Onko oltava ns. aatteen mies jotta tuntee olonsa kotoisaksi Kihniössä
Vastaukset 8
- Anonyymi
Metsään meni nyt arviot. Älä unta näe. Eiköhän Kihniössä ole aivan muut kuin kommunistit valtaa näyttämässä ja käyttämässä. Tuskin montaa piilokommunistiakaan kylänraitiila hiippailee. Tuskin uskaltaisi tuoda isommin ajatuksiansa esille. Keskusta ja kansallismielinen PS ryhmä domimoivat paikkakunnalla.
Onhan aatteen ihmisiä Kihniössä runsaastkin mutta käytevoimansa ja uskonsa imevät täysin muusta lähteestä kuin kommunimista. - Anonyymi
Edellisen kirjoittajan mielipiteet saa heittää romukoppaan. Olin 80 luvulla kihniössä työni puolesta muistaakseni siellä turvetuotanto alueella oliskos ollut aitooneva ja joku sydänneva. En ole sen suurempaa kommunisti yhteisöä polkuni varrella nähnyt
kuin pienessä kunnassa voi olla. Jatkuvaa pahan puhumista ja kanteluita tyäkavereista. Joten mistä on polveutunut nämä perus-suomalaiset ja keskustalaiset siellä????- Anonyymi
Kiitoksia edellisille asiantuntija-arvioista vähän tuollainen tuntuma olikin että on vielä paljon korpikommunisteja jotka ei välttämättä edes äänestä mitään länsimaista hapatusta edustavia demokraattisia puolueita
- Anonyymi
Ei tarvi olla kommunisti mutta se auttaa, he he. Totta puhuen Kihniössä persuja ja keskustalaisia suurin osa, mukaan mahtuu myös muutama kristillinen ja wannabekokoomuslainen. Mites täällä työläispuolueväkeä voisi olla kun ei edes ole työpaikkoja?
- Anonyymi
Pahat kielet kyllä väittää että ne entiset kommunistit on nyt perussuomalaisia vaikea ottaa kantaa en tiedä niistä puoluejärjestelmistä
- Anonyymi
Töissähän ne siellä käy ne pikkuporvarit. kyllä niille pitää jonkun työt keksiä ja samoista liittojen eduista he nauittivat kuin muutkin sosialistit.
- Anonyymi
Mikä ero on työläis keskustalaisella ja perus-suomalaisella ja kokoomuslaisella verrattuna vasemmistolaisiin??? Samat työehdot heillä on. He vaan eivät ymmärrä kuka heidät elättää.
- Anonyymi
Maksetaanko niille haamuhoitajille työehtojen mukaista palkkaa
Vai meneekö suoraan veroparatiiseihin nekin rahat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42788- 69772
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 51632
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115558Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52519
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490- 84476
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113474Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10447YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107423- 17412