Eli aattelin alottaa ratsastuksen uudestaan noin puolen vuode tauon jälkee. Ja olin tota ennen siis ratsastanu siis noi 1,5 vuotta. Et haluisin tietää vaa et onks siel hyvää opetust (koska alotan ratsastuksen et voisin oppii ratasataa et ei oikei kiinnosta mikä talli) Ja et onks siel kivat hevoset ja tällee? Ja onks siel henkilökunta ystävällisii ku olin jokuaika sitte semmosel tallil missä se opettaja vaa alko huutaa iha täysii mulle ja sain traumat ku olin joku 12v. Ja siis en kuullemma sen mielest osannu hoitaa hevost. Et kiitti jos voisitte vähä kertoo et mitä kaikkee just siel on ja tällee? :))
Lahnuksen ratsastuskoulu kokemuksia??
4
2073
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ainakin mun mielestä Lahnus on tosi kiva talli. Ite ratsastanut reilun vuoden Lahnuksessa ja omasta mielestä hepat on siellä tosi kivoja ja opetus on super hyvää. Melko halvat hinnat.
Miinuksena ehkä se, että hevoset on useasti vhä likaisia, varusteet hieman kuluneet, ja muuten esim. maneesissa aika pölystä.
hevoset tarhaa lähes kaikki samassa, joka on siis kiva:)
Suosittelen ehdottomasti!!❤ - Anonyymi
Miksei Lahnuksen ratsastuskoulu päivitä nettisivujaan eikä Facebookia? Onko siellä edes mitään toimintaa enää? Antaisi parempaa kuvaa toiminnasta, jos vähän edes kertoisi, minkälainen talli, yms. on NYT.
- Anonyymi
pystyykö täältä ottamaan vakiotunteja?
esim. vakioestetunteja?
onko täällä kisoja milloinkaan?
onko wc tai toimisto?
minkälainen maneesi?
kuinka isot kentät?
millaisia hevosia?
pääseekö mikkelässä bussilla sinne?
otan kaikki vastaukset haltuun!!:D
Kiitos jos vastaat!!❤️ - Anonyymi
Kaikkiin vastauksenö on ja tosi mukavia heppoja mainio opetus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435217Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874538Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504260Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73973Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403653Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1892275