Se paikka mielessäni

Anonyymi

Mustaa kosteaa kiveä hämärässä. Sileää lohkottua. Portaat ylös. Ovi portaiden päässä on lukossa. Kiviseinä tuntuu viileältä. Jotenkin olen turvassa. Tuoksuu kostea. Ilma on helppoa hengittää.
Tuoksuu suolainen kivi ja multa. Tuoksuu turvallisuus. Rakastan tuota paikkaa. Rakastan kiven tuntua sormissani ja selässäni nojatessani siihen.
Rakastan hämäryyttä ja hiljaisuutta.
Rakastan puuportaita, jykeviä. Sivelen niiden pintaa. Elävää pintaa.
Rakastan olla piilossa ja turvassa.
Rakastan.
Aikaa ei ole tuossa paikassa tai on kaikki aika. Ajalla ei ole merkitystä. On vain turva, ihana viileä kostea kiviseinä, puuportaat, ovi joka on lukossa, tuoksu ja ei muuta.
En halua pois.
Rakastan ja olen.
Sinua varten hengitän.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys : onko valehtelu heikon puolustus?

• Anonyymi

Voi olla ja joskus se voi olla myös heikon suojelukeino. Voi valehdella joko itsensä tai toisen puolesta.

• Anonyymi

Yhtälailla voisi kysyä: onko kuviteltu apu pelkkää tuhoamista? Tähän voin vastata itsekkin= on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtälailla voisi kysyä: onko kuviteltu apu pelkkää tuhoamista? Tähän voin vastata itsekkin= on!

On! Se tuhoaa molemmat. Tiedän.

• Anonyymi

Miltä olet turvassa?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Ehkä olen turvassa muilta ja itseltäni joka minun täytyy olla vaikkakin olen itsekseni.
        Saan olla se kuka olen ja tuntea vapaasti mitä tunnen.
        Saan olla vapaa olemaan ja tuntemaan ilman muiden painostamista ja ilman itselleni asettamia rajoja.
        Saan rauhassa ja turvallisesti olla se mikä ja kuka olen.
        Ja saan tuntea vapaasti ja olla onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ehkä olen turvassa muilta ja itseltäni joka minun täytyy olla vaikkakin olen itsekseni.
        Saan olla se kuka olen ja tuntea vapaasti mitä tunnen.
        Saan olla vapaa olemaan ja tuntemaan ilman muiden painostamista ja ilman itselleni asettamia rajoja.
        Saan rauhassa ja turvallisesti olla se mikä ja kuka olen.
        Ja saan tuntea vapaasti ja olla onnellinen.

Tuo ei ole totta! Jos jonkun täytyy olla itseltään tai muilta turvassa niin silloin ei voi olla itsekseen oma itsensä. Niin väärin ajateltu kuin vaan yleensä voi. Silloin ei voi: tuntea vapaasti, vapaa olemaan, olemaan ilman painostusta, elää ilman rajoja, elää rauhassa, turvallisesti, olla mikä on, eikä myöskään voi tuntea olevansa onnellinen. Ihminen ei voi olla onnellinen kuin ainostaan silloin kun on yksin oma itsensä, se on tärkein sääntö onnellisuudelle. KAKKI MUU ON KUVITELTUA PASKAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole totta! Jos jonkun täytyy olla itseltään tai muilta turvassa niin silloin ei voi olla itsekseen oma itsensä. Niin väärin ajateltu kuin vaan yleensä voi. Silloin ei voi: tuntea vapaasti, vapaa olemaan, olemaan ilman painostusta, elää ilman rajoja, elää rauhassa, turvallisesti, olla mikä on, eikä myöskään voi tuntea olevansa onnellinen. Ihminen ei voi olla onnellinen kuin ainostaan silloin kun on yksin oma itsensä, se on tärkein sääntö onnellisuudelle. KAKKI MUU ON KUVITELTUA PASKAA!

Totta ! Tuossa paikassa siis saan olla oma itseni ja siksi olla onnellinen.

• Anonyymi

Oisiko joku homeinen maakellari lähimpänä tuota paikkaa. Toiset tykkää aurinkorannoista ja toiset kellareista : D

• Anonyymi

Se on ihan mistä kukanenkin tykkää ja tuntee olonsa hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      177
      2681
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      368
      1069
    Aihe