Joten minun ei tarvitse enää kirjoitella tänne.
Jatkoja ja heippa!
Sinulla mies näyttää olevan uusi kaveri täällä..
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mansikki ? Kirjota vaan mulle. Sä oot mun mielikuvitus ystävä enkä tuu koskaan ottamaa ketään muuta sun paikalle
- Anonyymi
Tosi vanhat kaverit ollaan joo, ei uudet eikä rakastuneet.
- Anonyymi
Mansikki kuin mansikki, mutta ihmeissäni katsoin että mitä jotain afrikkalaista kieltä puhuva kongolaisen näköinen nainen jätti suurilla leveillä luksus-kaksos-lastenkärryillään ja yksi jo kävelemään oppinut kolmantena lapsena mukana ostivat:
Mansikoita rasian ja se ainoa lapsi joka osasi jo kävellä haisteli sitä rasiaa että tuoksuupa hyvälle nämä. Ja banaaneja. Aina banaalia jos ostaa banaaneja.- Anonyymi
..jatkan jäi vahingossa sanomatta, niin olivat minua ennen jonossa, ostivat sitten kyllä paljon suomalaisia näitä puurohiutaleita ja sellaisia, mansikeiden ja banaalien lisäksi.
- Anonyymi
Ootko sä Mansikki ? Ku noita runoja rustaat
- Anonyymi
Useampi sillä on. Tervetuloa joukkoon vaan. Tsemppiä.
- Anonyymi
Ei kai oman kumppanin kanssa täällä tarvi kirjoittaa? What! Ihme kommunikointia.
- Anonyymi
Eikö voi olla muitakin kavereita kuin yksi ? On kivaa olla sosiaalinen..
- Anonyymi
No älähän nyt. Tuu vaan mukaan keskustelemaan. Täällä vaan keskustellaan.
Sinäkin olet tervetullut.
T. Nainen - Anonyymi
Kuka haluaa asua Suomessa? Ei kukaan. Täällähän ei muuta osatakkaan kun tuhota perheitä, eiks vaan.
- Anonyymi
Ei nuo Ellu ja Mimosa enää mitään uusia kavereita ole
- Anonyymi
Joo, minä olen alkanut kirjoittelemaan aika usein tuon nimimerkki "Anonyymi" kanssa. Sitä varmaan tarkoitit?
- Anonyymi
Tämä oli vaan "ajatus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770