Olen ajatellut sinua ❤ Aistin sinut ja sen kun ajattelet minua. Tuo tunne on ihana ja lämmin. Saat minut hymyilemään. Tunnen sen myös, että sinulla raskas ja vaikea vaihe elämässäsi. Iso voimahali sinulle ja pusu poskelle. Nuku hyvin. N->M 🦄
Hyvää yötä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paras viesti. Kuule, koska olet rakas ja tärkeä. Aina. Kiitos sulle! Hyvää yötä ja voi hyvin!
- Anonyymi
KUULE RUMA TÄTI:
Shaka, when the walls fell - Anonyymi
Eivätkö tädin aivot riitä joko loppuu psykolokin älykkyysi, minulta saa älykkyyttä lisää,. mutta se maksaa miljoonia :;D:D
- Anonyymi
Voisin ajatella sinua enemmänkin mutta en tiedä kuka olet:)
- Anonyymi
käteisellä tai kultaharkoilla sekin selviää jos haluat tietää, ennakkomaksuna tietusti platinaharkot olisivat huvia.
- Anonyymi
Kyllä se rakkaudella ennenpitkää selviää, on kuitenkin universumin suurin voima:)
- Anonyymi
...jos ottaa niitä sanoja jostain ihmeellisestä "darmok"- sanastosta sitten....Temba, at rest
- Anonyymi
Oletko P nainen? Ajattelin P naista koko viimeyön ja tänäänkin koko päivän tehdessäni kaikkea muuta. En vain saa häntä pois mielestä... kunpa olisit... mutta et taida olla :/ hän ei vain häviä mielestäni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099