Kun nykyisin on kotitalousvähennys käytössä, niin oletteko ajatelleet, että tilatessanne klapeja kotiinne tarvitsette kuitin, josta näkyy työn osuus klapien teossa / puutavaran osuus. Olkaa tarkkana, että voitte vähentää työn osuudet verotuksessanne. Älkää vastaanottako ilman eriteltyä kuittia.
Ehkäistään samalla harmaata taloutta.
Klapien osto, ei pimeästi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Verotarkastaja Jartsulla on aina asiaa vaikka on itse syyllinen.
- Anonyymi
Vai on sulla oikein verotarkastajakin sukulaisena.
- Anonyymi
Ei siinä ole työn osuutta. Kuititta halvempaa
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti ajankohtaisesta aiheesta, pitää alkaa polttopuita hankkimaan.
Tuleepa mieleen täällä vanha kotkalaisen entisen valtuutetun polttopuun hankinta Heinolasta. Kertomansa mukaan hankki puut heinolasta ja kävi mummon marjapensaallakin paluumatkalla.
Kotkasta ostaessa olisi ehkä joutunut maksamaan kuletuksesta, heinolasta ei kun voi vähentää verotuksessa työmatkakulut peräkärrillä. Jäi tosin kertomatta pyysikö kuitin työstä kotitalous vähennyksen saamiseksi, rehellisenä varmaankin pyysi. - Anonyymi
Osaako aloittaja kertoa miltä tuntuu olla hullu ?
Vai eikö ymmärrä ?- Anonyymi
Niin, kysyjän pitää katsoa peiliin ja todeta totuus. Jo kysymyksen asettelu kertoo yksinkertaisesta sielunmaisemasta, Tällä palstalla tuntuvat kyseisen lajin idiootit olevan äänessä ilman mitään järkevää sanottavaa. Terkkuja peilille!
- Anonyymi
Puut/koivuhalot Kotkasta.
Ajan liikkeen pihalle, he täyttävät muulin koivuhaloilla. maksan pankkikortilla ja sillä selvä.
Samalla reissulla ostan lihaliikeestä savukasleria, jonka maksan pankkikortilla.- Anonyymi
Ajan Viipuriin, ostan käteiselle pimeesti täytekakun, ei kuittia eikä laatuvaatimuksia. Sitten kiikutan kakun lipevasti rahan toivossa läheiselleni. En kääräise enää mattoon enkä potkaise ojaan kun yritän saada rahaa ja muuta rahahyötyä kieroillen. Toijiota jartsuan tabkkaan viipurin pensalla suosin entistä Neuvotoliittoa.
- Anonyymi
On tää vaan kivaa
- Anonyymi
Joka toinen viikko.
1. Sutelan Lidl (kun valmistuu).
2. Leisti
3.Halkoliike
Kaikki hoituu polkupyörällä, puunippua myöten, myös talvella. Possot joutuu kotona lämmittämään.- Anonyymi
Jartsu joutuu trollaamaan aina kun ensin rosvosi muta ei saanutkaa niin paljon rahaa kuin yritti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938