Joten minun ei tarvitse enää kirjoitella tänne.
Jatkoja ja heippa!
Sinulla mies näyttää olevan uusi kaveri täällä..
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mansikki ? Kirjota vaan mulle. Sä oot mun mielikuvitus ystävä enkä tuu koskaan ottamaa ketään muuta sun paikalle
- Anonyymi
Tosi vanhat kaverit ollaan joo, ei uudet eikä rakastuneet.
- Anonyymi
Mansikki kuin mansikki, mutta ihmeissäni katsoin että mitä jotain afrikkalaista kieltä puhuva kongolaisen näköinen nainen jätti suurilla leveillä luksus-kaksos-lastenkärryillään ja yksi jo kävelemään oppinut kolmantena lapsena mukana ostivat:
Mansikoita rasian ja se ainoa lapsi joka osasi jo kävellä haisteli sitä rasiaa että tuoksuupa hyvälle nämä. Ja banaaneja. Aina banaalia jos ostaa banaaneja.- Anonyymi
..jatkan jäi vahingossa sanomatta, niin olivat minua ennen jonossa, ostivat sitten kyllä paljon suomalaisia näitä puurohiutaleita ja sellaisia, mansikeiden ja banaalien lisäksi.
- Anonyymi
Ootko sä Mansikki ? Ku noita runoja rustaat
- Anonyymi
Useampi sillä on. Tervetuloa joukkoon vaan. Tsemppiä.
- Anonyymi
Ei kai oman kumppanin kanssa täällä tarvi kirjoittaa? What! Ihme kommunikointia.
- Anonyymi
Eikö voi olla muitakin kavereita kuin yksi ? On kivaa olla sosiaalinen..
- Anonyymi
No älähän nyt. Tuu vaan mukaan keskustelemaan. Täällä vaan keskustellaan.
Sinäkin olet tervetullut.
T. Nainen - Anonyymi
Kuka haluaa asua Suomessa? Ei kukaan. Täällähän ei muuta osatakkaan kun tuhota perheitä, eiks vaan.
- Anonyymi
Ei nuo Ellu ja Mimosa enää mitään uusia kavereita ole
- Anonyymi
Joo, minä olen alkanut kirjoittelemaan aika usein tuon nimimerkki "Anonyymi" kanssa. Sitä varmaan tarkoitit?
- Anonyymi
Tämä oli vaan "ajatus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632