ristiriitaiset viestinnän , voiko ne tulkita vain väärin? Onko yhtä oikeaa tulkintaa? Sekavaa..
mitä ovat Mixed messages
10
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olikin joku hyvä ketju erilaisesta viestinnästä mikä alkoi jostain palstakiusaamisesta, suojavoiteista... sitten johti erilaisten ja ihmisten kautta elokuviin ja avaruusötököihin... sitten eriskummallisiin avaruusötököiden kieliin, esim. metaforisiin aakkosiinkin, jolloin raamatun kokoinen lause voisi tarkoittaa vain yhtä kirjainta tai sanaa.
Kohta puhumme että: "Paha ikkuna ihminen karhu hukkui juuri" = "maha on täynnä nyt" :D
- esimerkki vain tuollaisesta viestinnästä.- Anonyymi
Niin pohdin vain, jos joku viisas tietää vastauksen ;)
- Anonyymi
Mixed messages, voi olla muukin merkitys eli sekoitetut viestit keskenään, eli jos joku toinen luulee että on eri henkilö joka kirjoittaa ja vastaanottajakin luulee että lähettäjä on toinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mixed messages, voi olla muukin merkitys eli sekoitetut viestit keskenään, eli jos joku toinen luulee että on eri henkilö joka kirjoittaa ja vastaanottajakin luulee että lähettäjä on toinen :)
Todellinen nelinpeli :)
- Anonyymi
Tai auto ilman neljättä pyörää :)
- Anonyymi
Niin ja ei kannata unohtaa vaihtoehtoa että ihminen joka haluaa viestiä, pestaa kolmannen henkilön laatimaan tekstejä joihin neljäs henkilö tarttuu ja aiheuttaa kitkaa kahden alkuperäisen " hahmon" keskinäisiin suhteisiin.
Mutta ihan vitun sama. Itse olen kasvotusten kohtaamisten kannattaja.- Anonyymi
Tuo on vääryyttä.
Voiko olla niin ..Riittävän laaja viesti , joka ei anna suuntaa mihinkään, vaan jättää kaikki ilmansuunnat mahdollisiksi. - Anonyymi
Ei täällä mikään selviä. Pitää olla fyysinen läsnäolo ja sanat.
- Anonyymi
Jotkut rakastavat kirjaimia, se on todettu, toinen rakastaa A:ta, toinen P:tä, jne.
Mutta tuossa tytöille vauvamusiikki, on hyvin tuttu levykin tuo kokonaan, ei taida olla nyt varastoissani tuota nimenomaista: Alice Cooper - Billion Dollar Babies: https://www.youtube.com/watch?v=z2kBG5dcVtU
Voi myös tarkoittaa Kaliforniassa, vauvojen myynti/osto -pääkaupunkia, missä vauvat ovat vain kauppatavaraa... mutta tässä laulussa tarkoittaa erittäin rakasta tyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mikään selviä. Pitää olla fyysinen läsnäolo ja sanat.
Näinpä justiinsa. Palstalla viestit kuin helium ilmapallot - päästät irti, ne kimpoilevat tavoittamattomiin tai kiinnittyvät puiden oksille tuulen riepoteltaviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483