Salaisesti ihastunut

Anonyymi

Elikkäs, olen ihastunut työpaikalla erääseen mieheen. Kaveripyynnön laitoin hälle minkä hän hyväksyi. Työpaikalla on mies vilkuillut minua, sen olen huomannut. Hirveen kiltin oloinen ja kohtelias on siis mullekkin. Jossain kohtaa tämä mies ottaa tietyn katse kontaktin minuun, en tiedä miten päin olisin. Olen ihastunut häneen mutta koitan olla näyttämättä sitä. Nyt mies on alkanut seuraamaan julkaisemiani kuvia, ei kommentoi tai tykkää kuitenkaan. Hän on varattu. Jotenkin niin kutkuttavat tilanteet ja kohtaamiset miehen kanssa että en itse ainakaan kehtaa mitään tehdä tai sanoa koska ajattelen vain pakkeja mitkä voi saada enkä halua jatkossa kiusallisia tilanteita. Mistä hitosta mä voin tietää että onko mies kiinnostunut. Ne katseet vaan on koon hämäävä, se ei ota sellaisia katseita toisiin työpaikalla.

108

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlainen tilanne itselläni, mutta hän nainen ja minä mies. Ei ota selvää ei :)

• Anonyymi

Näetkö tätä naista useinkin työpaikalla? Mitä sulla mielessä liikkuu?

• Anonyymi

Joka päivä näen. Hämmennys tulee ainakin välillä :) Vaihtelee ajatukset.

• Anonyymi

Mikä siinä on ettet mene jutulle? :)

• Anonyymi

Ja voimakkaat tunteet toki päällimmäisenä, koska se katse ja hymy kolahtaa todella syvälle :)

• Anonyymi

Olet kuitenkin sinkku? Mikä estää mennä jutulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on ettet mene jutulle? :)

Kyllä välillä jotain pientä keskustelua ollutkin. Mutta eipä sitä isompia voi kun varattu.

• Anonyymi

Koskaan ei voi tietää kuka on se oikea :)
        Mutta tsempit sulle.

• Anonyymi

Itsellä ainakin tulee kun miehen näkee, mieli vetästä tyyppi sivummalle ja suudella, mutta ei parane. 😆

• Anonyymi

Niin sitä täytyy vain katsella välillä :) Kun ei muutakaan taida voida tehdä.

• Anonyymi

Flirttiä vaan peliin, kerran täällä eletään. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan ei voi tietää kuka on se oikea :)
        Mutta tsempit sulle.

Se olisikin helppoa, kun otsassa lukisi, että tämä on se oikea :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flirttiä vaan peliin, kerran täällä eletään. 😉

Mites kannattaisi flirttailla, jotta voi perääntyä kasvojaan menettämättä :)

• Anonyymi

Pelkäätkö ettei tämä nainen olisikaan ihastunut? Jos tunne molemmin puolin niin ei sitä silloin tarvi pelätä mitään vaan rohkeesti pyytää ulos. 😊
        Tai ihan mitä haluaa tietty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö ettei tämä nainen olisikaan ihastunut? Jos tunne molemmin puolin niin ei sitä silloin tarvi pelätä mitään vaan rohkeesti pyytää ulos. 😊
        Tai ihan mitä haluaa tietty

Eipä sitä täysin varma naisista voi olla koskaan, vaikka kirjoittaisi lapun jossa lukisi asia ja heiluttelisi sitä nenäni edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voimakkaat tunteet toki päällimmäisenä, koska se katse ja hymy kolahtaa todella syvälle :)

Itseasiassa niin tulee mullekkin. Hämmennys ja ne tilanteet vaan on niin vääriä kun tekis mieli olla kyseisen ihmisen kanssa kahden jossain ihan muualla. Se katse mikä sieltä silmistä tulee , on vaan 😍
        Nyt meni vähän siirappiseks mutta näin se vaan on. Ja mulla ei ole koskaan tullut tällästö tunnetta kenenkään miehen kanssa. Joten kyllä harmittaa että tämä mies varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä täysin varma naisista voi olla koskaan, vaikka kirjoittaisi lapun jossa lukisi asia ja heiluttelisi sitä nenäni edessä.

Onko tämä nainen sun facebookissa kaverina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä nainen sun facebookissa kaverina?

Sillä vain että miksi et laittaisi viestiä sille? Jutellakkin voi?

• Anonyymi

En ainakaan muista, että olisi, niin vähän käytän koko facea :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä vain että miksi et laittaisi viestiä sille? Jutellakkin voi?

Totta. Mutta ehkä hieman paistaisi läpi, jos yhtäkkiä laittaisi jotain muuta kuin työasioita :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Mutta ehkä hieman paistaisi läpi, jos yhtäkkiä laittaisi jotain muuta kuin työasioita :)

Paistaishan se mutta mitä väliä jos molemmat vilkuilee toisiaan, olis edistystä asiaan 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistaishan se mutta mitä väliä jos molemmat vilkuilee toisiaan, olis edistystä asiaan 😊

Niin kumpi ottaisi riskin. Todennäköisesti ei kumpikaan :) Jos ei sattumalta tule tilaisuutta varkain :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten vilkuiluista ei kyllä varmaksi ota selvää kukhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten vilkuiluista ei kyllä varmaksi ota selvää kukhaan.

Vai mistä tietää varmaksi naisen kiinnostuksen?

• Anonyymi

Täälläkin sama tilanne mutta N>N

• Anonyymi

Hmmm.. Kerro lisää? Facekavereita? kumpi pyysi? :)

• Anonyymi

Onko tämä N katsellut takaisin myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm.. Kerro lisää? Facekavereita? kumpi pyysi? :)

Oletko itse pyytänyt jotakin facekaveriksi 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse pyytänyt jotakin facekaveriksi 😉

Olen 😉

• Anonyymi

Milloinkas pyysit 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinkas pyysit 😉

Viime vuoden puolella 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuoden puolella 😉

Läheltä liippailee 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheltä liippailee 😉

Läheltä, muttei ihan osu kuitenkaan? 😉

• Anonyymi

Parilla päivällä tämän vuoden puolelle osui tuo kaveripyyntö 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parilla päivällä tämän vuoden puolelle osui tuo kaveripyyntö 😉

Voi sentään, kun täällä päässä se osui parilla viikolla viime vuoden puolelle ;)

• Anonyymi

Minäkin olin ihastunut erääseen mieheen kunnes totesin et on parempi unohtaa vaan kaikki. Elää voi ilmankin.

• Anonyymi

Ota nainen tilalle.

• Anonyymi

Vai kaksi?

• Anonyymi

Siis jos hän on varattu, niin mitä väliä sillä on, onko hän sinusta kiinnostunut? Ylimääräistä säätöä siitä vaan tulee itselles kun varatun huomion itselleen nappaa.

• Anonyymi

Joskus se vaan kolahtaa syvälle, eikä se silloin välttämättä katso onko varattu vai ei. Palaa asiaan sitten kun sinullakin joskus oikeasti kolahtaa joku:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus se vaan kolahtaa syvälle, eikä se silloin välttämättä katso onko varattu vai ei. Palaa asiaan sitten kun sinullakin joskus oikeasti kolahtaa joku:)

Elämä on yllätyksiä täynnä. Se todellakin voi kävellä suoraan eteen ja katseella muuttaa koko maailman. Näin nyt vain kävi, mulle. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä aasi oot. Toivottavasti sua petetään mennentullen joka suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä aasi oot. Toivottavasti sua petetään mennentullen joka suhteessa.

En ole itse pettänyt ketään. Ihastuminen on normaali osa elämää. Toki silloin voi ajautua pettämään ja se on väärin kumppania kohtaan. Oliko mielen päällä muita murheita? :)

• Anonyymi

Onpa aikuismaista alkaa haukkumaan ihmisiä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa aikuismaista alkaa haukkumaan ihmisiä täällä.

Ei ole oikein, vaikka tosi lapsellista kirjoittelua onkin. Taitavat olla vielä teinejä tai korkeintaan parikymppisiä. Antaa kirjoitella jos yhtään helpottaisi oloa. 👍

• Anonyymi

Mutta ethän sinä ole töissä

• Anonyymi

Ei ole töissä tämä nainen ja ihastunut vanhaan naiseen.

• Anonyymi

Salaisesti ihastunut erääseen punatukkaiseen naiseen, tänään näin ohimennen, tunteeni hyvin sekavat, koitin olla katsomatta häntä mutta kuitenkin kova kaipauksen tunne, parempi olisi unohtaa mutta silti olen ihastunut häneen.
      Elämä On....

• Anonyymi

Ai sillä on nyt punaset hiukset, taisin nähdäkin hänet.

• Anonyymi

Minä taas olen ihastunut ihan näyttävästi erääseen ihanaan mieheen. Punahiuksinen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen ihastunut ihan näyttävästi erääseen ihanaan mieheen. Punahiuksinen nainen.

Jos olet hän niin et ole oikeasti punapää!! Tiedän myös miksi olet värjännyt. Niin että lopeta jo tuo lapsellinen käytös. Ai niin nuori tyttöhän sä oletkin.

• Anonyymi

Elämä on...tämä sinulle. Oletko kertonut hänelle, että olet ihastunut? Voisiko hän olla ihastunut sinuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on...tämä sinulle. Oletko kertonut hänelle, että olet ihastunut? Voisiko hän olla ihastunut sinuun?

Niin enpä tiedä, aloin kanssaan juttelemaan eräässä paikassa ja hän kyllä jutteli ja hymyili, en ole suoraan sanonut että olen ihastunut mutta osoitin häntä kohtaan mielenkiintoa,
        Sitten hän etääntyi vaihtoi tapojaan eli nyt näemme vain ohimennen ja ei aikaa puhua, moikkaa vain, välillä kyllä nätisti hymyilee kun moikkaa.
        Elämä on..

• Anonyymi

Minä olen kyllä aito punahiuksinen nainen enkä ole enää kovin nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kyllä aito punahiuksinen nainen enkä ole enää kovin nuori.

Varmaankin nuorempi kuin minä..
        Elämä on

• Anonyymi

Jos olet hän niin olen vanhempi.

• Anonyymi

Aloittaja naiselle.

Oltiinko tänään aamulla samassa kahvipöydässä ja tulit viereeni vasemmalle puolella istumaan? Oli todella mukavaa että tulit seuraani. :)

Mukavaa perjantaita sinulle söpöliini :)

• Anonyymi

Valitettavasti ei osunut oikeaan 😲
        Tänään kyllä silti näin Hänet johon ihastunut, mutta pikaisesti. Moikattiin kyllä 😉

• Anonyymi

Minäkin näin hänet tänään ja moikattiin ja hän on eräs sievä, hoikka punatukkainen nainen, hän tuskin minusta piittaa, mutta minä hänestä, mitäpä siitä!

• Anonyymi

Moi. Mites aloittaja itse käyttäydyt häntä kohtaan?

• Anonyymi

Tällä hetkellä en oikein osaa olla sen seurassa, koska hieman pelkään että tunteet ei ole samat, joten poistun aika nopeasti paikalta pois. Viimeksi kun nähtiin, mies oli kääntynyt minuun päin, tuli tunne että odotti oikein että käännyn ja huomaan. No näin tein ja moikattiin.
        Olin lähdössä töistä tuolloin. Tilanteet on nopeita ja töitä tehdessä ei ole aikaa jutella. Hymyillään kyllä ja katsellaan. Mutta silti. Hän varattu. Siksi en ala näyttämään enempää hänelle että antaisin näyttää olevani ihastunut. Ja ihan sillä että pelkään että kuvittelen niiden katseiden olevan muuta kuin ajattelenkin...

• Anonyymi

Mitäs muuta ne katseet voisi olla? Mitä itse ajattelet kun katselet? Millaisia katseita annat?

• Anonyymi

Ne silmät on vaan niin koukuttavat, etten kestä 😆
        En tiedä millaisia katseita itse annan hälle, siis mitä vois ajatella, mutta katson suoraan silmiin, välillä hymyillen mutta koitan pitää pokan etten näytä ihastumista.

• Anonyymi

Ja tämä tunne, olo on kuin pikku tytöllä, hitto 🤦‍♀️
        Ei ole vuosiin ollut tätä tunnetta. Olen aika pahasti ihastunut häneen. 🙄

• Anonyymi

Se on ihmeellistä kun tuhansista silmistä joihinkin vain jää kiinni. Mystistä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne silmät on vaan niin koukuttavat, etten kestä 😆
        En tiedä millaisia katseita itse annan hälle, siis mitä vois ajatella, mutta katson suoraan silmiin, välillä hymyillen mutta koitan pitää pokan etten näytä ihastumista.

Itsellänikin tilanne, että jään yhden ihmisen kanssa silmiin kiinni, ja kyllä hän hymyilee ja vitsailee, mutta vaikea sitä on silti vakuuttua niin että kehtaisi kysyä miksi jäämme toistemme silmiin kiinni, kun ei tiedä kuitenkaan varmaksi mitä toinen ajattelee :)

• Anonyymi

Sitäpä juuri 🙄
        Silti tulee tunne että tässä olisi jotain, mutta ei pysty sanomaan mitään. Aika ärsyttävää kun kuitenkin tässä aikuisia ollaan ja menee ihan sanattomaksi 🤦‍♀️😆

• Anonyymi

Joskus kyllä hävettää kun jään silmiin kiinni ja sitten herää taas tähän maailmaan :)

• Anonyymi

Ja se että tämä mies varattu, niin jotenkin vaan koittaa pitää oman ihastumisen takia alalla vaikka vaikeaa onkin. En halua antaa itselleni mitään kiusaa tehdä. Mutta kun näkee että toinen kävelee vastaan käytävällä, niin iskee paniikki. En tiedä miksi. Se tunne kun näkee sen katseen ja ei halua herättää kiusausta itsessään.

• Anonyymi

Juu totta, kun varattu niin tilanne haastava :)

• Anonyymi

Mä niin tykkään sen miehen katseesta, mutta ne tilanteet töissä on väärässä paikassa.

• Anonyymi

Mites sulla se tilanne?

• Anonyymi

Mitä siitä? :)

• Anonyymi

Että kumpi teistä se varattu, sinä vai se toinen?

• Anonyymi

Kuitenkin sitä toivoo että mies laittaisi edes facebookin kautta viestiä koska olemmehan kavereita siellä. Sitä vaan toivoo että jos katseiden perusteella mies on kiinnostunut niin toivoo että se aloittais jonkun moovin 😉
        Mutta ei, pelkkää haaveilua taitaa olla.

• Anonyymi

Kumpikin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin sitä toivoo että mies laittaisi edes facebookin kautta viestiä koska olemmehan kavereita siellä. Sitä vaan toivoo että jos katseiden perusteella mies on kiinnostunut niin toivoo että se aloittais jonkun moovin 😉
        Mutta ei, pelkkää haaveilua taitaa olla.

Voi olla aika iso kynnys olla aloitteellinen.

• Anonyymi

Mutta toivot jotain silti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla aika iso kynnys olla aloitteellinen.

Voi olla, mutta aina sitä haaveilla saa 😆

• Anonyymi

Hämmentävää se katselu silmiin jne. Niin väkisin rupeaa "toivomaan" :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta aina sitä haaveilla saa 😆

Ja toivoa että toinen olisi rohkeampi 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämmentävää se katselu silmiin jne. Niin väkisin rupeaa "toivomaan" :)

Mutta eikö ole raastavaa nähdä toista, itsellä ainakin. Kun "saa katsoa muttei koskea" 🙄

• Anonyymi

Onhan se toisaalta, mutta minkäs teet. Eikä sitä edes tiedä mitä toinen ajattelee katsellessa. Pasmat menee sekaisin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se toisaalta, mutta minkäs teet. Eikä sitä edes tiedä mitä toinen ajattelee katsellessa. Pasmat menee sekaisin :)

Pasmat menee sekaisin todellakin.

• Anonyymi

Aina ei kyllä edes kehtaa kahtoa vaikka toinen tuijottaa :)

• Anonyymi

Mietin sitäkin kun facebookissa katsoo mun juttujakin, voiko sitä kiinnostaa kun seuraa juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin sitäkin kun facebookissa katsoo mun juttujakin, voiko sitä kiinnostaa kun seuraa juttuja.

Mistä tiedät että katsoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että katsoo?

Nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei kyllä edes kehtaa kahtoa vaikka toinen tuijottaa :)

Mikä estää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellänikin tilanne, että jään yhden ihmisen kanssa silmiin kiinni, ja kyllä hän hymyilee ja vitsailee, mutta vaikea sitä on silti vakuuttua niin että kehtaisi kysyä miksi jäämme toistemme silmiin kiinni, kun ei tiedä kuitenkaan varmaksi mitä toinen ajattelee :)

Vitsaileeko ja hymyileekö muillekin vai vain sinulle? Onhan se aina jokin merkki jostain jos saa jonkinlaista erityiskohtelua, etenkin jos jäätte vielä toistenne silmiin kiinni...
        Mielestäni myös katse kertoo paljon. Kyllä sen tunnistaa jos siinä on jotain erityistä, tai jää molemmilla usein pidemmäksi, kuin pelkäksi tervehdys/ystävällisyyskatseeksi. Ja katseet on aina molemminpuolisia, katseeseen ei voi yksin jäädä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää?

Mulla sama, sivu silmässä huomaa kun toinen katsoo ja itse ei kehtaa enää. Huvittaa itseänikin ne tilanteet välillä 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsaileeko ja hymyileekö muillekin vai vain sinulle? Onhan se aina jokin merkki jostain jos saa jonkinlaista erityiskohtelua, etenkin jos jäätte vielä toistenne silmiin kiinni...
        Mielestäni myös katse kertoo paljon. Kyllä sen tunnistaa jos siinä on jotain erityistä, tai jää molemmilla usein pidemmäksi, kuin pelkäksi tervehdys/ystävällisyyskatseeksi. Ja katseet on aina molemminpuolisia, katseeseen ei voi yksin jäädä...

Niin voisi ajatella, että jotain on, mutta ei sitä varmaksi kuitenkaan voi tietää. Pikkusen enemmän vielä jotain niin sitten :) Ehkä ei vitsaile muille omaalotteisesti. En tiedä jääkö muiden silmiin kiinni hän. Hymyilee varmasti monille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama, sivu silmässä huomaa kun toinen katsoo ja itse ei kehtaa enää. Huvittaa itseänikin ne tilanteet välillä 😆

Jotenkin ajattelee että menee vähän yli jos liikaa tuijottaa, kun ei kehtaa olla täysin läpinäkyvä. Ja en tiedä mitä muut ajattelisi, jos kaiken aikaa tuijottelisi. En tiedä onko nyt jo joku huomannut ne katselut :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin ajattelee että menee vähän yli jos liikaa tuijottaa, kun ei kehtaa olla täysin läpinäkyvä. Ja en tiedä mitä muut ajattelisi, jos kaiken aikaa tuijottelisi. En tiedä onko nyt jo joku huomannut ne katselut :)

Mulla ei ainakaan kukaan ole huomannut, se nyt vielä puuttuis.

• Anonyymi

Minkä sille voi että niihin silmiin uppoaa. Ne ovat kyllä todella kauniit, ja kasvot myös. Haluaisin katsoa koko ajan mutta en kyllä itsekään kehtaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sille voi että niihin silmiin uppoaa. Ne ovat kyllä todella kauniit, ja kasvot myös. Haluaisin katsoa koko ajan mutta en kyllä itsekään kehtaa...

Heitä sille silmän isku seuraavan kerran kun tulee vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä sille silmän isku seuraavan kerran kun tulee vastaan?

Se vois olla jos tulee sopiva tilanne :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vois olla jos tulee sopiva tilanne :)

Hyvä, siitä se voi lähtee sit 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sille mitään oikein voi:)

• Anonyymi

Oletkos O?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos O?

Hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih

Mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä?

Sasuko se siellä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sasuko se siellä? :)

Ei täällä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ainakaan.

Tirsk;)

• Anonyymi

Aina sitä voi haaveilla mutta en usko että tämä mies on minusta kiinnostunut. Kaikella järjellä koitan asiaa miettiä, koska itse olen ihastunut siihen ja olen kaiken pienimmänkin jutun kuvitellut että toinenkin olisi kiinnostunut, mutta ehkä hän vaan on kohtelias ja ystävällinen. Ja ne katseet toki on erikoisia mutta silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sitä voi haaveilla mutta en usko että tämä mies on minusta kiinnostunut. Kaikella järjellä koitan asiaa miettiä, koska itse olen ihastunut siihen ja olen kaiken pienimmänkin jutun kuvitellut että toinenkin olisi kiinnostunut, mutta ehkä hän vaan on kohtelias ja ystävällinen. Ja ne katseet toki on erikoisia mutta silti.

Mikä tekee niistä katseista erikoisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekee niistä katseista erikoisen?

Juurikin ne pitkät katseet, välillä katselee kun sivusilmällä huomaan. Joskus hississäkin katsoo mua kun siinä on muita ja mä en enää kehtaa katsoa. Joskus työpaikalla katsoo vaan suoraan silmiin, en itse edes saanut sanaa sanottua kun katsottiin vaan toisiamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe