nuo muutama pikkulapsi, niin ok.
Mutta siellähän on kymmenittäin niitä isislapsia leirillä, isompaa ja pienempää. Nythän meidän statsministeri tykkää, että nekin on tuotava Ruotsiin, mutta ei ilman heidän (isis)vanhempiaan.
Halleluuliaa!
Näin yhden pilakivan, jossa oli teksti:
Jeesus ratsasti aasin selässä Jerusalemiin. Noin 2000 vuotta myöhemmin paavi saapui Malmöhön kävellen aasin rinnalla.
Kuvassa eräs tunnettu hitsari käveli paavin kanssa vierekkäin punaista mattoa pitkin.- Anonyymi
Meillä säästetään kassahenkilön ranteita niin, että itse luetutetaan ne viivakoodit ja vingutetaan pankkikorttia. Kassahenkilö istuu korkealla tuolilla ja on ärtyisän näköinen jos persiinsä jotku nostamaan väärin vinguttaneen takia, joka unohti ne bonukset.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä säästetään kassahenkilön ranteita niin, että itse luetutetaan ne viivakoodit ja vingutetaan pankkikorttia. Kassahenkilö istuu korkealla tuolilla ja on ärtyisän näköinen jos persiinsä jotku nostamaan väärin vinguttaneen takia, joka unohti ne bonukset.
Paljon se itsescannaaminen on yleistynyt.
Nopeuttaako se loppujen lopuksi mitenkään huomattavalla tavalla, ja mihin sen voittamansa pienen ajan sitten käyttää tärkeämpään muuhun.
Sitten ne vingutuspisteet vielä ovat sellaisia, että ne summamutikassa ottavat silloin tällöin jonkun tarkastukseen, ettei yritä nyysiä mitään. Odottelepa siinä sitten, että henkilökunta tulee tarkastamaan ostoksesi.
Minä tykkään asioida kaupassa ihmisen, enkä koneen kanssa. Työttömiä tarpeeksi muutenkin.
Se kassatyö on kivaa pientä lisätienestiä niinkuin vaikka opiskelijoille.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Paljon se itsescannaaminen on yleistynyt.
Nopeuttaako se loppujen lopuksi mitenkään huomattavalla tavalla, ja mihin sen voittamansa pienen ajan sitten käyttää tärkeämpään muuhun.
Sitten ne vingutuspisteet vielä ovat sellaisia, että ne summamutikassa ottavat silloin tällöin jonkun tarkastukseen, ettei yritä nyysiä mitään. Odottelepa siinä sitten, että henkilökunta tulee tarkastamaan ostoksesi.
Minä tykkään asioida kaupassa ihmisen, enkä koneen kanssa. Työttömiä tarpeeksi muutenkin.
Se kassatyö on kivaa pientä lisätienestiä niinkuin vaikka opiskelijoille.Eipä sitä aikaa tarvitse ainakaan eläkeläisen säästellä. Todellakin se on kauppias, joka säästää palkkakuluissa. Ei niitä palvelukassoja keskellä päivää juurikaan ole. Itse yritän käydä päivällä, että olisin pois työssäkäyvien jaloista.
Tuo nettiruokakauppa näyttää lisäävän suosiotaan. Ehkä sitten, kun jalat eivät kanna, niin siihen siirryn. Vielä haluan itse valita minkä näköisen tomaatin tai omenan halua.
Voidaan varmaan sanoa, että siellä ja tuolla on tälle ja tuolle asialle oma palstansa.
Miksi sitten on ikäpalstat?,
Eikö ne ole juuri siksi, että voi omanikäistensä kanssa keskustella eri asioista, vai onko jossain määritelty mistä asioista 60 saa keskustella. Kertokaa minullekin.Kyllä minun käsittääkseni tämä on ihan yleisaiheinen palsta yli kuuskymppisille, jossa pitäisi saada keskustella aiheesta kuin aiheesta.
Mitäs täällä olisi keskusteltavaa, jos saisi keskustella vain aiheista, joille ei ole omaa palstaa. Niin tuhottoman paljon kun eriaiheisia Suomi24 palstoja on.Tellukka kirjoitti:
Kyllä minun käsittääkseni tämä on ihan yleisaiheinen palsta yli kuuskymppisille, jossa pitäisi saada keskustella aiheesta kuin aiheesta.
Mitäs täällä olisi keskusteltavaa, jos saisi keskustella vain aiheista, joille ei ole omaa palstaa. Niin tuhottoman paljon kun eriaiheisia Suomi24 palstoja on.Niinpä, aina riittää noita niuhottajia.
- Anonyymi
eppu2 kirjoitti:
Niinpä, aina riittää noita niuhottajia.
Just niin, minä meinaan kirjoittaa tänne aina kun on jokin asia mielenpäällä olipa aihe mikä tahansa. Johtuu siitä että saman ikäiset vastaavat pitkällä elämänkokemuksellaan, arvosta sitä, ilmeisesti sitten myös itseäni. Kun tilaan naistentautien erikoislääkäriltä tarkastusaikaa, sanon aina; katso sieltä joku vanha naisgyne, tulen sille piipahtamaan.
- Anonyymi
Mainoksista voisi kirjoittaa.
Katselin mainoksen? jossa hirsitalon (valkoiset seinät) eteiseen asennettiin jokin (musta) metallinen monitoiminaulakko hyllyineen, koreineen. Nuoresta miehestä oli tehty hajamielinen professori, hömelö ja tällä nostettiin naisen fiksuutta. Olipa vastemmielinen allviivattu asetelma. Parasta oli, kun omistaja tuli ja kertoi, että olivat ajatelleet liukuovia, mutta.... piilottaisivat siis koko komeuden.
Harvoin mistään tulee niin ristiriitaista vaikutelmaa.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Katselin mainoksen? jossa hirsitalon (valkoiset seinät) eteiseen asennettiin jokin (musta) metallinen monitoiminaulakko hyllyineen, koreineen. Nuoresta miehestä oli tehty hajamielinen professori, hömelö ja tällä nostettiin naisen fiksuutta. Olipa vastemmielinen allviivattu asetelma. Parasta oli, kun omistaja tuli ja kertoi, että olivat ajatelleet liukuovia, mutta.... piilottaisivat siis koko komeuden.
BengNiin voisi,
harvoin tulee maikkaria katsottua, mutta
onko havaittavissa jokin luontoluomuhempeily mainoksissa
eilen näin erään pankin vakuutusmainoksen, se oli pitkä ja kiva musiikki säesti
vetosi tunteisiin ja lopussa yksi teksti vain kertoi mistä oli kyse...
eka kerran katsottuna ainakin tehosi.Anonyymi kirjoitti:
BengMainonta ja markkinointi palsta on täällä, jos haluaa keskustella
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/mainonta-ja-markkinointi- Anonyymi
Oletpa kärppänä...
T Beng
- Anonyymi
Ihan uteliaisuutta, että onko Ruotsissa vastaavaa tälle suomi24 sivustolle tai ruotsinsuomalaisilla ns omat sivut ?
Nimim. Unto UteliasEi taida just tällaista vastaavaa olla, missä olisi samalla foorumilla karsinoitu omiin lokeroihinsa tällainen määrä eri aihepiirejä, jopa ruotsinsuomalaisille ja muillekin ulkosuomalaisille onmansa.
Niin, no joo. Facehan ainakin on sellainen, mutta eihän sitäkään voi pelkästään ruotsalaisena pitää, koska sekin on koko maailman käsittävä (paitsi ei ehkä Pohjois-Koreaa) niinkuin internetin keskustelupalstat yleensäkin.
Facella on ruotsinsuomalaisten ryhmiä paljonkin, vaikkakin myös suomensuomalaiset ovat niihin tervetulleita, jos haluavat.
- Anonyymi
Huomenna alkaa jääkiekon MM-kisat... Suomi-Kanada pelataan heti alkuun....Onko omaa kanavaa "kiakolle"
mimmimum-..mi- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Täältä pesee
https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/jaakiekkoJo vain....kaikkea löytyy
mimmimum-..mi - Anonyymi
Superteini Kaapo Kakkoa ylistetään nyt maasta taivaaseen ....Kaapolla on varmaan hyvä fiilis...Kanada kaatui 3-1 kaksi maalia oli Kakolta....Nuoria ja nälkäisiä Leijonan pentuja...Jes
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Puutarhurit. Mitä uutta aiotte istuttaa puutarhaanne tänä vuonna?
Mikä on in?
Pinterestissä joku ulkkis oli tehnyt isoon vatiin minipuutarhan: istutuksia ja pienoispuutarhakalusteet. Puutarha puutarhassa. Pikkulapsethan voisivat tällaista askarrella...sammalmatto, mustikan ja puolukan varpu...
BengTänne tänne.
Alaotsikoita taitaa olla jopa 31, joista voi valita mistä tarkalleen haluaa puutarhan hoidossa keskustella.
https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/puutarha- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Tänne tänne.
Alaotsikoita taitaa olla jopa 31, joista voi valita mistä tarkalleen haluaa puutarhan hoidossa keskustella.
https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/puutarhaOlisiko "repeilemisille" omaa palstaa?
Tällä palstalla on ollut viime päivinä aika hyviä sutkauksia. Pilallehan ne menisivät jossain huulenheitto palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko "repeilemisille" omaa palstaa?
Tällä palstalla on ollut viime päivinä aika hyviä sutkauksia. Pilallehan ne menisivät jossain huulenheitto palstalla.Lisäksi eihän niitä heittoja ymmärtäisi kukaan.
Nuorilla lienee oma kielensä ja arkislanginsa.
Ei, en uskalla ottaa riskiä. Vai pitäisikö. Ei. Vai pitäisikö.
Voisimme yhdessä tehdä pistarit johonkin sovittuun ketjuun ja palata kokemusta rikkaampina.
Beng
- Anonyymi
No. Jääkiekkoa. 3. erä.
Onpa mukava katsoa studion jälkipuintia.
Kommentaattorit ovat pukeutuneet tyylikkäästi. Huomaavaista katsojaa kohtaan.
Joskus katselen, kun studiovieraat istuvat myssy päässä ja niissä reikäisissä farkuissa, jonkin lehden toimittajakin.
Minun mielipiteeni on, että pukeutumisella viestitetään katsojalle, että jopa heitä arvostetaan.
Eräänä päivänä näytti, että meteoriitti oli tullut joissain verkkareissa tai college-housuissa sepustamaan.
Ei farkut kaikkien päällä ole esteettisin varustus.
Minuun ei tehoa se, että ne voivat maksaa tohottomasti enemmän kuin siistit prässärit.
Kyllä närästysnuttura nyt tärisee tässä.
Beng Huomenii
Tämä puutarhuri ei tiedä in- asioista mittään,
mutta puutarha tuossa iloa tuottaa kun malttaa katsella ja joskus hieman kastella.
Onneksi nyt kosteutta tulee taivaalta.
Näillä korkeuksilla en ole uskaltanut vielä viedä ulos taimia, muutaman viikon kun odottaa niin sitten saa pyttyihin pikkuriikit istuttaa.
Perinteisillä hortuksilla menen taas kesään...
samettiruusut jo hyvällä taimella, siemenet ovat osin omista viimevuotisista kerättyjä ja osin siemenpussista ripoteltuja. Samettiruusu on niin kiitollinen ja kestävä kukkija, sopiva hompsantuupuutarhurille.
Monen vuoden jälkeen kasvatan taas hajuhernettä, siinä on kivoja puuterimaisia värejä kun se aikanaan kukkii ja jos kärhet onnistun saamaan ojennukseen.
Olen hajotan vanhan kasvilavan ja levitän maat pikkupelloksi, siihen sitten kylvän kehäkukkaa ja ruiskaunokkia, sieluni silmillä olen nähnyt jo elokuussa toteutuvan unelmani, värikkään kukkapellon, maalla se muinoin onnistui mutta ei vielä näissä nurkissa koskaan.
hyötykasveja ei ole kuin pinaattia, krassit on jo syöty. no tietysti tilliä ja persiljaa, maustekasveja ostan valmiina taimina ja ne sopivat kivasti kaiken muun kukkahömpötyksen sekaan.Ai niin ,siitä sammalmatosta tuli mieleeni, että nyt voi vielä kerätä yksi vuotisia pajunvitsoja, ennen kuin lehdet puhkeavat, tavallisestihan ne kerätään vasta syksyllä, niistä voi tehdä pieniä kimppuja ja sitoa ne kynnysmatoksi rappujen eteen. Ne voi sitoa ohuella rautalangalla tai pellavanarulla, joskus tein pikkumattoja samalla tekniikalla pannunalusiksi. Kivaa askartelua.
Niin ja sopiihan noihin materiaaliksi myös koivunoksat varsinkin riipat..
Lopuksi vain tasii maton reunat puutarhasaksilla yms.- Anonyymi
Kuullostaa mukavilta nuo puutarhapähkäilyt.
Tuollaisista matoista en ole kuullutkaan, kuusenoksia vain. Mutta sekin vaikuttaa mukavalta väkermiseltä.
Pidän myös tuoksuherneiden kukista.
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044