kaivattusi kanssa lapsia?
Miksi mies haluat
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitos on miehen ainoa elämän todellinen tarkoitus.
- Anonyymi
Hah hah ja sitten siitetään vaan ja tervetuloa lisää yh mammoja maailmaan.
Vitut missä ne omat muksut on.
- Anonyymi
En halua lisää orjia kapitalistien kyykytettäväksi. Riittää kun minä olen orja ja sitten kun kuolen on yksi orja vähemmän.
- Anonyymi
Vanhojen pappojen on turha lisääntyä. Lapset pitää tehdä nuorena, kun niiden kanssa jaksaa touhuilla ja valvoa.
- Anonyymi
Halveksin miehiä, jotka vain panevat ympäriinsä, mutta eivät itse edes osallistu lastensa elämään ja elaritki maksaa kela.
- Anonyymi
Elämän tarkoitus on jatkaa sukua.
- Anonyymi
Elämän tarkoitus nykypäivänä on istua loputtomissa koulutuksissa vaikkei varsinaisesti mitään asiaa oikeasti ole. 70 % ajasta on turhanpäiväistä täytettä.
- Anonyymi
Minä haluaisin kun haluan perheen. Söpöistä valkoisista lapsista on pulaa maailmassa sitä paitsi. Mutta en kyllä mieti vauvan tekoa oikeastaan. Kun nyt ensin löytäisi sen naisen ketä rakastan niin ja hän minua. Meidän täytyy miettiä sitäkin voiko Suomessa kasvattaa terveitä lapsia. Liberalismi on täällä aika voimakasta ja se on vanhigoksi pikkuisille ja isommillekin. Ihan syystä mielenterveysongelmat räjähtäneet käsiin. Hirvittäisi laittaa oma lapsi kouluun missä hänelle opetetaan mielipiteitä, ei faktoja. Kouluun joka ei piittaa lapsemme tulevaisuudesta, ja elämään maassa jonka hallitsijat eivät välitä sen kansasta.
Valkoiset on maailman suurin vähemmistö muuten. Vihervasemmisto on rasistinen valkoista vähemmistöä kohtaan. Näiden tekopyhyys on aika surkuhupaisaa.- Anonyymi
Tämä on niiiiin faktaaa!!!
- Anonyymi
Jos joku ei usko että Jumala on olemassa niin miettiköön hetken sitä että anti-suomalaisuus, anti-kristillisyys ja anti-valkoisuus ihmiset uskovat ihan oikeasti olevansa moraalisesti muiden yläpuolella. Jumalattomuus tosiaan vie järjen epäuskoisilta. Ollaan parempia. Ei syödä hyvän ja pahan tiedonpuusta ylpeinä vaan nöyrinä koska sitä ei alkujaankaan ole tarkoitettu meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ei usko että Jumala on olemassa niin miettiköön hetken sitä että anti-suomalaisuus, anti-kristillisyys ja anti-valkoisuus ihmiset uskovat ihan oikeasti olevansa moraalisesti muiden yläpuolella. Jumalattomuus tosiaan vie järjen epäuskoisilta. Ollaan parempia. Ei syödä hyvän ja pahan tiedonpuusta ylpeinä vaan nöyrinä koska sitä ei alkujaankaan ole tarkoitettu meille.
Upseerit kuvittelevat tai esittävät olevansa moraalisesti jumalankin yläpuolella. Käsky on älä tapa mutta silloin kun puolustetaan omaa maata voi sen käskyn ohittaa upseerien luvalla ja vastapuolen maassa upseerit ovat myös samaa mieltä.
- Anonyymi
En halua, kuinka tyhmänä minua pidät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760