Uberin ja Lyftin kuljettajat lakkoilevat – syynä heikot tienestit ja uhka kannustinrahojen leikkauksesta
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006098187.html
Näin maailmalla
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huvittavaa että yrittäjät menevät lakkoon .
- Anonyymi
Minakin olen lakossa. En aja Uber kyytejä enkä kuluta aikaani Uber tolpalla. Uber lippalakkia tosin pidän vielä päässäni. Se onkin hieno, nahkainen, lipalla.
Vuoti vei Teslani jolla kuljetin liikemiehiä ja ulkkiksia Jakomäessä koskematta kertaakaan rattiin. Oli ne hienoja aikoja.
Nyt vietän aikaani leikkimällä maitopurkista tekemälläni Teslalla, työnnellen sitä pitkin yksiömme lattioita. Äitikin on taas Ramin kanssa juomassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637