Minulla todettu ärtynyt suoli välillä ummessa välillä ripulia vatsavaivoja (kipuja) sitten kun suoli on taas huonommassa kunnossa on alkanut tulla päänsärkyä, pahoinvointia , nivelkipuja,ahdistuneisuutta,eli todella kaikenlaista fyysistä ja psyykkistä vaivaa ,vielä tuon vatsavaivan lisäksi.Nämä olot ovat saaneet minut masentumaan mikään ei huvita ja aina väsynyt olo.Skopiat tehty uudestaan tehdään parin vuoden kuluttua ,koska poistettiin pieni , mutta vaaraton?adenooma.Minulla vatsa välillä NS. normaali , mutta sitten taas tulee näitä huonoja aikoja ja ne stressaa!Onko muilla samanlaisia oireita vatsan toiminnan lisäksi.Olisi mukavaa jos joku kertoisi omia kokemuksia,jospa niistä saisi hieman"vertaistukea". Kiitos!
Ärtynyt suoli ja "kylkiäisenä"
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764