Kesä on tulossa, ja pitää hoidella hommia ja miettiä lomaa että mitähän silloin. Lämmin kesä, toivon, kukkia ja aurinkoa ja lämpöä. Lomareissukin pitää heittää ja sitä ennen puutarhaa laittaa. Kesä on kiihkeää aikaa. Moni asia odottaa. Ehtiä täytyy.
Voisitko nainen ajatella, että sinä ja minä? Jotain yhteistä. Onko tullut kertaakaan mieleen?
Ei kesää ilman häntä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy suoraan häneltä. Mihin lomareissun ajattelit tehdä?
- Anonyymi
No on tullut! Kyllä sinne kesälomakalenteriin sopisi aikaa hänelle : ) todellakin
- Anonyymi
Et mahdu enää mihinkään enkä nyt meinaa kilojasi. Tipahda vaikka kala sankoon.
- Anonyymi
Ehkä joku juttu avaruusjutuista vaikka vastaamalla että "Kiazi's children, their faces wet" tarkoittaa mitä tarkoittaa tietystikin sellaistakin että jos ihminen on surullinen hän onkin onnellinen, sanoisi Spock-vanhoissa sarjoissa, mutta ohoh!
- Anonyymi
Kesä on siellä, missä kaivattuni. Koko ajan siellä, missä hän on. Vuodet ympäriinsä. Niin se on. Niin minusta, kun hän on läsnä aurinko paistaa ja levittää lämpöään, ja minun on hyvä olla.
Paras kesä, sitä hän on. Säteensä häikäisee, niin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954